К 14 Казарина, В. В. Сетевая организация становления социальной компетентности одаренных детей / В. В. Казарина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 9-14. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--соціалізація Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- особистісно-орієнтоване навчання -- обдаровані діти -- соціалізація обдарованих дітей -- становлення соціальної компетентності -- інтелектуальні конкурси -- компетентний педагогічний супровід -- соціальні потреби дітей -- педагогічний супровід Анотація: Про створення умов педагогічного супроводу обдарованих дітей-школярів (становлення соціальної компетентності обдарованих дітей, тобто, розвиток комунікативних вмінь, відповідальності, толерантності, здібності до рефлексії, та ін.). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Б649178/2013/9 Журнал 2013р. N 9 . - 104 Бухлова, Н. В. Обдарована дитина : психолого-педагогічний супровід / Н. В. Бухлова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 54 Глинянюк, Наталія. Питання непрості життя нам ставить часом - ми відповідь на них завжди знайдемо разом [Текст] : особливості організації педагогічного супроводу у складних життєвих ситуаціях / Н. Глинянюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 5-10. Рубрики: Освіта--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): складні життєві ситуації -- педагогічний супровід -- психоемоційна підтримка -- психологічна служба -- ціннісне ставлення до себе та інших -- розв’язання конфліктів -- здатність співпереживати Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування Анотація: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–46. - Зміст: Структура ранкової гімнастики ; Педагогічний супровід ; Додаток 1 : Особливсті педагогічного супроводу в кожній віковій групі : рек. для педагогів ; Ранкова гімнастика на повітрі ; Сучасні підходи ; Додаток 2 : Домагаємося оздоровчого ефекту ранкової гімнастики : рек. для педагогів
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- фізичне виховання -- ранкова гімнастика -- структура -- педагогічний супровід -- сучасні підходи -- рекомендації -- гімнастика на повітрі -- оздоровчий ефект Анотація: У статті йдеться про сенс ранкової гімнастики та особливості її проведення у закладі дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Гаращенко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Краснощок, Ірина. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців [Текст] / І. Краснощок, Т. Кравцова> // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 34-39. Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): педагогічний супровід -- самореалізації майбутніх фахівців Дод.точки доступу: Кравцова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ткаченко, Лідія. Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект [Текст] / Л. Ткаченко> // Рідна школа. - 2019. - N 5/6. - С. 19-25. Рубрики: Обдаровані діти--адаптація у закладах освіти Кл.слова (ненормовані): адаптація обдарованих учнів -- обдаровани учні -- педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |