Дятленко, Наталія.
    Експеримент продовжується: методологія дослідження / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 4-8.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
провдення експериментів -- професійне зростання -- методологія дослідження -- дослідницька діяльність педагогів -- етапи експерименту -- оформлення результатів
Анотація: У статті надано матеріал, для педагогів дошкільних закладів, про етапи експерименту, застосовані методи, способи обробки даних, узагальнення одержаних матеріалів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Андрєєва, Тамара.
    Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 37-54.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--атестація педагогічних працівників
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійне зростання -- ефективність атестації -- проведення атестації -- організація атестації -- методична робота -- семінар-практикум -- план проведення семінарів -- атестація педагогічних кадрів
Анотація: У статті надається матеріал про особливості організації та проведення атестації в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Туженкова, Юлія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 36-40.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заходи -- професійне зростання -- професійна майстерність -- аналізування відкритого заходу -- проведення відкритих заходів -- недоліки відкритих заходів
Анотація: У статті йдеться про організацію та проведення відкритих заходів, що є невід'ємною складовою методичної роботи з педагогами. Проаналізовано значення роботи та досвіду колег у професійному зростанні молодих фахівців. Проаналізовано труднощі педагогів у проведенні відкритих заходів та подано рекомендації щодо уникнення типових недоліків в їхній організації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.14
К 64


    Кондратець, Інна
    Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.14 + 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів
Анотація: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


371.15
К 93


    Курмишева, Н.
    Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. 60 (9 назв) . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.59
Рубрики: Вчителі--професійне зростання
Кл.слова (ненормовані):
кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу
Анотація: Досліджується проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар’єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар’єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.13:373.3](477)
Г 69


    Горлова, А.
    Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--підготовка--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.211.21(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 4–8. - Зміст: Зміни – це вимога часу ; Орієнтація на формування універсальних дій ; Мотивація до особистісного зростання ; Гра як внутрішній мотиватор.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі -- сучасний вихователь -- професійне зростання -- світ VUCA -- внутрішня мотивація -- особистісне зростання -- гра -- нестабільність -- невизначеність -- складність -- неоднозначність
Анотація: У статті висвітлено специфіку особистісного та професійного зростання педагогів дошкільних навчальних закладів у світі VUCA (нестабільності, невизначеності, складності, неоднозначності).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(477)
П 44


   
    Подвійний інтернет-марафон [Текст] : подвійна сила професійного зростання // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 34/36. - С. 3-5.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-марафон -- подвійний Інтернет-марафон -- професійне зростання -- реформи системи освіти України -- освітній вебінар -- IV Міжнародний Інтернет-марафон -- 12-й Всеукраїнський Інтернет-марафон
Анотація: Йдеться мова про IV Міжнародний Інтернет-марафон “Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю”, який відбувався 30 жовтня 2018 року та12-й Всеукраїнський Інтернет-марафон “Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології”, який проходив з 31 жовтня по 2 листопада 2018 року.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.12:005.336.5](477)
Г 30


    Гекало, Л.
    Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі--творчий потенціал
Кл.слова (ненормовані):
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.064.1(477)
К 61


    Коломієць, Дмитро.
    Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--взаємодія--викладачі і студенти
Кл.слова (ненормовані):
акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги
Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів.


Дод.точки доступу:
Ніщук, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" [Текст] = Простір для професійного зростання педагогів! : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року] // . - С. 2–3.
Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафони -- професійне зростання -- педагоги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)