Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: творчі здібності дітей Вчителі--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 77 Приходченко, К. І. Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: виховання гуманістичне Кл.слова (ненормовані): особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 34 Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти [Текст] / О. І. Швед> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 18-22 Рубрики: Обдаровані діти--позашкільні заклади Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щедрина, Е. В. Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны" / Е. В. Щедрина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--наукові заходи Кл.слова (ненормовані): психічні розлади -- психічно хворі -- психічний розвиток -- творчий потенціал Анотація: Про прес-конференцію, присвячену Другому фестивалю творчості людей з особливостями психічного розвитку "Нить Ариадны", який проходив з 25листопада по 7 грудня в Москві. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 56 Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 82 Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 42 Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 20-23. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--література Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності -- обдарованість -- ознаки творчої обдарованості -- розвиток мовлення -- абстрактне мислення -- творчий потенціал -- гурткова робота -- казки -- робота з казкою -- ігровий тренінг творчості -- літературно-художні здібності Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку творчих та інтелектуальних задатків дітей. Висвітлено ознаки обдарованості дітей раннього та дошкільного віку, проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто місце та роль казок у розвитку розумових і творчих здібностей дошкільників. Дод.точки доступу: Кононенко, Олена; Лахтадир, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 93 Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр. Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія Творчі здібності--розвиток--дошкільники Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 54 Полякова, Людмила. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 43-50. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): зображувальна діяльність -- малювання -- нетрадиційні техніки малювання -- нетрадиційні інструменти -- творчий потенціал -- розкриття творчого потенціалу -- інтерес до малювання -- творчі здібності Анотація: У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Визначено шляхи підвищення інтересу дітей до малювання. Висвітлено процес використання нетрадиційних технік та засобів малювання в різних вікових групах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 40 Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання Обдаровані діти--дошкільники Кл.слова (ненормовані): конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education. Дод.точки доступу: Губко, Марія; Безпала, Марина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 20 Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 72-77 : фотогр. Рубрики: творчі здібності дітей Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): мюзикл -- театральна кімната -- театральна діяльність -- танцювальні заняття -- творчий потенціал Анотація: У статті розглянуто питання розкриття акторських здібностей та розвитку художньо-творчих вмінь дітей дошкільного віку через театральну діяльність. Подано сценарій мюзиклу "Троє поросят" для дошкільників різновікової групи. Дод.точки доступу: Корікова, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 19 Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 74-79 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): розваги -- сценарії -- розвага інтегрованого змісту -- музична діяльність -- зображувальна діяльність -- творчий потенціал -- виховання культури почуттів Анотація: Подано сценарій тематичної розваги в дитячому садку, під час якої діти мають нагоду продемонструвати свої музично-рухові та образотворчі здібності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 49 Шеремет, Микола. Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегральний підхід [Текст] / М. Шеремет> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 40-45. Рубрики: Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- педагогічний потенціал історії -- творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про проведення Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва : [лист...] від 21.10.2013 р. № 1/9-735> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 9. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): театральне мистецтво -- фестивалі -- творчий потенціал -- активізація творчого потенціалу -- театралізована діяльність -- дошкільники -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Висвітлено основні положення щодо проведення з 1 листопада 2013 року по 1 квітня 2014 року Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва за участю вихованців дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 59 Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти / І. Козлова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 41-45 : фотогр. Рубрики: Естетичне виховання--засоби музики--дошкільна освіта Музичне виховання--дошкільна освіта Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): музика -- музичне виховання -- нетрадиційні музичні інструменти -- оркестр музичних інструментів -- ансамбль ложкарів -- барабани -- ансамбль барабанщиць -- ансамблеве виконання -- творчий потенціал -- музичні здібності -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена проблемі музичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено досвід функціонування оркестру музичних інструментів у навчально-виховному комплексі № 25 "Волошка", м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: розвиток творчих здібностей Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 11 Ці Сянбо Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Музичне мистецтво автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 61 Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента [Текст] / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 30-36. Рубрики: Студенти--наукова організація праці Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- науково-дослідна діяльність студентів Дод.точки доступу: Тікан, Я. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 87 Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі Анотація: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Н 34 Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні [Текст] / М. О. Шевчук> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 132-138 РУБ 15 Рубрики: Психологія молодшого школяра Молодші школярі--творчі здібності--діагностика Трудове навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Б 11 Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--розвиток творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / Марія Савчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 56. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--обдаровані діти--проекти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- творчий процес -- творчий потенціал -- початкова школа Анотація: Автор статті розповідає про роботу вчителя за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" в початковій школі, який створений для академічно обдарованих дітей, які здатні успішно засвоювати матеріал на уроках, відповідно до стандартів меритократичної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 30 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 33 Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яремчук, Ірина. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро [Текст] / І. Яремчук> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 41-44. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ Кл.слова (ненормовані): онлайн-конкурси -- заклади дошкільної освіти -- методична робота -- творчий потенціал Анотація: У статті йдеться про методику організації тематичних онлайн-конкурсів для педагогів, дітей та батьків закладів дошкільної освіти з метою виявлення їхнього творчого потенціалу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М288364/2020/1/2/3 Журнал 2020р. N 1/2/3 Кондратюк, Л. М. Використання інформаційних технологій під час викладання математики / Л. М. Кондратюк. - С.3-7. - Бібліогр.: 4 назви Кл.слова: викладання математики, інформаційні технології, педагогічні технології Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом / Л. М. Волобуєва. - С.8-16 Кл.слова: математика, творчий потенціал, 5 клас Синявіна, Л. О. Вектори в геометрії й алгебрі / Л. О. Синявіна, О. Ю. Харік. - С.17-24 Кл.слова: геометрія, вектор, алгебра Федак, І. В. Деякі цікаві задачі для "Бермудського трикутника" математики / І. В. Федак, Ю. С. Тороус. - С.24-28. - Бібліог.: 6 назв Кл.слова: задача, трикутник, математика Сіденко, О. М. Побудова динамічних графіків функцій залежно від значення параметрів у програмі MS EXCEL 2003 / О. М. Сіденко, Л. М. Сіденко. - С.29-35 Кл.слова: динамічні графіки функцій, макроси, програма користувачів Бакарєва, Н. І. Задачі з параметром / Н. І. Бакарєва. - С.36-39 Кл.слова: залдача, параметр, рівняння Гусейнов, Р. А. Нетрадиційні способи доведення традиційних нерівностей / Р. А. Гусейнов. - С.40-43 Кл.слова: традиційні нерівності, спосіб доведення, задача Брянська, І. А. Мости Одеси. Збірник завдань / І. А. Брянська. - С.44-58 Кл.слова: краєзнавчий матеріал, громадянська відповідальність, математична задача Кардинал, Н. Б. Знаходження відсотка від числа : 5 клас / Н. Б. Кардинал. - С.59-62 Кл.слова: відсоток від числа, урок математики, 5 клас Красножон, К. В. Ділення раціональних чисел : 6 клас / К. В. Красножон. - С.62-64 Кл.слова: раціональне число, діоення, урок математики Коваль, Т. В. Тотожні перетворення виразів, що містять корені : розв’язання вправ. 8 клас / Т. В. Коваль. - С.65-68. - Бібліогр.: 7 назв Кл.слова: урок математики, тотожні перетворення, розв’язування вправ Вишатицька, Л. І. Многокутник та його елементи : 8 клас / Л. І. Вишатицька. - С.69-75 Кл.слова: урок математики, многокутник, елементи многокутника Дечева, В. П. Арифметична прогресія : 9 клас / В. П. Дечева. - С.76-78 Кл.слова: урок математики, арифметична прогресія, 9 клас Устенко, Н. А. Геометрична прогресія та її властивості. Формула п-го члена : цикл урокіів. 9 клас / Н. А. Устенко. - С.79-85 Кл.слова: урок математики, геометрична прогресія , цокл уроків Яценко, Н. С. Застосування похідної до розв’язування прикладних задач : 10 клас / Н. С. Яценко. - С.86-90 Кл.слова: урок математики, похідна, прикладні задачі Герасимчук, Н. І. Розв’язування вправ на додавання та віднімання раціональних чисел : математика та українська література. 6 клас / Н. І. Герасимчук. - С.91-94. - Бібліогр.: 4 назви Кл.слова: урок математики, раціональні числа, додавання Шевченко, І. В. Рівняння : урок-конференція. 8 клас / І. В. Шевченко. - С.95-98 Кл.слова: рівняння, урок-конференція, 8 клас Фурсова, Н. І. Математичний квест : 8-9 класи / Н. І. Фурсова. - С.98-100 Кл.слова: математичний квест, 8-9 класи, завдання Василенко, Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.100-111 Кл.слова: наближені й чисельні методи, теорія математичного регулювання, основи алгебраїчної геометрії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом [Текст] / Л. М. Волобуєва> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 1/2/3. - С. 8-16 Рубрики: Викладання математики в школі--особливості викладання Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- творчий потенціал -- особливості викладання математики -- навчально-пізнавальна діяльність -- значення виразу -- спростити вираз Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шпачинський, Ігор. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти [Текст] / І. Шпачинський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 2. - С. 46-42. Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): безпека освітнього середовища -- вища освіта -- інноватика вищої освіти -- інформаційна безпека -- творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. М. Коротка> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 24–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- система роботи -- творча особистість -- творчі здібності -- творчий потенціал -- самореалізація особистості -- творча діяльність -- природні задатки дитини Анотація: У статті розповідається про створення ефективної системи виховання та розвиток обдарованих і здібних дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савченко, Володимир. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти [Текст] / В. Савченко, О. Маклюк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--економічні дисципліни Кафедра математики, фізики та економіки Кл.слова (ненормовані): економічні дисципліни -- інноваційний розвиток -- економіка знань -- технологічний уклад -- вища освіта -- творчий потенціал -- інформаційно-мережеві технології Анотація: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників. Дод.точки доступу: Маклюк, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |