S59 Sikora, J. Pedagogical championship in contemporary school = Педагогічна першість у сучасній школі / Jan Sikora> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 58–61. - Bibliogr.: 6 title. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): педагогічна першість -- інформаційне суспільство -- педагогічне керівництво -- навчання Анотація: Предметом статті є компетенції, необхідні для ефективного здійснення конкретної та соціально відповідальної діяльності вчителя. Міркування з цієї проблеми спонукають до визначення умов, необхідних для досягнення високої ефективності у виконанні завдань, поставлених перед учителем, одним словом, для досягнення педагогічної першості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 30 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 62 Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя [Текст] / С. Я. Кольба> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 64–68. - Бібліогр.: 25 назв.
Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- підготовка вчителів -- професійні якості вчителя -- професійно-педагогічна підготовка -- мобільність особистості -- самооцінка -- якість особистості -- альтруїзм -- полікультурність -- сучасний вчитель Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів, зокрема розглянуто професійно-значущі якості вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 94 Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти [Текст] / Т. І. Гуменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 17–31. - Бібліогр.: 7 назв.
Вчителі--оцінювання діяльності--професійна педагогічна діяльність Кл.слова (ненормовані): освітній моніторинг -- кваліметрія -- оцінювання діяльності вчителя -- кваліметрична модель -- фахова діяльність -- педагогічні діяльність -- ключові компетентності -- професійна педагогічна діяльність Анотація: У статті представлено базову кваліметричну модель діяльності закладу освіти. Висвітлено кваліметричне оцінювання діяльності вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 75 Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога [Текст] / С. І. Грінчук> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані): саморозвиток особистості -- професіоналізм вчителя -- самоосвіта -- самовиховання -- становлення особистості -- професійний розвиток -- професійно значущі якості Анотація: У статті розповідається про саморозвиток особистості та професіоналізм вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів [Текст] / М. П. Єльникова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): вчителі -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- діагностико-технологічний підхід -- технологічна карта -- заклади загальної середньої освіти -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- науково-методична робота Анотація: У статті розкрито управління розвитком педагогічної майстерності вчителів закладу загальної середньої освіти, які полягають у створенні системи науково-методичної роботи, яка б урахувала особливості кожного вчителя, створювала умови для підвищення професійної компетентності вчителів, мотивувала їх до саморозвитку й самовдосконалення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |