Р 59 Рогова, І. Я. Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Іноземна мова--граматичні навички--мовлення Кл.слова (ненормовані): вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
П 44 Подліняєва, О. О. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання предметів галузі "Суспільствознавство" [Текст] / О. О. Подліняєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-15. Рубрики: Викладання суспільствознавства Сумська область--інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативні технології -- мультимедійні засоби навчання -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- Інтернет Анотація: Здійснено аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій у навчанні історії. Охарактеризовано напрями використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспірно-гуманітарних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів України. Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |