158.9
Г 74


   
    Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн.
Є автограф: Рибалка, Валентин Васильович
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.200.52
РУБ 158.9
Рубрики: Профільне навчання
   Старшокласники

   Готовність до навчання



Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн.
    Зміст:
Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8
Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13
Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18
Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26
Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30
Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35
Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38
Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42
Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45
Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48
Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52
Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57
Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64
Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64
Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69
Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76
Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79
Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82
Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85
Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88
Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92
Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97
Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99
Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103
Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106
Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110
Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112
Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120
Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123
Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126
Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129
Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133
Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137
Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140
Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143
Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146
Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150
Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153
Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156
Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159
Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162
Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167
Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170
Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174
Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177
Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183
Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187
Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Управління школою
   Викладання інформатики

   Директор школи

   Педагогічний колектив

   Управління освітою

   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Здоров’я учнів

   Дистанційна освіта

   Економічна освіта

   Профільне навчання

   Управління персоналом

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр.

   освіта в зарубіжних країнах

   Чернігівщина--початкова освіта--історія
    Франція--освіта

Кл.слова (ненормовані):
підвищення якості освіти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371(4Укр)2
Н 63
б-ка Бойка О. Д. / Н 63-фб


    Ніколаєнко, Станіслав Миколайович.
    Освіта в інноваційному поступі суспільства [Текст] : научно-популярная литература / С. М. Ніколаєнко. - К. : Знання, 2006. - 207 с. - Бібліогр.: с. 204-205. - ISBN 966-346-222-1 : 5.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
Якість і доступність освіти - запорука інноваційного розвитку країни . - С .3--15
Дошкілля - перша сходинка до школи . - С .16-28
Школа примусу чи школа творчості . - С .29-69
Інформатизація освітнього проуесу - важливий резерв підвищення якості освіти . - С .84-102
Зовніщнє незалежне оцінювання як об’єктивний показник якості освіти т засіб викорінення зловживань . - С .103-116
Поліпшення здоров’я дітей - запорука здоров’я нації . - С .117-133
Кл.слова: корекційна освіта, фізичне здоров’я дітей
Для освітян немає чужих дітей . - С .134-145
Кл.слова: школи-інтернати
Держава школою стоїть, а школа - Вчителем . - С .146-164
Роль вищої школи, педагогічної науки, післядипломної освіти у становленні вчителя . - С .165-176
Духовні орієнтири освіти . - С .177-194
Комп’ютерні технології і духовне здоров’я дітей . - С .177-186
Відкритість і демократизація освітнього процесу . - С .187-194
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 371(4Укр)2
Рубрики: Дошкільна освіта
   Інформатизація освіти

   Здоров’я учнів

   Комп’ютерні технології

   Демократизація освіти

   Профільне навчання

   Вчитель--особистість

   Вчитель майбутній--формування

Кл.слова (ненормовані):
школа творчості

Примірників всього: 2
фб (2)
Свободны: фб (2)

371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

373.5.016:54:371.388 +371.315.6
Б48


    Березан, Ольга Веніамінівна.
    Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання хімії / О. В. Березан ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.4 + 24р
Рубрики: викладання хімії
   розв’язування задач і вправ

   профільне навчання

   інтелектуальні уміння--рефлексія--міжпредметні зв’язки

   автореферати дисертацій--хімія

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- хімія


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

22.3
С76


    Стадніченко , Світлана Миколаїіна.
    Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / С. М. Стадніченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 22.3
Рубрики: викладання фізики
   профільне навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
молекулярна фізика -- термодинаміка


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
Д69


    Доротюк, Валентина Іванівна.
    Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія / В. І. Доротюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 21 с. -
УДК
РУБ 88
Рубрики: Учні
   профільне навчання

   діагностика--учнів

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04(4Укр)
К 65


   
    Концепція профільного навчання в старшій школі [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N 11. - С. 2-6
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профільне навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.2
К 65


   
    Концепція профільного навчання в старшій школі [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 54-57
ББК 74.2
Рубрики: Профільне навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


63
П 84


   
    Профільне навчання в старшій школі. 10 клас [Текст] // Історія України. - 2010. - N 14/15 (квітень)
ББК 63
Рубрики: Викладання історії в школі
   методична допомога вчителям Ніжина

   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Б 11


    Білоус, Руслана Миколаївна.
    Психологічні особливості формування професійних намірів у старшокласників в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. психол.наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Р. М. Білоус ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ). - : ДВНЗ"УМО", 2010. - 21 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Профільне навчання
   Вікова психологія

   педагогічна психологія

   Кафедра психології

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

28
Б 91


    Буринська, Н.
    Учителеві - про профільне навчання у старшій школі [Текст] / Н. Буринська // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 10-11
ББК 28
Рубрики: Викладання біології в школі
   Профільне навчання

   Кафедра біології

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8
Т 58


    Топузов, О.
    Проблема підготовки вчителів географії до роботи в умовах профільного навчання [Текст] / О. Топузов, Т. Назаренко // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7/8. - С. 18-20.
ББК 26.8
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Викладання географії в школі

   Профільне навчання

   вчитель географії



Дод.точки доступу:
Назаренко, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Ф 79


   
    Формування змісту профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 10. - С. 48-60
ББК 74.2
Рубрики: Профільне навчання
   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Н 15


   
    Навчання географії в умовах профільної школи [Текст] : спецвипуск // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2010. - N 46(грудень). - С. 2-24
ББК 74.2
Рубрики: Викладання географії в школі
   Профільне навчання

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.2
Р 76


    Россинская, А. Н.
    Перспективы сетевой формы организации элективных иноязычных курсов в системе профильного обучения [Текст] / А. Н. Россинская // Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование". - 2009. - : 3. - С. 58-65.
ББК 81.2
Рубрики: викладання іноземної мови в школі
   Профільне навчання

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ



26.8
Н 19


    Назаренко, Т.
    Підвишення мотивації вивчення географії під час обрання відповідального профілю [Текст] / Т. Назаренко // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11/12. - С. 37-39
ББК 26.8
Рубрики: мотивація навчальна
   Викладання географії в школі

   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1
Ч-29


    Чашечникова, О.
    Шляхи розвитку творчого мислення учнів в умовах профільного навчання математики [Текст] / О. Чашечникова // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 10. - 33-36 (далі буде).
ББК 22.1
Рубрики: Викладання математики
   мислення на уроках з різних шкільних дисциплін

   Профільне навчання

   Творче мислення



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 46


    Скутилина, Н. В.
    Сетевая модель профильного обучения [Текст] / Н. В. Скутилина // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 107-111
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Е 15


    Евдокимов, Ю. К.
    Дистанционные и виртуальные технологии в профильном обучении [Текст] / Ю. К. Евдокимов, А. Ш. Салахова, А. Ю. Кирсанов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 157-160
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Салахова, А. Ш.; Кирсанов, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
К 65


    Копылов, А. Д.
    Внедрение адаптированных зарубежных образцов реализации профильного обучения [Текст] / А. Д. Копылов, М. П. Пальянов, А. Р. Демченко // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 7. - С. 98-105. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Профільне навчання

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання в зарубіжних країнах


Дод.точки доступу:
Пальянов, М. П.; Демченко, А. Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1
Ч-29


    Чашечнікова, О.
    Шляхи розвитку творчого мислення учнів в умовах профільного навчання математики [Текст] / О. Чашечнікова // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 33-37.
ББК 22.1
Рубрики: Викладання математики в школі
   Профільне навчання

   Творче мислення

   мислення на уроках з різних шкільних дисциплін



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


24
Б 87


    Братюк, О.
    Урок з вивчення нітратів у класах хіміко-біологічного профілю [Текст] / О. Братюк // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 36-38.
ББК 24
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Профільне навчання

   уроки хімії

   Кафедра хімії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    "Компаративістика як складова профільного вивчення предметів мовно-літературного циклу в старшій школі: теорія і технологія" [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11/12. - С. 2-16 . - ISSN 0205-47IX
ББК 83
Рубрики: Профільне навчання
   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Міжпредметні зв’язки

   Уроки літератури--компаративний аналіз творів

   Профільна школа



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


22.183.4р10
Г 87


    Гром, І. Ю.
    Досвід організації уроків інформатики в умовах запровадження профільного навчання [Текст] / І. Ю. Гром // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 21-22
ББК 22.183.4р10
Рубрики: уроки інформатики
   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Михальова, С. В.
    Фінансове право України [Текст] : курс "Правознавство". 11 клас / С. В. Михальова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 11-12
ББК 67.0р10
Рубрики: уроки правознавства в 11 кл.
   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87р10
Ш 37


    Шевченко, С. М.
    Що таке пізнання? Розуміння істини [Текст] : курс "Основи філософії" 11 клас / С. М. Шевченко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 11-12
ББК 87р10
Рубрики: уроки з основ філософії в 11 класі
   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26
М 33


    Матвієнко, В.
    Підготовка школярів середньої ланки до вибору економічного профілю навчання [Текст] / В. Матвієнко // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 2-5
ББК 26
Рубрики: Економічне навчання
   Економічна освіта

   Профільне навчання

   Кафедра географії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


83.3(0)
Ж 24


    Жалай, Ю.
    Позакласна робота - важливий засіб літературного розвитку учнів [Текст] / Ю. Жалай // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 5-9 . - ISSN 0205-47IX
ББК 83.3(0)
Рубрики: Профільне навчання
   позакласна робота--світова література

   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
шкільний літературний клуб -- театр політичного слова -- факультатив


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.2
П 31


    Петрощук, Н.
    До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Профільне навчання
   історія педагогіки України до 1917 р.

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів
Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


22.3
К 89


    Кузьменко, Ольга Степанівна.
    Методика навчання оптики в умовах профільного навчання фізики [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика навчання (фізика) / О. С. Кузьменко ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград). - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 22.3
РУБ 22.3
Рубрики: Методика навчання фізики
   Профільне навчання

   Кафедра фізики

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
оптика


Дод.точки доступу:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
М 86


    Моцак, Світлана Іванівна.
    Методичні основи організації позаурочної роботи з історії в профільних класах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія та методика навчання(історія та суспільствознавчі дисципліни) / С. І. Моцак ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: позаурочна діяльність
   Профільне навчання

   Методика навчання історії

   Кафедра історії України та політології

   автореферати дисертацій--історія України

Кл.слова (ненормовані):
профільні класи


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
Ч-29


    Чашечникова, О.
    Вплив особливостей оперування навчальним матеріалом на розвиток творчого мислення учнів [Текст] / О. Чашечникова // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 38-44
ББК 74.2
Рубрики: Профільне навчання
   творче мислення учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
трансформування інформації -- оперативність мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Уманська, Т. О.
    "Дай нам, боже, все, що гоже" [Текст] : побажання, приповідки, каламбури, їх оцінний зміст / Т. О. Уманська // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 26. - С. 3-10.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови
   урок сучасний

   Профільне навчання

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


22.3
П 18


    Пархатський, Ігор.
    Сучасні форми і методи активізації професійного самовизначення учнів на уроках фізики [Текст] / І. Пархатський // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 29-35
ББК 22.3
Рубрики: Уроки фізики
   Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 18


    Пархатський, Ігор.
    Сучасні форми і методи активізації професійного самовизначення учнів на уроках фізики [Текст] / І. Пархатський // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 37-40
ББК 74.2 + 22.3
Рубрики: Профільне навчання
   Уроки фізики

   професійне самовизначення

   профорієнтація учнів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-9
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 16-21
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови--стилістика
   Викладання української мови в школі--лексика

   викладання української мови--фразеологія

   уроки української мови в 10 класі

   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


83.3(4УКР)р10
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 27-30
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: освіта літературна
   Викладання української літератури в школі

   Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
літературні курси -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


63.5(4Укр)р10
Д 33


    Денисенко, М. В.
    Етнографія в системі профільного навчання [Текст] / М. В. Денисенко // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 5-8.
ББК 63.5(4Укр)р10
Рубрики: Профільне навчання
   Родинне виховання--уроки

   Викладання етнографії в школі



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


24р10
Н 76


    Новченкова, К.
    Особливості профільного навчання хімії в ліцеї [Текст] / К. Новченкова // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 2. - С. 33-34
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Профільне навчання

   Кафедра хімії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Ш 44


    Шелудякова, Г. М.
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей [Текст] / Г. М. Шелудякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 4-10.
ББК 74.202 + 63.3р10
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Компетентність учнів

   Розвиток особистості учня

   Профільне навчання

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні прийоми -- історичне мислення -- самостійна робота учнів
Анотація: У статті охарактеризована роль самостійної пізнавальної діяльності учнів як однієї з головних передумов успішного формування ключових компетентностей та всебічного розвитку особистості. Головну увагу звертають на дидактичні прийоми, форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку і дома. На підставі проведеного аналізу та особистісного досвіду роботи запропоновано до використання робочу модель організації профільного навчання в контексті компетентнісно орієнтованого підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
П 11


    Півнєв, В. В.
    Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки [Текст] / В. В. Півнєв // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 16-17.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Електронні засоби навчання
   Профільне навчання

   Допрофільна підготовка учнів

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- електронний підручник -- профільні курси -- аудіоматеріали -- відеоматеріали
Анотація: В статті йдеться мова про роль електронних підручників і навчальних посібників у сучасній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Щ 92


    Щоголєва, Тетяна.
    Формування професійної поведінки майбутнього перекладача у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу [Текст] / Т. Щоголєва // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 36-45.
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Культура спілкування

   професійна етика

   Професійна культура

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
професійна поведінка -- дисципліни гуманітарного циклу -- мовна поведінка -- комунікативна поведінка -- перекладач майбутній


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


60р10
Б 81


    Бондаренко, Я. Г.
    Курс "Людина і світ". Академічний і профільний рівні. 11 клас [Текст] / Я. Г. Бондаренко, Л. Г. Чабан // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 34/36. - С. 42-56.
ББК 60р10
Рубрики: Профільне навчання
   Конфлікти--поняття, типи

   Соціум

   Викладання курсу “Людина і світ”

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні конфлікти -- консенсус -- конкурентність -- суспільні відносини -- соціальна група -- стратифікація -- соціальна мобільність -- соціальний статус -- комунікативність -- "мозковий штурм" -- доброзичливість
Анотація: В статті представлені розробки комбінованих уроків по трьом темам: "Конфлікти", "Соціум (суспільство людей)", "Соціальна мобільність".


Дод.точки доступу:
Чабан, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.01
Ф 79


   
    Формування освітнього середовища профільної школи [Текст] : Монографія / [М. О. Ассанов, М. В. Васьківський, В. І. Доротюк та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 200 с. : табл. - Бібліогр. : с. 191-199. - ISBN 978-966-644-333-8 : 75.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Понятійно-термінологічний аналіз категорії "освітнє середовище" / В. І. Доротюк. - С .8-15
Левченко, Надія Григорівна. Формування у старшокласників базових понять, як одного із елементів освітнього середовища профільної школи / Н. Г. Левченко. - С .16-32
Доротюк, Валентина Іванівна. Існуючі педагогічні моделі та форми організації профільних шкіл / В. І. Доротюк. - С .33-35
Доротюк, Валентина Іванівна. Історичний аспект появи та розвиткуипрофесійної орієнтації / В. І. Доротюк. - С .35-38
Кохан, Олександр Валерійович. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / О. В. Кохан. - С .38-41
Ассанов, Михайло Олександрович. Сучасна концепція і перспективи особистісно-орієнтованого освітнього процесу / М. О. Ассанов. - С .42-46
Піддячий, Микола Іванович. Тенденції розвитку суспільства і їх впливи на соціально-професійну орієнтацію учнів / М. І. Піддячий. - С .46-53
Доротюк, Валентина Іванівна. Зарубіжний досвід організації профільного навчання / В. І. Доротюк. - С .68-69
Піддячий, Микола Іванович. Порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду соціально-професійної орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .69-80
ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Туташинський, Василь Іванович. Організація професійної орієнтації в Україні та країнах з розвинутою ринковою економікою / В. І. Туташинський. - С .87-106
Васьківський, Микола Васильович. Соціально-педагогічні аспекти трудового виховання і професійної орієнтації учнів в умовах профільної школи / М. В. Васьківський. - С .107-115
Рогоза, Валентин Володимирович. Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення учнів старшої школи / В. В. Рогоза. - С .120-126
Рогоза, Валентин Володимирович. Завдання шкільної психодіагностики / В. В. Рогоза. - С .128-136
Доротюк, Валентина Іванівна. Профорієнтація на сучасному етапі / В. І. Доротюк. - С .148-152
Коляновська, Марія Сергіївна. Формування ппрофесійних намірів старшокласників в умовах профільної школи / М. С. Коляновська. - С .161-190
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування освітнього середовища
   Профільне навчання

   Професійна орієнтація в школі

   Професійне самовизначення

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
соціально-професійна орієнтація
Анотація: Монографія допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її розподіл в суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного і колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань. Автори впевнені в тому, що їх інтерпретація важливих питань підготовки старшокласників до життя та трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зацікавить не лише педагогів системи загальної середньої освіти та студентів вищих навчальних закладів, а й суспільні інституції та «наставників», які мають великий життєвий та професійний досвід. Монографія написана на суміжжі різних наук, зокрема філософії, психології, педагогіки, соціології, економіки.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Васьківський, Микола Васильович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Чудакова, Віра Петрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371.01
О-64


   
    Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14
Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22
Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32
Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46
Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52
Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57
Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61
Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75
МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97
Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100
Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору
   Профільне навчання

   Диференційоване навчання

   Електронні підручники

   підготовка педагога--система

   Професійна орієнтація в школі

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)