81.43.21-90
Р 59


    Рогова, І. Я.
    Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Іноземна мова--граматичні навички--мовлення

Кл.слова (ненормовані):
вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми
Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


60р
П 44


    Подліняєва, О. О.
    Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання предметів галузі "Суспільствознавство" [Текст] / О. О. Подліняєва // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-15.
ББК 60р + 74.202.245
Рубрики: Викладання суспільствознавства
   Сумська область--інформатизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- мультимедійні засоби навчання -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- Інтернет
Анотація: Здійснено аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій у навчанні історії. Охарактеризовано напрями використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспірно-гуманітарних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів України.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)