74.14
К 64


    Кондратець, Інна
    Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.14 + 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів
Анотація: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Кондратець, Інна
    Формула успішності : коучинг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 17-18 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
коучинг для педагогів -- формула успіху -- саморозвиток педагога
Анотація: Представлено алгоритм проведення коучингу для педагогів. Мета його - допомогти кожному педагогу визначити формулу успішності, усвідомити цілі, перешкоди, що стоять на шляху, та способи їх подолання, спонукати до саморозвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 11


    Літвінова, Н.
    PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кондратець, Інна
    "Перезавантаження" після відпустки : мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 16-20 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги дошкільних закладів -- психологічний клімат -- робота з колективом -- самопізнання -- саморефлексія
Анотація: Подано мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів, мета якого - встановити сприятливий емоційний клімат у колективі; ознайомити учасників з ефективними психологічними прийомами формування позитивного мислення, гармонізації особистісного розвитку, самомотивації та самовдосконалення; створити умови для самопізнання, самоприйняття, саморефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тристан, Анна
    Ми різні, але ми разом : педагогічна студія [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- особистість педагога -- педагогічний колектив -- партнерські стосунки -- робота в команді
Анотація: Мета представленого педагогічного заходу - створити позитивну, доброзичливу атмосферу в колективі; виробити спільне бачення місії дошкільної освіти; пізнати одне одного; визначити систему цінностей усіх та кожного; згуртувати колектив для реалізації спільної місії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кондратець, Інна
    Тімбілдінг: як перетворити колектив на команду [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- психологічний клімат -- командний менеджмент -- тімбілдінг -- команда
Анотація: Авторка надає поради щодо згуртування педагогічного колективу за допомогою творчого тімбілдінгу - творчих вправ, розробку яких наводить у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
С 76


    Стаєнна, О.
    Методичні онлайн-ігри для педагогів [Текст] / Олена Стаєнна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 34–38. - Зміст: Починаємо роботу ; Створюємо ігри ; Завершуємо роботу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні онлайн-ігри -- LearningApps.org, сервіс
Анотація: У статті йдеться про використання методичних онлайн-ігор для педагогів у методичній роботі закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки [Текст] : пам’ятка // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 27.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методична робота в ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Атестація наближається: що робити [Текст] : [методичний супровід] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 30-32.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методичний супровід -- атестація педагогів ЗДО
Анотація: Вихователь-методист скеровує діяльність педагога як під час міжатестаційного періоду, так і під час його атестації. Дізнайтеся, як скласти план супроводу та розподілити навантаження між вихователем-методистом і педагогом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014.61
Б 87


    Брежнєва, Олена.
    Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів / Олена Брежнєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 53-56.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток логіко-математичної компетентності
   Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами

Кл.слова (ненормовані):
семінари-практикуми -- анкети -- логіко-математичний розвиток


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.014.61
З-17


    Зайцева, Лариса.
    Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі / Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 57-60.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
   Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- практикуми -- педагоги ЗДО -- розв’язування арифметичних задач


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




   
    Пропозиції до річного плану роботи [Текст] : анкета для педагогів // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 16.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
річний план оботи ЗДО -- методична робота -- анкети для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Віддалена робота педагога: 9 порад для самоорганізації [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 12-13.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методична робота в умовах карантину -- методична робота віддалено


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Мій рівень паніки [Текст] : експрес-тест // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 14-15.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методична робота в умовах карантину -- експрес-тест


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сергєєва, Світлана.
    Експрес-курс проти паніки. Як залишатись урівноваженим під час пандемії [Текст] / С. Сергєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 16-20.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методична робота в ЗДО -- експрес-курс проти паніки -- інформаційна гігієна -- лайфхаки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Швайгерт, Наталія.
    Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку [Текст] / Н. Швайгерт // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 27-30.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
діяльність вихователя -- колективні перегляди -- методична робота в ЗДО -- форми методичної роботи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталія.
    Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 32-35.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні майстер-класи -- професійна майстерність -- професійне вдосконалення педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Як підготувати та провести тренінг [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 36-37.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скрипка, Ганна.
    Тренувати, а не розповідати [Текст] / Г. Скрипка // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 38-41. - Додаток: Орієнтовна програма тригодинного тренінгу.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савінова, Наталія.
    Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно [Текст] / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 42-45.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги ЗДО -- професійне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гурковська, Тетяна.
    Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 46-49.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги ЗДО -- педагогічні стереотипи -- дошкільна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бернацька, Олена.
    Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам [Текст] / О. Бернацька // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 50-54. - Додаток: Як завадити професійному вигоранню.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги ЗДО -- професійне вигорання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Як відпочити за один день [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 55.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги ЗДО -- професійне вигорання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)