373.5.016:54:371.388 +371.315.6
Б48


    Березан, Ольга Веніамінівна.
    Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання хімії / О. В. Березан ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.4 + 24р
Рубрики: викладання хімії
   розв’язування задач і вправ

   профільне навчання

   інтелектуальні уміння--рефлексія--міжпредметні зв’язки

   автореферати дисертацій--хімія

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- хімія


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

24
Я 77


    Ярошенко, О.
    Навчально-методичний комплект в особистісному навчанні хімії [Текст] / О. Ярошенко // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 15-17
ББК 24
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


24р30
К 43


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 24р30
Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах
   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна система -- дидактична система -- навчально-методичний комплект -- моделювання -- когнітивний конструктивізм
Анотація: Розглянуто питання розроблення інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплексу з курсу загальної хімії вищої школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202
К 68


    Короб, Антоніна.
    Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 140-147. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- понятийно-термінологічний аналіз -- навчальний посібник -- підручник -- гриф навчальної літератури -- апробація підручника -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
К 11


    Кіт, Ігор Володимирович.
    Методичні особливості курсу "Технологія створення електронних приладів” [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.183.4р10 + 32.973
Рубрики: Викладання курсу “Технологія створення електронних приладів”--методичні особливості
Кл.слова (ненормовані):
електронні пристрої -- електронний прилад -- мікроелектроніка -- освітня робототехніка -- освітній курс -- проект -- програмування -- інформатика -- технологія -- проектування -- навчально-методичний комплект -- технічне забезпечення -- STEM-освіта -- Технологія створення електронних приладів, курс -- технічна творчість -- використання масивів
Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення мікроелектроніки та робототехніки за навчальним курсом “Технологія створення електронних приладів”. Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його методичне і материіально-технічне забезпечення. Також, як приклад демонстрації проектної спрямованості курсу та його інтегративного характеру розглядаються фрагменти деяких занять курсу.


Дод.точки доступу:
Кіт, Ольга Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


373.2.091.214(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    “Впевнений старт” для дітей середнього дошкільного віку [Текст] / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. 12–14. - Зміст: У чому специфіка ; Яка структура Програми ; Що передбачає навчально-методисний комплект ; Який підхід.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- навчальні програми -- Впевнений старт, навчальна програма -- середній дошкільний вік -- навчально-методичний комплект
Анотація: У статті охарактеризовано навчальну програму "Впевнений старт" для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2](075)(477)
П 56


    Пономарьова, К.
    Особливості навчання української мови в 3 класі : (методичні рекомендації щодо роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" авторів К. І. Пономарьової, Л. А. Гойової) / Катерина Пономарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 1-7. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- методичні рекомендації -- навчально-методичний комплект -- методи навчання -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті розповідається про методику навчання української мови в Новій українській школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2](075)(477)
Б 73


    Богданець-Білоскаленко, Н.
    Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 26-33. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 3-му класі
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- навчально-методичний комплект -- змістові лінії -- Нова українська школа -- компетентнісно орієнтовані завдання -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2".


Дод.точки доступу:
Шумейко, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)