Бровкіна, Л. Адаптивний освітній простір [Текст] / Л. Бровкіна> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 50-58 Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): освітній простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору [Текст] / Л. М. Пріснякова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-6 Рубрики: Математика--математичне моделювання освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): ОСВІТНІЙ ПРОСТІР Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей [Текст]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 193-261 Рубрики: психологія праці акмеологія психологія вищої школи професійне вигорання психолог (професія) Вчителі Психологія старості Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- освітнє середовище -- освітній простір -- психологические обеспечение -- професійна кар’єра -- кар’єра -- деперсонализация -- емоційне вигорання -- онтогенез Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 69 Михайлюк, Л. М. Освітній простір: шляхи дослідження [Текст] / Л. М. Михайлюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 74-80 Рубрики: Освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- соціалізація первинна -- соціалізація вторинна Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
С 11 Сіленко, А. Політологія та соціологія в освітньому процесі України: Болонський процес чи відступ від демократії? [Текст] / А. Сіленко, Л. Кормич> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2010. - N 13. - С. 31-33 Рубрики: Болонський процес освітня політика в Україні Модернізація освіти соціологія освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): освітній простір Дод.точки доступу: Кормич, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, А. В. Принцип антропоцентризму як чинник конституювання освітнього простору [Текст] / А. В. Марченко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 5. - С. 15-28 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософська антропологія Філософія освіти Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- конституювання освітнього простору -- принцип антропоцентризму Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Буйницька, О. П. Організація спільного віртуального простору викладача і студента засобами технології Web 2.0 [Текст] / О. П. Буйницька, Т. І. Носенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 19-20. Рубрики: Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології Викладачі вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): педагогіка мережевих спільнот -- віртуальний простір -- викладач і студенти -- технологія Web 2.0 -- спільний освітній простір викладача і студентів -- освітній простір Дод.точки доступу: Носенко, Т. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 38 Левченко, О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Підготовка психологів Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- фахова підготовка -- ініціатива -- творчість -- саморегуляція -- мислення -- освітні практики Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 38 Синагатуллин, И. М. Глобальное образование как кардинальная парадигма нового века / И. М. Синагатуллин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 14-19. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування глобальной компетентності Освіта--глобалізація освіти Мови--мови міжнародного спілкування--вивчення мов освіта педагогічна Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): глобалізація освіти -- освітній простір -- вища педагогічна освіта -- формування глобальной компетентності -- мови міжнародного спілкування Анотація: У статті розглядаються питання глобалізації освіти та важливості формування у майбутнього педагога глобальної компетентності, аргументується необхідність вивчення молоддю мов міжнародного спілкування. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 13 Мазур, Юлія. Дошкілля в європейському освітньому просторі [Текст] / Ю. Мазур> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 22-24 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність -- освітній простір -- завдання дошкілля -- зарубіжний досвід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондырева, С. К. Проблемы социализации в образовательном пространстве динамично развивающегося общества / С. К. Бондырева> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 215-221. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Освітній простір--соціалізація Кл.слова (ненормовані): соціалізація -- індивідуалізація -- освітній простір -- суспільство Анотація: В статье поднимается вопрос об актуализации социализации человека в современном сложном мире в условиях нестабильности, неустойчивости его, о необходимости углубления понимания социализации как сложного многохарактерного процесса и разноуровневости его осуществления. У статті піднімається питання про актуалізацію соціалізації людини в сучасному складному світі в умовах нестабільності, нестійкості його, про необхідність поглиблення розуміння соціалізації як складного багатохарактерного процесу і різнорівневі його здійснення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Рик, Сергій. Педагогічна міфологія в українському просторі / С. Рик> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--педагогічна міфологія Освіта--теорія і методологія освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічна міфологія -- освітній простір -- трансформація освіти -- Болонський процес -- євроінтеграція -- демофілогізація освіти Анотація: У статті здійснено спробу визначення причин і джерел виникнення та функціонування міфологічних сюжетів в українському освітньо-педагогічному просторі; розглядається специфіка посилення впливу міфотворчості на педагогічну науку, освіту і практику в зв'язку з поглибленням євреінтеграційних процесів; підкрислюється значення деміфологізації вітчизняної та європейської освітнії систем. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 84 Проценко, Л. Л. Модель інформатизації освітнього простору навчального закладу [Текст] / Л. Л. Проценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 5-8. Рубрики: Навчально-виховний процес--використання інформаційних технологій Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): алгоритм проектування -- інформаційний простір -- комунікаційний простір -- освітній простір -- цифрові технології Анотація: Стаття розповідає про формування сучасної системи інформаційного забезпечення навчального процесу на прикладі Бердянської гімназії № 1 "Надія". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 67 Волкова, Е. В. Пространство знаний и современное образовательное пространство / Е. В. Волкова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 179-185. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Освіта--освітній простір Кл.слова (ненормовані): простір знань -- освітній простір Анотація: У статті розглядаються види і типи освітніх просторів, особливості їх змісту та управління, найважливіші принципи їх розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво Психологія мистецтва Кл.слова (ненормовані): музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини. Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 57-62. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--історія, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): система управління -- колегіальні органи управління -- вчені ради -- органи самоврядування -- освітній простір -- вищі педагогічні навчальні заклади Анотація: У статті досліджено проблему становлення та розвитку колегіальних органів управління ВНЗ у другій половині XX ст. Визначено, що в радянський час діяльність ученої ради педагогічного ВНЗ характеризувалася закритістю системи управління, замовчуванням, підпорядкуванням рішенням з'їздів КПРС. З'ясовано, що зі здобуттям Україною незалежості гуманізація та демократизація стали наскрізними тенденціями в процесі реформування системи вищої педагогічної освіти останнього десятиліття другої половини XX ст. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Литвиненко, Григорій. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 57-63 : рис., табл. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--науково-методичне середовище--методичні кабінети Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- науково-методичне середовище -- критерії ефективності -- індикатори ефективності -- показники ефективності Анотація: У статті розглянуто проблеми формування науково-методичного середовища, у якому відбувається подальший інноваційний розвиток районних (міських) методичних кабінетів і центрів як науково-методичних установ, сформульовано критерії ефективності його функціонування, запропоновано рекомендації щодо їх визначення на основі кількісного та якісного методів оцінювання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-28 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): формування світогляду дошкільників -- роль художньої літератури -- дослідно-експериментальна робота -- науково-методичний семінар -- інтегровані підходи -- освітній простір -- дошкільні навчальні заклади -- літературний розвиток дошкільників -- інформаційно-мовленнєві ігри -- інтеграція літературного матеріалу Анотація: Окреслено мету, основні напрямки та результати роботи науково-методичного семінару "Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів", що відбувся в межах Всеукраїнського дослідно-експериментального проекту на тему "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу". Подано план-конспект проведення семінару та опорну схему інтеграції літературного матеріалу в різні види діяльності дітей дошкільного віку протягом дня. Дод.точки доступу: Клименко, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 68 Лобанова, Л. С. Нормативно-правова база організації підготовки та атестації наукових кадрів в Україні: сучасний стан і шлях модернізації в контексті створення Єдиного освітнього та наукового простору [Текст] / Л. С. Лобанова> // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 53-63. . - ISSN 0374-3896 Рубрики: Наука--атестація кадрів Кл.слова (ненормовані): науковий простір -- освітній простір -- якість освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 11 Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 52-58 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): середовищний підхід -- освітній простір -- розвивальне середовище -- предметне наповнення середовища -- палички Кюїзенера -- авторські посібники -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему організації розвивального освітнього простору в дошкільному навчальному закладі. Запропоновано нові способи застосування добре відомих дидактичних авторських посібників для організації розвивального середовища. Дод.точки доступу: Данієлян, Анаіт Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Синагатуллин, И. М. Английский язык как глобальный феномен и его влияние на вопросы образования / И. М. Синагатуллин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 90-96. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Англійська мова--глобальний феномен мови Викладання англійської мови у ВНЗ Викладання англійської мови в школі Кафедра англійської мови та методики викладання Росія--мовна політика Кл.слова (ненормовані): крос-культурна комунікація -- вивчення англійської мови -- педагогіка та інші науки -- викладання мов у школах -- програма Фулбрайта -- освітній простір -- міжнародні освітні програми -- письмова комунікація -- електронна комунікація -- білінгвізм -- мовна освіта студентів -- мовна освіта школярів -- глобальна функція мови Анотація: Проникаючи в освітній простір Росії, англійська мова як глобальний феномен починає впливати на організацію питань освіти. У зв'язку з цим постає необхідність певного перегляду змісту мовної освіти учнівської молоді. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 47 Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--методологія Виховання--естетизація освітнього простору Кл.слова (ненормовані): естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань Анотація: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 42 Скиртач, Віолета. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі [Текст] / В. Скиртач, О. Періг> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 34-40. Рубрики: психіатрія Кл.слова (ненормовані): суб’єкт в антипсихіатрії -- філософський освітній простір -- освітній простір -- екзмстенція -- феноменологія -- свідомість -- божевілля Дод.точки доступу: Періг, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитячий садок-школа: актуальні проблеми наступності [Текст] : монографія / авт. кол.: Н. В. Лисенко, І. М. Шоробура, Л. С. Пісоцька та ін. ; за ред. проф. Н. В. Лисенко ; НАПН України, Навчально-науковий інститут соціокультурного розвитку дітей та молоді, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - 3-є вид., перер. та доповн. - К. : СЛОВО, 2014. - 472 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-189-1 : 77.00 грн. РУБ 372 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта--наступність у навчанні Початкова школа--зміст Кл.слова (ненормовані): наступність ЗДО-школа -- освітній простір Дод.точки доступу: Лисенко, Неллі Василівна; Шоробура, І. М.; Пісоцька, Л. С.; Лисенко, О. М.; Олійник, М. І.; Струннікова, Д. І.; Чупахіна, С. В.; Лисенко-Гелемб’юк, К. М.; Зданевич, Л. В.; Машкіна, Л. А.; Мацук, Л. О.; Матішак, М. В.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Навчально-науковий інститут соціокультурного розвитку дітей та молоді; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 НМК ф-т ПСР (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1) |
П 84 Проценко, Людмила. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : схеми. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчально-виховний процес--комп’ютеризація Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- інформатизація -- модель -- мультимедійні технології Анотація: У статті розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп’ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференціація процесів комп’ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 61 Цимбалару, Анжеліка. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Текст] / А. Цимбалару> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчальна література Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- педагогічне моделювання Анотація: У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кирій, Світлана. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Текст] : бібліографічний список / С. Кирій> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 77-80. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти--бібліографічний список Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- бібліографічний список -- Європейський вектор -- освітній простір Анотація: Рекомендаційний список слугує інформаційним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, викладачів і студентів, які вивчають та безпосередньо вирішують проблеми якості української освіти. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Т 48 Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу [Текст] / І. Ткачук> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 3-7. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційні моделі Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- інноваційні моделі -- освітній простір -- педагогіка успіху -- управлінська діяльність -- Центр розвитку дитини -- Школа радості та сили розуму -- Центр позашкільної освіти -- Центр професійної освіти -- Ліцей технологічного профілю Анотація: У статті розглянуто історію становлення та розвиток структурних підрозділів Броварського навчально-виховного об’єднаня на засадах педагогіки успіху. Дод.точки доступу: Броварське навчально-виховне об’єднання \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвієнко, П. В. Сучасна освіта та філософська рефлексія взаємної адаптації "людина-світ" [Текст] / П. В. Матвієнко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 2. - С. 84-90. Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): Болонська система -- онтологія світу -- освітній простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185. Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр. Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір Анотація: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 61 Цимбалару, Анжеліка. Створення освітнього простору: сучасний підхід [Текст] / А. Цимбалару> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 3-6. Рубрики: Початкова школа--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- початкова освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
N45 Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension [Текст] / M Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 77-85. - Бібліогр. в кінці ст. 83 (5 назв) . - ISSN 2078-1016
Європа--суспільство--соціальна згуртованість Кл.слова (ненормовані): когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. Окреслено основні практичні завдання щодо інплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону. Дод.точки доступу: Трухан, О.; \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 82 Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності. Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 64 Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москаленко, Л. Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти [Текст] : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р. / Л. Москаленко> // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-26.
Кл.слова (ненормовані): бібліотечний простір -- освітній простір -- освітній контент -- навчання протягом життя -- рівні можливості навчання -- персоналізація процесу навчання -- неформальна освіта Анотація: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя. Дод.точки доступу: Зозуля, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя [Текст] / С. Г. Литвинова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова (ненормовані): ІКТ -- освітній простір -- навчальний заклад -- технології -- системи Анотація: У статті узагальнено особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу 21 ст. на засадах формування особистостей педагога й учня, ІК-компетентності, змісту освітнього простору, організації процесу навчання з використанням хмарних сервісів, ВЕБ-2.0, LMS й EOP з урахуванням інтенсивного технологічного розвитку, що дасть можливість коригувати як організацію навчально-виховного процесу, так і формувати дієвий колектив, відбирати змістові лінії навчання, організовувати систематичне і планове підвищення ІК-компетентності вчителів, впроваджувати нові технології і системи навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
N45 Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 28-33. - англ. мовою . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): когнітивні практики -- освітній простір -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадянська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір Анотація: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку. Дод.точки доступу: Люхвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 22 Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів. Дод.точки доступу: Низковська, О.; Ночвінова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Крутій, Катерина Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--навчально-матеріальна база Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- якість освіти -- освітній простір -- персональний простір дитини -- організація середовища дитсадка -- навчально-матеріальна база Анотація: "Сьогодення сучасної дошкільної освіти багатовимірне та цікаве. Є можливості обирати різні технології, розробляти власні інновації, підвищувати професійний рівень, користуючись досвідом колег і новітніми досягненнями науки. Подана стаття допоможе вам по-новому поглянути на освітній простір вашого закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, особливості їхнього сприймання та психофізіологічного розвитку". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шалда, Наталія Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей. Дод.точки доступу: Кузьміна, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Григоренко, Галина Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка. Дод.точки доступу: Погрібняк, Ніна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
N45 Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 44-52 . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- європейській освітній простір -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість Анотація: У статті розглянуто процес імплементації європейстких цінностей в освіній простір України. Показано зв'язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження цінносно-орієнтованого підходу повинно здійснюватися в різних напрямках освітнього простору - від викладання та навчання до врядування вищих освітніх закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 72 Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика [Текст] / Г. Онкович , В. Білецький > // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 1. - С. 26-33 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- соціальні мережі -- педагогічна блогодидактика -- медіаосвітня технологія -- медіадидактика -- інженерна блогодидактика Анотація: Автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі інженерної блогодидактики. У статті розглядається вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонуються нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи. Дод.точки доступу: Онкович , Г.; Білецький , В.; Онкович, А.; Ткаченко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 2. - С. 45-50. Рубрики: Соціальна робота Кл.слова (ненормовані): соціальна згуртованість -- інклюзія в освіті -- молодіжна робота -- освітній простір -- соціальна згуртованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 68 Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Марія. Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 3. - С. 42-51. Рубрики: Соціологія молоді Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота Дод.точки доступу: Дєліні, Марина; Заможський, Андрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 19 Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.
Кл.слова (ненормовані): талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. Створюємо освітній простір групи подовженого дня / Ольга Петрик, Ольга Гриценко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 37-44 . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): групи продовженого дня -- освітній простір -- розвивальні заняття -- ігрова діяльність -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідається про організацію освітнього простору групи продовженого дня у 1 класі. Дод.точки доступу: Гриценко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи [Текст] / В. Хайруліна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 43-45. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- духовні цінності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти [Текст] / Г. Даниленко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 39-44. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітнє середовище Кл.слова (ненормовані): здоров’я учнів -- безпечне середовище -- освітній простір -- охорона здоров’я дітей -- стратегія health promotion Анотація: У статті визначено шляхи міжгалузевої взаємодії щодо формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища в закладі освіти, як складової цілісної системи сучасного освітнього простору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гнаткович, Тетяна. Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / Т. Гнаткович, Н. Ребрик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 6-9. Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгводидактика Кл.слова (ненормовані): Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- педагогічні ідеї -- освітній простір -- дитиноцентризм Дод.точки доступу: Ребрик, Наталія; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |