371.13:373.3](477)
Г 69


    Горлова, А.
    Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--підготовка--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)