371.01
Ф 95


    Фурман, Анатолій Васильович (проф., д-р психол. наук).
    Теорія і практика розвивального підручника [Текст] : монографія / А. В. Фурман. - Тернопіль : Економічна думка, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 180-192; Імен. покаж.: с. 287-288. - ISBN 966-654-127-0 : 5.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202.264
РУБ 371.01
Рубрики: Підручникотворення

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14
Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19
Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22
Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25
Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28
Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32
Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39
Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42
Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46
Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49
Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52
Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56
Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61
Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64
Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69
Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73
Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76
Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80
Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82
Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89
Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93
Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98
Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101
Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105
Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108
Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111
Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119
Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124
Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129
Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132
Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137
Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140
Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143
Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146
Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150
Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155
Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157
Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160
Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164
Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169
Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173
Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система

   Викладання іноземної мови в школі

   викладання психології

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Викладання біології в школі

   Профорієнтація

   Екологічна освіта

   Мотивація творчості

   Підручникотворення

   Професійна підготовка

   Майбутні вчителі літератури

   Інноваційна діяльність

   економічна культура

   Підготовка викладачів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371.01
Б 53


    Беспалько, Владимир Павлович.
    Природосообразная педагогика [Текст] : лекции по нетрадиционной педагогике / В. П. Беспалько. - М. : Народное образование, 2008. - 512 с. - на англ. и рус. яз. - ISBN 978-5-87953-219-7 : 12.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202
РУБ 371.01
Рубрики: Нетрадиційна педагогіка
   Тестові системи

   Зміст освіти

   Управління навчальним процесом

   Якість освіти

   Підручникотворення

   Підручники--навчальний процес


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія навчання

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.017(09)
Б18


    Бай, І. Б.
    Педагогічні засади укладання та ілюстрування українських підручників Галичини (друга половина ХІХ- початок ХХ століття) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук, 13.00.01 / І. Б. Бай ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Галичина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- українські підручники


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ГЕШ-1/2009/11/12
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 11/12
Зміст:
Кобернік, С. Мотиваційний компонент сучасного уроку географії в основній школі / С. Кобернік. - С.2-8.
Надтока, О. Сучасний стан та перспективи розвитку підручникотворення (на прикладі курсу "Географія материків і океанів") / О. Надтока. - С.9-12.
Петринка, Л. Урок-семінар на тему "Глобальні проблеми людства: нові виклики часу. Сучасне піратство", 10 клас / Л. Петринка. - С.19-22.
Шевченко, В. Фундатор зоогеографії Альфред Уоллес / В. Шевченко. - С.46-49.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8
Н 17


    Надтока, О.
    Сучасний стан та перспективи розвитку підручникотворення (на прикладі курсу "Географія материків і океанів") [Текст] / О. Надтока // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 11/12. - С. 9-12.
ББК 26.8
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Підручники географії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: К730824/2010/11
   Журнал

Культура безпеки,екології та здоров’я [Текст] : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - Київ : ПП “Редакція журналу “Культура безпеки,екології та здоров’я”, 2010 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Неведомська, Є. О. Мобільний телефон: небезпека для здоров’я людини / Є. О. Неведомська. - С.7-9, 51
Шульга, О. В. Стан зелених насаджень як індикатор стало розвитку міст УКраїни / О. В. Шульга, О. О. Будкова, Т. В. Костогриз. - С.25-29
Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. Скрипник. - С.30-33
Горяна, Л. Г. Формування поняття "підручник", як засобу впровадження здоров’язбережувальної технології у вітчизняній освіті : історичний аспект / Л. Г. Горяна. - С.34-38
Медведева, Н. В. Роль художнього сприймання у формуванні творчої особистості молодшого школяра / Н. В. Медведева. - С.39-43
Яценко, В. С. Аналіз особливостей підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технології профільної школи / В. С. Яценко. - С.44-46
Ніколенко, Л. Підвищення кваліфікації педагогів як умова розвитку і саморозвитку / Л. Ніколенко. - С.47-51
Пацалюк, В. З. Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках з основ здоров’я / В. З. Пацалюк. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Я 92


    Яценко, В. С.
    Аналіз особливостей підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технології профільної школи [Текст] / В. С. Яценко // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 44-46
ББК 74.2
Рубрики: Підручники
   Профільна школа

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методична література -- методичний посібник
Анотація: У статті йдеться про якість літератури науково-методичного забезпечення, про особоивості аналізу досліджень і публікацій, про стан і перспективи апробації шкільної навчальної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4Укр)
Г 12


    Гавриленко, Тетяна.
    Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914) / Т. Гавриленко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 61-65. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Підручникотворення

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
навчальна література -- підручники для початкової школи -- початкова школа -- україномовна навчальна література
Анотація: У статті розглянуто украномовну навчальну літературу для початкової школи 1905-1914 рр., здійснено аналіз підручників з навчання грамоти, читання, української мови, математики, історії, географії; показано внесок українських педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток національного підручникотворення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)




   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Колегія.

   
    Про виконання державного замовлення на видання навчальної літератури в 2011 році, про підсумки Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та затвердження Переліку навчальної літератури, що може видаватись за державним замовленням 2012 року : рішення... від 23.12.2011 р. № 5/8-19 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки , молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 3-13. - Додатки. - Зміст: Перелік підручників, які визнані переможцями Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та отримали гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України" ; Перелік підручників, які за пропозицією апеляційної комісії визнані переможцями Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та отримали гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України"
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали

   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Початкова школа--підручники

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- рішення Колегії МОНМС України -- початкова школа -- середня освіта -- навчальна література -- видання літератури -- державне замовлення -- підручникотворення -- всеукраїнський конкурс -- конкурс рукописів підручників -- гриф МОНМС України


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




371.01
П 78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : збірник наукових праць. вип. 11 / Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 800 с. - (До 20-річчя Незалежності України). - ISBN 978-966-644-204-1 : 42.00 грн.
    Зміст:
Актуальні питання теорії сучасного підручникотворення . - С .4-129.
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технологій . - С .130-359.
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін . - С .360-593.
Теорія і практики створення й використання електронних засобів навчання . - С .594786.
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підручники для школи

   підручники з української мови

   підручники з правознавства

   Підручники з літератури

   Підручники електронні

   Електронні засоби навчання

   Підручники з інформатики

   підручники з географії

   Підручники з математики

   підручники з фізики

   підручники для ВНЗ

   Підручникотворення

   підручники з релігійної етики



Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

81.411.1-90
П 56


    Пономаренко, Ангеліна.
    Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу [Текст] / А. Пономаренко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 47-51.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: підручники з української мови
Кл.слова (ненормовані):
українознавчий зміст -- підручники з української мови -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гупан, Н.
    Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Нестор Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 53-57. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Підручникотворення--історія
   Історія України--Українська революція, 1917-1921 рр.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- Українська революція 1917-1921 рр. -- диференціація -- зміст навчальних книг -- українознавчий аспект -- шкільні підручники
Анотація: У статті висвітлено основні питання диференціації навчання засобами шкільних підручників у період 1917 - 1920-х років. Відображено тенденції розвитку українського підручникотворення, що були пов'язані зі змінами в освіті в умовах національної революції. Досліджено особливості та напрями диференціації, зокрема за мовними та соціальними ознаками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4УКР)р10
П 27


   
    Перші Волошинські читання [Текст] : [добірка статей] // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-48. - Зміст: Докторська школа вченої-методиста, професора Н. Й. Волошиної / Г. Токмань. Принципи неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної / Т. Дятленко. Естетична спрямованість шкільного курсу української літератури / Т. Яценко. Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лінкевич.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Літературна освіта
   Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід

   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

Кл.слова (ненормовані):
Волошинські читання -- неперервність літературної освіти -- підручникотворення -- естетична спрямованість -- технічні засоби навчання на уроках літератури -- національне самовиховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4УКР)р10
Л 43


    Лелюх, Інна.
    Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної [Текст] / І. Лелюх // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 23-26.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- шкільна літературна освіта -- науково-методична школа -- науковець-методист -- вчені-методисти -- літературна освіта


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.202
К 68


    Короб, Антоніна.
    Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 140-147. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- понятийно-термінологічний аналіз -- навчальний посібник -- підручник -- гриф навчальної літератури -- апробація підручника -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
Г 94


    Гупан, Н. М.
    Сучасні підходи до методичного апарату підручника з історії для старшої школи [Текст] / Н. М. Гупан // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 24. - С. 2.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
підручник з історії -- методичний апарат підручника -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


016:371
Б 59


   
    Бібліографія підручникотворення (1991-2011 рр.) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Відділення організації видання навчальної літератури ; за ред. О. А. Удода ; упоряд.: О. В. Николюк, Н. І. Петросова, С. С. Ющенко. - 2-е вид., випр. - Тернопіль : Мандрівець, 2013. - 120 с. - ISBN 978-966-634-728-5 : 9.00 грн.
ББК 91.9:74 + 74я1
РУБ 016:371
Рубрики: Бібліографія
   Бібліографічні покажчики

   Підручникотворення



Дод.точки доступу:
Удод, Олександр Андрійович \ред.\; Николюк, Ольга Василівна \сост.\; Петросова, Ніна Іванівна \сост.\; Ющенко, Степан Семенович \сост.\; Міністерство освіти і науки України; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти; Відділення організації видання навчальної літератури
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: РШ/2014/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 4/5
Зміст:
Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6.
Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6.
Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7.
Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9.
Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11.
Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис.
Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв.
Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв.
Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис.
Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв.
Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61.
Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв.
Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв.
Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв.
Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4Укр)6
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6 + 74.202.242
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Початкова освіта в Україні--підручникотворення

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- підручникотворення -- навчальні плани -- навчальні програми -- початкова школа -- історія початкової освіти
Анотація: У статті розглянуто тенденції розвитку підручникотворення в галузі початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. Досліджено та здійснено аналіз процесу вдосконалення підручників у зазначений період. Розкрито роль навчальних книг в опануванні учнями знань. Подається перелік офіційних документів 1930-х рр. (новий етап розвитку початкової освіти).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПП1/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41.
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47.
Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57.
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 84-91.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки--підручники та посібники для школи
Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- підручник для початкової школи -- створення підручника для початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2014/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 8/9
Зміст:
Бех, Іван. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Абсалямова, Яна. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Бібліогр.: 19 назв.
Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Бібліогр.: 9 назв. : мал.
Кучук, Світлана. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Шпарик, Оксана. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Бібліогр.: 12 назв.
Матяш, Надія. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології : (1913-1931) / Н. Матяш. - С.46-49. - Бібліогр.: 13 назв.
Шевченко, Світлана. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР : (50 - 60-ті роки XX ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Бібліогр.: 27 назв. : табл.
Монь, Альона. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Моргун, Володимир. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захаренка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв.
"Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68.
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69.
Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості. - С.70-71 : фотогр.
Зязюн, Іван. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-80. - Бібліогр.: 14 назв.
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам’яті Івана Зязюна. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф
Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202
З-36


    Засєкіна, Тетяна.
    Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" [Текст] / Т. Засєкіна, П. Мороз // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 72-73. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Підручники ЗНЗ--підручникотворення--проблеми
Кл.слова (ненормовані):
науково-практична конференція -- підручники -- проблеми підручникотворення -- апробація
Анотація: Наприкінці жовтня 2014 р. відкриття та пленарне засідання Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми сучасного підручника» відбулися на базі Київського міського будинку вчителя.


Дод.точки доступу:
Мороз, Петро

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. ; Луганськ : НОУЛІДЖ, 2009 - .
   Вип. 1 (8). - 2014. - 283 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-617-597-280-10 : 22.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Валерій Олексійович. Феномен самонавчальних організацій у контексті проблеми неперевної освіти / Валерій Олексійович Аніщенко, Олег Семенович Падалка. - С .6-12
Гомеля, Ніна Семенівна. Методологічні засади особистісного підходу в освіті / Ніна Семенівна Гомеля. - С .27-33
Ростока, Марина Львівна. Підручникотворення у профтехосвіті / Марина Львівна Ростока. - С .40-51
Шестопалюк, Олександр Васильович. Перспективи змішаного навчання у професійній підготовці дорослих / Олександр Васильович Шестопалюк. - С .68-76
Мачача, Юлія Миколаївна. Спецкурси з проблем роздільного навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів / Юлія Миколаївна Мачача. - С .120-127
Шарненкова, Тетяна Олександрівна. Професійна самоосвіта вчителя / Тетяна Олександрівна Шарненкова. - С .138-145
Десятов, Тимофій Михайлович. Тенденції розвитку освіти дорослих :європейський досвід / Тимофій Михайлович Десятов. - С .182-190
Красильникова, Ганна Володимирівна. Європейські підходи до моніторингу якості вищої освіти у документах і стандартах / Ганна Володимирівна Красильникова. - С .211-222
Лутаєва, Тетяна Василівна. Педагогічні ідеї та діяльність В. Я. Данилевського в контексті організації освіти дорослих / Т. В. Лутаєва. - С .229-238
Філіпчук, Георгій Георгійович. Принципи народності в творчості С. Воробкевича / Г. Г. Філіпчук. - С .252-261
Кадемія, Майя Юхимівна. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх учителів / Майя Юхимівна Кадемія. - С .274-279
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Професійна освіта

   самоосвіта вчителів

   Підготовка майбутніх педагогів

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Данилевський, Василь Якович \о нем\; Воробкевич, Сидір (Ісидор) Іванович (український буковинський письменник ; 1836-1903) \о нем\; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

63.3(4УКР)р10
В 81


    Врадій, Єгор.
    Стратегія діалогу в підручникотворенні [Текст] : результати XVIII наради Українсько-польської комісії щодо удосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії / Є. Врадій // Історія в рідній школі. - 2016. - N 1. - С. 11-14.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії України в школі--підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник з історії -- шкільний підручник з географії -- Українсько-польська комісія -- українсько-польські відносини -- спільне минуле
Анотація: В статті розповідається про роботу наради Українсько-польської комісії експертів з питань удосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії. У своїй сесійній роботі Українсько-польська комісія зосередилась на обговоренні проблем історії спільного для двох народів культурного простору та його відображення у шкільних підручниках та навчальних посібниках. Основною темою публічних виступів стала багатокультурність та проблеми її наукового, методологічного та методичного осягнення у процесі викладання історії та географії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2016/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3–10. - Бібліогр.: 26 назв.
Редько, Валерій. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання / В. Редько. - С.11–13
Ничкало, Світлана. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14–18. - Бібліогр.: 5 назв.
Мартиненко, Світлана. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19–24. - Бібліогр.: 3 назв.
Кравчук, Оксана. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25–30. - Бібліогр.: 23 назв.
Гусак, Людмила. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова. - С.31–36. - Бібліогр.: 7 назв. : рис.
Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37–42. - Бібліогр.: 14 назв.
Костюк, Вікторія. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43–47. - Бібліогр.: 13 назв.
Кузьмич, В'ячеслав. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48–51. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. "Громадівський соціалізм" М.П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.52–56. - Бібліогр.: 20 назв.
Березівська, Лариса. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська. - С.57–62. - Бібліогр.: 17 назв.
Антипін, Євген. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Окружная, Тетяна. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов’ян : ХІХ - початок ХХ ст. / Т. Окружная. - С.67–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Назавжди в когорті будівничих нової школи : Пам’яті Валерія Письменного. - С.71
Пугач, Анжеліна. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72–74
Ткаченко, Лідія. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку витчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75–78
Погрібна, Нелля. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78–79
Мануйленко, Аркадій. Сільська школа України: сучасний контекст : З досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Р 33


    Редько, Валерій.
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання [Текст] / В. Редько // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 11–13 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Підручники шкільні--створення
Кл.слова (ненормовані):
підручники -- іноземні мови -- авторський колектив -- експериментальна перевірка -- створення підручників -- експертиза підручників -- шкільні підручники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. ; Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 2 (9). - 2014. - 264 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 2308-6386. - ISBN 978-617-640-181-0 : 25.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Олена Валеріївна. Технології особистісно-професійного розвитку у контексті формування інноваційного потенціалу особистості / О. В. Аніщенко. - С .7-14
Богів, Евеліна Іванівна. Неформальна освіта дорослих в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку / Е. І. Богів. - С .22-27
Броннікова, Валентина Борисівна. Сутність самостійної роботи в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Б. Броннікова. - С .28-33
Чернишова, Євгенія Родіонівна. Освіта дорослих як складова національної системи неперервної освіти / Є. Р. Чернишова. - С .86-93
Лук’янова, Лариса Борисівна. Андрагогіка: ретроспективний аналіз походження терміну та особливості сучасного змістового наповнення / Л. Б. Лук’янова. - С .107-116
Вихрущ, Анатолій Володимирович. Освіта дорослих у Польщі: минуле і майбутнє / А. В. Вихрущ. - С .122-130
Данькевич, Віта Григорівна. Ідеї А. С. Макаренка щодо створення колективу як умови ефективного професійного розвитку особистості / В. Г. Данькевич. - С .131-136
Дернова, Майя Григорівна. Дуальна модель вищої професійної освіти дорослих: європейський досвід / М. Г. Дернова. - С .137-144
Самко, Алла Миколаївна. "Я-концепція" академіка С. У. Гончаренка / А. М. Самко. - С .153-160
Цюняк, Оксана Петрівна. Зарубіжний досвід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк. - С .169-175
Кондратова, Людмила Григорівна. Культурологічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації виховної дії / Л. Г. Кондратова. - С .200-209
Ружицький, Валерій Андрійович. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних умінь майбутніх учителів / В. А. Ружицький. - С .243-254
Семеног, Олена Миколаївна. Учительська професія в соціально-педагогічному і професійно-особистісному вимірах / О. М. Семеног. - С .255-261
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Освіта дорослих--зарубіжні країни

   Професійна освіта

   самоосвіта вчителів

   Підготовка майбутніх педагогів

   Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід

   Андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(05)
Н 37


   
    Наш український дім [Текст] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2015 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 94 с. - 28.88 грн.
    Зміст:
УКРАЇНОЗНАВСТВО
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема створення підручників на національній основі (др. пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .4-9
НАУКОВІ РОЗВІДКИ
Пасік, Надія Михайлівна. Вербалізація акустичної парадигми в акварелі Михайла Коцюбинського "На камені" / Н. М. Пасік. - С .10-13
Шевченко, Світлана Петрівна. Сучасний антропонімікон Чернігівщини / С. П. Шевченко, Н. В. Шульга. - С .14-19
Качуровський, Ігор Васильович. Про деякі прикрі провали / І. В. Качуровський. - С .20-25
Скиба, Тетяна Володимирiвна. Ямби в ліричній та ліро-епічній творчості Максима Рильського 1910–1929 років / Т. Скиба. - С .26-30
Дорошенко, Каріна Сергіївна. Акросонети Маріанни Кіяновської як гра жанрами / К. Дорошенко. - С .31-32
Гаврилюк, Надія Іванівна. Поезія другого ступеня: екфразис / Н. Гаврилюк. - С .33-37
Костенко, Наталія Василівна. Елементи тонічного і силабічного віршування в думовому вірші Т. Г. Шевченка / Н. Костенко. - С .38-40
Моціяка, Петро Петрович. Історико-філологічне товариство в Інституті князя Безбородька в Ніжині (1894–1918 рр.) / П. П. Моціяка. - С .41-44
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Драчук, Любов Іванівна. Проблеми морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення літератури / Л. І. Драчук. - С .45-50
Парубець, Ганна Сергіївна. Від обслуговування – до служіння / Г. Парубець. - С .51-53
Лукач, Світлана Панасівна. Розмовляємо й читаємо українською / С. П. Лукач. - С .54-73
Клунко, Роксолана Юріївна. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до виховної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .74-76
ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ, РЕЦЕНЗІЇ
Онищенко, Надія Петрівна. Тарасів біль наснажує творчість його нащадків / Н. П. Онищенко. - С .77-79
Фінке, Маркус. Микола Васильович Гоголь і його репрезентація в німецькомовних працях з історії літератури / М. Фінке ; пер. з нім. А. В. Ролік
Онищенко, Надія Петрівна. Українське око в Європу / Н. П. Онищенко. - С .86-88
Ромащенко, Людмила Іванівна. Кобзаревими стежками Санкт-Петербурга / Л. І. Ромащенко. - С .89-91
ББК 74я5
РУБ 371(05)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Викладання української мови в школі

   Українознавство

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підручники ЗНЗ--підручникотворення--проблеми

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія

   Кафедра історії України та політології

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

   Ніжинщина--історія
    Чернігівщина--історія



Дод.точки доступу:
Коцюбинский, Михаил Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\; Рильський, Максим Тадейович (укр. поет ; 1895 -1964) \о нем\; Кіяновська, Маріанна Ярославівна (українська поетеса, прозаїк, перекладач, літературознавець, Член Національної спілки письменників України ; 1973 р.н.) \о ней\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: Умлш-1/2017/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви.
Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв.
Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52.
Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59.
Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62.
Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


371.67:821.161.2
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Шкільний підручник української літератури [Текст] : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--створення підручника
Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник з літератури -- підручникотворення -- методична спадщина


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




   
    Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника” [Текст] // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 48.
Рубрики: Освіта--міжнародні конференції
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник -- електронний підручник -- підручникотворення -- Міжнародна науково-практична конференція “Проблеми сучасного підручника”


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)




    Яценко, Таміла
    Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури) [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--літературознавство--персоналії літературознавців
Кл.слова (ненормовані):
історія методики навчання української літератури -- аналіз художнього твору -- теорія шкільного підручникотворення -- учений-методист -- український літературознавець
Анотація: Розглянуто науковий доробок Олександри Михайлівни Бандури, авторитетного фахівця предметної методики.


Дод.точки доступу:
Бандура, Олександра Михайлівна (учений літературознавець, методист української літератури ; 1917-2010) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


373.3.091.64(477)
П 18


    Пархоменко, Н.
    Вчимося обирати шкільний підручник / Наталія Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 3–9. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--підручники
Кл.слова (ненормовані):
шкільні підручники -- Нова українська школа -- навчально-методичне забезпечення -- українське підручникотворення -- інтегровані підручники -- критерії оцінювання підручників -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про вибір якісного шкільного підручника для Нової української школи, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Представлено інструктивно-методичні матеріали для проведення експертиз електронних версій підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників .


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Ельбрехт, О. М.
    Управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США як система [Текст] / О. М. Ельбрехт // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 109-120
УДК
Рубрики: Підручникотворення
   США--освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- забезпечення підручниками


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)