К 14 Казарина, В. В. Сетевая организация становления социальной компетентности одаренных детей / В. В. Казарина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 9-14. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--соціалізація Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- особистісно-орієнтоване навчання -- обдаровані діти -- соціалізація обдарованих дітей -- становлення соціальної компетентності -- інтелектуальні конкурси -- компетентний педагогічний супровід -- соціальні потреби дітей -- педагогічний супровід Анотація: Про створення умов педагогічного супроводу обдарованих дітей-школярів (становлення соціальної компетентності обдарованих дітей, тобто, розвиток комунікативних вмінь, відповідальності, толерантності, здібності до рефлексії, та ін.). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 19 Тарадайник, Валентина Миколаївна. Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини [Текст] : посібник / В. М. Тарадайник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 68 с. - Бібліогр.: с. 64-67. - ISBN 978-966-2633-36-8 : 27.10 грн РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Обдаровані діти--розвиток обдарованості Інформаційне середовище Психологія особистості дитини Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір -- становлення особистості -- соціальні мережі -- спілкування -- Інтернет-спілкування -- віртуальне спілкування -- розвиток особистості -- самосвідомість особистості -- соціалізація обдарованих дітей Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |