Бровкіна, Л.
    Адаптивний освітній простір [Текст] / Л. Бровкіна // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 50-58
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Пріснякова, Л. М.
    Інноваційна поведінка учасників освітнього простору [Текст] / Л. М. Пріснякова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-6
Рубрики: Математика--математичне моделювання
   освіта і суспільство

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР




   
    Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей [Текст] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 193-261
Рубрики: психологія праці
   акмеологія

   психологія вищої школи

   професійне вигорання

   психолог (професія)

   Вчителі

   Психологія старості

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- освітнє середовище -- освітній простір -- психологические обеспечение -- професійна кар’єра -- кар’єра -- деперсонализация -- емоційне вигорання -- онтогенез


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
М 69


    Михайлюк, Л. М.
    Освітній простір: шляхи дослідження [Текст] / Л. М. Михайлюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 74-80
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- соціалізація первинна -- соціалізація вторинна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.04(4Укр)
С 11


    Сіленко, А.
    Політологія та соціологія в освітньому процесі України: Болонський процес чи відступ від демократії? [Текст] / А. Сіленко, Л. Кормич // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2010. - N 13. - С. 31-33
ББК 74.04(4Укр) + 60.5
Рубрики: Болонський процес
   освітня політика в Україні

   Модернізація освіти

   соціологія освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір


Дод.точки доступу:
Кормич, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
М 30


    Марченко, А. В.
    Принцип антропоцентризму як чинник конституювання освітнього простору [Текст] / А. В. Марченко // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 5. - С. 15-28 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософська антропологія
   Філософія освіти

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- конституювання освітнього простору -- принцип антропоцентризму


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Б 90


    Буйницька, О. П.
    Організація спільного віртуального простору викладача і студента засобами технології Web 2.0 [Текст] / О. П. Буйницька, Т. І. Носенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 19-20.
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології
   Викладачі вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка мережевих спільнот -- віртуальний простір -- викладач і студенти -- технологія Web 2.0 -- спільний освітній простір викладача і студентів -- освітній простір


Дод.точки доступу:
Носенко, Т. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 38


    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 88
Рубрики: Підготовка психологів
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- фахова підготовка -- ініціатива -- творчість -- саморегуляція -- мислення -- освітні практики


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74р30-2
С 38


    Синагатуллин, И. М.
    Глобальное образование как кардинальная парадигма нового века / И. М. Синагатуллин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 14-19. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74р30-2 + 74в05 + 81.2р30
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування глобальной компетентності
   Освіта--глобалізація освіти

   Мови--мови міжнародного спілкування--вивчення мов

   освіта педагогічна

   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- освітній простір -- вища педагогічна освіта -- формування глобальной компетентності -- мови міжнародного спілкування
Анотація: У статті розглядаються питання глобалізації освіти та важливості формування у майбутнього педагога глобальної компетентності, аргументується необхідність вивчення молоддю мов міжнародного спілкування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
М 13


    Мазур, Юлія.
    Дошкілля в європейському освітньому просторі [Текст] / Ю. Мазур // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 22-24 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інноваційна діяльність
   Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- освітній простір -- завдання дошкілля -- зарубіжний досвід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бондырева, С. К.
    Проблемы социализации в образовательном пространстве динамично развивающегося общества / С. К. Бондырева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 215-221. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.5
Рубрики: Освітній простір--соціалізація
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- індивідуалізація -- освітній простір -- суспільство
Анотація: В статье поднимается вопрос об актуализации социализации человека в современном сложном мире в условиях нестабильности, неустойчивости его, о необходимости углубления понимания социализации как сложного многохарактерного процесса и разноуровневости его осуществления.
У статті піднімається питання про актуалізацію соціалізації людини в сучасному складному світі в умовах нестабільності, нестійкості його, про необхідність поглиблення розуміння соціалізації як складного багатохарактерного процесу і різнорівневі його здійснення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Рик, Сергій.
    Педагогічна міфологія в українському просторі / С. Рик // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогіка--педагогічна міфологія
   Освіта--теорія і методологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна міфологія -- освітній простір -- трансформація освіти -- Болонський процес -- євроінтеграція -- демофілогізація освіти
Анотація: У статті здійснено спробу визначення причин і джерел виникнення та функціонування міфологічних сюжетів в українському освітньо-педагогічному просторі; розглядається специфіка посилення впливу міфотворчості на педагогічну науку, освіту і практику в зв'язку з поглибленням євреінтеграційних процесів; підкрислюється значення деміфологізації вітчизняної та європейської освітнії систем.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


22.183.4р10
П 84


    Проценко, Л. Л.
    Модель інформатизації освітнього простору навчального закладу [Текст] / Л. Л. Проценко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 5-8.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Навчально-виховний процес--використання інформаційних технологій
   Інформатизація освіти

Кл.слова (ненормовані):
алгоритм проектування -- інформаційний простір -- комунікаційний простір -- освітній простір -- цифрові технології
Анотація: Стаття розповідає про формування сучасної системи інформаційного забезпечення навчального процесу на прикладі Бердянської гімназії № 1 "Надія".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74в1
В 67


    Волкова, Е. В.
    Пространство знаний и современное образовательное пространство / Е. В. Волкова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 179-185. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74в1
Рубрики: Освіта--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
простір знань -- освітній простір
Анотація: У статті розглядаються види і типи освітніх просторів, особливості їх змісту та управління, найважливіші принципи їх розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Костецкий, В. В.
    Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 85.30 + 87 + 88.4 + 74
Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво
   Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво

   Психологія мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості
Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини.
Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Решетова, Ірина.
    Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 57-62. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--історія, 20 ст. 2 пол.
Кл.слова (ненормовані):
система управління -- колегіальні органи управління -- вчені ради -- органи самоврядування -- освітній простір -- вищі педагогічні навчальні заклади
Анотація: У статті досліджено проблему становлення та розвитку колегіальних органів управління ВНЗ у другій половині XX ст. Визначено, що в радянський час діяльність ученої ради педагогічного ВНЗ характеризувалася закритістю системи управління, замовчуванням, підпорядкуванням рішенням з'їздів КПРС. З'ясовано, що зі здобуттям Україною незалежості гуманізація та демократизація стали наскрізними тенденціями в процесі реформування системи вищої педагогічної освіти останнього десятиліття другої половини XX ст.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Литвиненко, Григорій.
    Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 57-63 : рис., табл. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04
Рубрики: Освіта в Україні--науково-методичне середовище--методичні кабінети
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- науково-методичне середовище -- критерії ефективності -- індикатори ефективності -- показники ефективності
Анотація: У статті розглянуто проблеми формування науково-методичного середовища, у якому відбувається подальший інноваційний розвиток районних (міських) методичних кабінетів і центрів як науково-методичних установ, сформульовано критерії ефективності його функціонування, запропоновано рекомендації щодо їх визначення на основі кількісного та якісного методів оцінювання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Плосконна, Марина.
    Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-28 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
формування світогляду дошкільників -- роль художньої літератури -- дослідно-експериментальна робота -- науково-методичний семінар -- інтегровані підходи -- освітній простір -- дошкільні навчальні заклади -- літературний розвиток дошкільників -- інформаційно-мовленнєві ігри -- інтеграція літературного матеріалу
Анотація: Окреслено мету, основні напрямки та результати роботи науково-методичного семінару "Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів", що відбувся в межах Всеукраїнського дослідно-експериментального проекту на тему "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу". Подано план-конспект проведення семінару та опорну схему інтеграції літературного матеріалу в різні види діяльності дітей дошкільного віку протягом дня.


Дод.точки доступу:
Клименко, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


72(4Укр)
Л 68


    Лобанова, Л. С.
    Нормативно-правова база організації підготовки та атестації наукових кадрів в Україні: сучасний стан і шлях модернізації в контексті створення Єдиного освітнього та наукового простору [Текст] / Л. С. Лобанова // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 53-63. . - ISSN 0374-3896
ББК 72(4Укр)
Рубрики: Наука--атестація кадрів
Кл.слова (ненормовані):
науковий простір -- освітній простір -- якість освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пелих, Маргарита.
    Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.104
Л 11


    Ліннік, Олена.
    Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 52-58 : фотогр.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище
Кл.слова (ненормовані):
середовищний підхід -- освітній простір -- розвивальне середовище -- предметне наповнення середовища -- палички Кюїзенера -- авторські посібники -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто проблему організації розвивального освітнього простору в дошкільному навчальному закладі. Запропоновано нові способи застосування добре відомих дидактичних авторських посібників для організації розвивального середовища.


Дод.точки доступу:
Данієлян, Анаіт

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Синагатуллин, И. М.
    Английский язык как глобальный феномен и его влияние на вопросы образования / И. М. Синагатуллин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 90-96. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.43.21-90 + 81.43.21-91
Рубрики: Англійська мова--глобальний феномен мови
   Викладання англійської мови у ВНЗ

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Росія--мовна політика
Кл.слова (ненормовані):
крос-культурна комунікація -- вивчення англійської мови -- педагогіка та інші науки -- викладання мов у школах -- програма Фулбрайта -- освітній простір -- міжнародні освітні програми -- письмова комунікація -- електронна комунікація -- білінгвізм -- мовна освіта студентів -- мовна освіта школярів -- глобальна функція мови
Анотація: Проникаючи в освітній простір Росії, англійська мова як глобальний феномен починає впливати на організацію питань освіти. У зв'язку з цим постає необхідність певного перегляду змісту мовної освіти учнівської молоді.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Я 47


    Яковенко, М.
    Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Виховання--естетизація освітнього простору

Кл.слова (ненормовані):
естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань
Анотація: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
С 42


    Скиртач, Віолета.
    Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі [Текст] / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 34-40.
ББК 88.37
Рубрики: психіатрія
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт в антипсихіатрії -- філософський освітній простір -- освітній простір -- екзмстенція -- феноменологія -- свідомість -- божевілля


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


372
Д 49


   
    Дитячий садок-школа: актуальні проблеми наступності [Текст] : монографія / авт. кол.: Н. В. Лисенко, І. М. Шоробура, Л. С. Пісоцька та ін. ; за ред. проф. Н. В. Лисенко ; НАПН України, Навчально-науковий інститут соціокультурного розвитку дітей та молоді, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - 3-є вид., перер. та доповн. - К. : СЛОВО, 2014. - 472 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-189-1 : 77.00 грн.
ББК 74.10 + 74.202.242
РУБ 372
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Початкова школа--зміст

Кл.слова (ненормовані):
наступність ЗДО-школа -- освітній простір


Дод.точки доступу:
Лисенко, Неллі Василівна; Шоробура, І. М.; Пісоцька, Л. С.; Лисенко, О. М.; Олійник, М. І.; Струннікова, Д. І.; Чупахіна, С. В.; Лисенко-Гелемб’юк, К. М.; Зданевич, Л. В.; Машкіна, Л. А.; Мацук, Л. О.; Матішак, М. В.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Навчально-науковий інститут соціокультурного розвитку дітей та молоді; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: НМК ф-т ПСР (1)

74.202
П 84


    Проценко, Людмила.
    Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : схеми. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Навчально-виховний процес--комп’ютеризація
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- інформатизація -- модель -- мультимедійні технології
Анотація: У статті розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп’ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференціація процесів комп’ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.43
Ц 61


    Цимбалару, Анжеліка.
    Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Текст] / А. Цимбалару // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.43
Рубрики: Початкова школа--навчальна література
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- педагогічне моделювання
Анотація: У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 43


    Кирій, Світлана.
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Текст] : бібліографічний список / С. Кирій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 77-80. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти--бібліографічний список
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- бібліографічний список -- Європейський вектор -- освітній простір
Анотація: Рекомендаційний список слугує інформаційним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, викладачів і студентів, які вивчають та безпосередньо вирішують проблеми якості української освіти.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


74.24
Т 48


    Ткачук, Ірина.
    Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу [Текст] / І. Ткачук // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 3-7.
ББК 74.24
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір
   Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційні моделі

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- інноваційні моделі -- освітній простір -- педагогіка успіху -- управлінська діяльність -- Центр розвитку дитини -- Школа радості та сили розуму -- Центр позашкільної освіти -- Центр професійної освіти -- Ліцей технологічного профілю
Анотація: У статті розглянуто історію становлення та розвиток структурних підрозділів Броварського навчально-виховного об’єднаня на засадах педагогіки успіху.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об’єднання \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
М 33


    Матвієнко, П. В.
    Сучасна освіта та філософська рефлексія взаємної адаптації "людина-світ" [Текст] / П. В. Матвієнко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 2. - С. 84-90.
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
Болонська система -- онтологія світу -- освітній простір


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Анотація: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Ц 61


    Цимбалару, Анжеліка.
    Створення освітнього простору: сучасний підхід [Текст] / А. Цимбалару // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 3-6.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- початкова освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


004.81:316.454.4:37
N45


    Nesterova, Maria.
    European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension [Текст] / M Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 77-85. - Бібліогр. в кінці ст. 83 (5 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція
   Європа--суспільство--соціальна згуртованість
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. Окреслено основні практичні завдання щодо інплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.


Дод.точки доступу:
Трухан, О.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
С 82


    Стороженко, Н.
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Щ 64


    Щербина, С.
    Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір
Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


021.2
М 82


    Москаленко, Л.
    Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти [Текст] : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р. / Л. Москаленко // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-26.
УДК
Рубрики: Бібліотеки--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечний простір -- освітній простір -- освітній контент -- навчання протягом життя -- рівні можливості навчання -- персоналізація процесу навчання -- неформальна освіта
Анотація: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя.


Дод.точки доступу:
Зозуля, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)


37.091.31]:004.738:316.772.4
Л 64


    Литвинова, Світлана Григорівна.
    Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя [Текст] / С. Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв
УДК
Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- освітній простір -- навчальний заклад -- технології -- системи
Анотація: У статті узагальнено особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу 21 ст. на засадах формування особистостей педагога й учня, ІК-компетентності, змісту освітнього простору, організації процесу навчання з використанням хмарних сервісів, ВЕБ-2.0, LMS й EOP з урахуванням інтенсивного технологічного розвитку, що дасть можливість коригувати як організацію навчально-виховного процесу, так і формувати дієвий колектив, відбирати змістові лінії навчання, організовувати систематичне і планове підвищення ІК-компетентності вчителів, впроваджувати нові технології і системи навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


13(4+477)
N45


    Nesterova, M.
    European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) [Текст] / M. Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 28-33. - англ. мовою . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадянська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.6(477)
Р 64


   
    Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне предметне середовище
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір
Анотація: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку.


Дод.точки доступу:
Люхвицька, Любов \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.6:727.054](477)
Н 22


    Наконечна, Г.
    Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.


Дод.точки доступу:
Низковська, О.; Ночвінова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- якість освіти -- освітній простір -- персональний простір дитини -- організація середовища дитсадка -- навчально-матеріальна база
Анотація: "Сьогодення сучасної дошкільної освіти багатовимірне та цікаве. Є можливості обирати різні технології, розробляти власні інновації, підвищувати професійний рівень, користуючись досвідом колег і новітніми досягненнями науки. Подана стаття допоможе вам по-новому поглянути на освітній простір вашого закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, особливості їхнього сприймання та психофізіологічного розвитку".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Григоренко, Галина
    Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Дошкільна освіта--ігри--навчання грою

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг
Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


005.963.1:327(4)
N45


    Nesterova, M.
    Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) [Текст] / M. Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 44-52 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--європейські цінності
Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- європейській освітній простір -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість
Анотація: У статті розглянуто процес імплементації європейстких цінностей в освіній простір України. Показано зв'язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження цінносно-орієнтованого підходу повинно здійснюватися в різних напрямках освітнього простору - від викладання та навчання до врядування вищих освітніх закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.013
Н 72


   
    Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика [Текст] / Г. Онкович , В. Білецький // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 1. - С. 26-33 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--впровадження--освітній процес
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- соціальні мережі -- педагогічна блогодидактика -- медіаосвітня технологія -- медіадидактика -- інженерна блогодидактика
Анотація: Автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі інженерної блогодидактики. У статті розглядається вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонуються нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.


Дод.точки доступу:
Онкович , Г.; Білецький , В.; Онкович, А.; Ткаченко, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Нестерова, Мар’я.
    Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 2. - С. 45-50.
Рубрики: Соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
соціальна згуртованість -- інклюзія в освіті -- молодіжна робота -- освітній простір -- соціальна згуртованість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.2(477)
Ш 68


    Шлапак, Г. М.
    Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Нестерова, Марія.
    Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 3. - С. 42-51.
Рубрики: Соціологія молоді
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота


Дод.точки доступу:
Дєліні, Марина; Заможський, Андрій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.5.042-056.45(477)
П 19


    Пасічник, О. Б.
    Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.018.4-022.332](477)
П 30


    Петрик, О.
    Створюємо освітній простір групи подовженого дня / Ольга Петрик, Ольга Гриценко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 37-44 . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
групи продовженого дня -- освітній простір -- розвивальні заняття -- ігрова діяльність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про організацію освітнього простору групи продовженого дня у 1 класі.


Дод.точки доступу:
Гриценко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Хайруліна, Василина.
    Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи [Текст] / В. Хайруліна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 43-45. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- духовні цінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Даниленко, Георгій.
    Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти [Текст] / Г. Даниленко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 39-44. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
здоров’я учнів -- безпечне середовище -- освітній простір -- охорона здоров’я дітей -- стратегія health promotion
Анотація: У статті визначено шляхи міжгалузевої взаємодії щодо формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища в закладі освіти, як складової цілісної системи сучасного освітнього простору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гнаткович, Тетяна.
    Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / Т. Гнаткович, Н. Ребрик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 6-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- педагогічні ідеї -- освітній простір -- дитиноцентризм


Дод.точки доступу:
Ребрик, Наталія; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)