301
К 21


   Кара-Мурза.

    Советская цивилизация [Текст] / С. Г. Кара-Мурза. - М. : Алгоритм, 2002 - . - (История России. Современный взгляд).
   Кн. 1 : От начала до Великой Победы. - 2002. - 528 с. - Библиогр.: с. 525-526. - ISBN 5-9265-0003-6 : 15.60 грн.
ДРНТІ
ББК 60.556
РУБ 301
Рубрики: Історія Росії, 1917-1991 рр.
   Історія Росії, 1917-1920 рр.

   Тоталитаризм--советское государство

   економічна історія Росії

   Росія--соціальний портрет
    Росія--історія, 1917-1991 рр.

    Росія--історія, 1917-1945 рр.

Кл.слова (ненормовані):
НЭП -- радянська економічна система -- нова економічна політика (НЕП)

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

301
К 21


   Кара-Мурза.

    Советская цивилизация [Текст] / Кара-Мурза Сергей Георгиевич; Сергей Георгиевич Кара-Мурза. - М. : Алгоритм, 2002 - .
   Кн. 2 : От Великой Победы до наших дней. - 2002. - 688 с. - Библиогр.: с. 685-686. - ISBN 5-9265-0046-2 : 15.60 грн.
ДРНТІ
ББК 60.556
РУБ 301
Рубрики: Історія СРСР--відлига (1953-1964 рр.)
   Історія СРСР--післявоєнний період, 1945-1953 рр.

   Історія СРСР--період застою (1965-1985 рр.)

   Історія СРСР--перебудова (1985-1991 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
відновлювальний період -- реформи Хрущова

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: П2/2005/47(грудень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 47(грудень)
Зміст:
Євсєєва, Г. "Дар" психологів Енергодару : Психолого-педагогічний центр у м. Енергодарі / Г. Євсєєва. - С.3-6.
Кл.слова: соціальна реабілітація
Рабчинський, Ж. Вплив духу епох на волю, творчість і совість людини / Ж. Рабчинський. - С.7-11.
Брагіна, Н. Види психологічної допомоги потерпілим у надзвичайній ситуації : Консультативна робота / Н. Брагіна. - С.12-17.
Вязнікова, С. Алгоритм дії у екстремальних ситуаціях : Теорія психологічних консультацій / С. Вязнікова. - С.18-20.
Кл.слова: психотерапія, запобігання паніці
Макаров, В. Психологи прийшли на допомогу : Надання допомоги потерпілим від вибуху в під’їзді житлового будинку / В. Макаров. - С.21-22.
Кл.слова: психологічна допомога
Шпір, Б. Шанувати і бути шанованим : Родинно-сімейне виховання : Уроки психології / Б Шпір, С. Цубера. - С.23-25.
Ліщинська, О. Вплив деструктивних тоталітарних організацій на сучасну сім’ю : Психопрофілактика / О. Ліщинська. - С.26-29.
Кл.слова: психологічні впливи, тоталітаризм, контроль свідомості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вязнікова, С.
    Алгоритм дії у екстремальних ситуаціях : Теорія психологічних консультацій [Текст] / С. Вязнікова // Психолог. - 2005. - N47(грудень). - С. 18-20.
ДРНТІ
ББК 88.4 + 88.36
Рубрики: психологічна допомога
   психотерапія

   Консультування

   паніка

   екстремальна ситуація

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- запобігання паніці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УЛЗО/2006/4
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Горідько, Ю. З відчуттям Великої Таємниці. До питання українського символізму / Ю. Горідько. - С.2-7
Прокоф’єв, І. Натурфілософський зміст концептів Леоніда Талалая / І. Прокоф’єв. - С.13-16
Ситченко, А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору / А. Ситченко. - С.17-21
Дятленко, Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі / Т. Дятленко. - С.22-23
Прокопова, О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду школярів / О. Прокопова. - С.24-27
Петриченко, Н. Епістолярій Тараса Шевченка і Лесі Українки на уроках української літератури у 5-8 класах / Н. Петриченко. - С.28-32
Фенцик, О. Система образів літературного твору та прийоми її адаптації до шкільного курсу української літератури. 9-11 класи / О. Фенцик. - С.33-36
Савчук, Н. Складання кіносценарію - інваріант моделюючої гри / Н. Савчук. - С.37-45
Слижук, О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас / О. Слижук. - С.45-47
Нечаєва, І. Сторінками повісті О.Деко "Журливий заспів". Матеріали до уроку. 8 клас / І. Нечаєва. - С.48-51
Горячок, І. Публіцистичні твори на факультативних заняттях з української літератури / І. Горячок. - С.52-54
Сокур-Фарина, Т. Історичні передумови виникнення шкільної літературної освіти / Т. Сокур-Фарина. - С.55-56
Осипов, П. Крилаті вислови в їх історичному розвитку / П. Осипов. - 3 стор. обкл. (Далі буде)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Дятленко, Т.
    Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі [Текст] / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 22-23
Рубрики: аналіз пейзажів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ОД1/2006/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2006р. N 3
Зміст:
Циба, В. Т. Алгоритм життєвого шляху успішної творчої особистості / В. Т. Циба. - С.2-10.
Музика, О. Л. Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити? / О. Л. Музика. - С.11-16.
Клименко, Н. П. Обговорюємо проблему роботи з обдарованою молоддю в загальноосвітніх закладах нового типу / Н. П. Клименко. - С.17-21
Гладунський, В. Н. Вивчення спеціальних розумових здібностей дітей 4-6 класів: Математичні тести / В. Н. Гладунський, Г. А. Гладунська. - С.31-46.
Устінова, В. Ф. Метод проектів у навчанні і вихованні - ефективний напрям розвитку творчих здібностей колегіантів / В. Ф. Устінова. - С.47-55.
Русакова, М. П. Як спілкуватися з гіперактивною дитиною / М. П. Русакова. - С.56-59.
Психологічні ігри-вправи. - С.60-67.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Циба, В. Т.
    Алгоритм життєвого шляху успішної творчої особистості [Текст] / В. Т. Циба // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N3. - С. 2-10.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: творча особистість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/11
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Наливайко, Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави / Д. С. Наливайко. - С.3-4
Шалагінов, Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі / Б. Б. Шалагінов. - С.4-6
Ковбасенко, Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-10
Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження / І. Я. Ненько. - С.20-22
Гетьман, О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи / О. Г. Гетьман. - С.29-34
Клименко, Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі / Ж. В. Клименко. - С.43-45
Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку / В. І. Кузьменко. - С.47-49
Тараник, К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" / К. В. Тараник. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Тараник, К. В.
    Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" [Текст] / К. В. Тараник // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 52-55 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: викладання зарубіжної літератури


Дод.точки доступу:
Уїтмен, У. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: БШС1/2007/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Побірченко, Н. Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С.5-29
Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді / Н. Літвінова. - С.30-54
Єгорова, Г. Технологія розвитку ідентичності особистості / Г. Єгорова. - С.55-66
Синявський, В. Психотехнологія профконсультаційної бесіди / В. Синявський, В. Кобченко. - С.67-91
Кондратова, Н. Методика виявлення інтелектуального стилю особистості / Н. Кондратова. - С.92-108
Павлова, Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності / Г. Павлова. - С.109-127
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Літвінова, Н.
    Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді [Текст] / Н. Літвінова // Бібліотека "Шкільного світу": Психолог. Бібліотека. - 2007. - N1. - С. 30-54
Рубрики: професійна орієнтація в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПДД1/2007/11
   Журнал

Підручник для Директора [Текст] : Журнал управлінської компетентності. - К. : Плеяди, 2002 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 11
Зміст:
Чернікова, Т. Кадровий потенціал шкільної організації / Т. Чернікова. - С.4-17
Чернікова, Т. Професійне становлення педагогів як пріоритет розвивального управління / Т. Чернікова. - С.17-24
Панасюк, В. Алгоритм упровадження системи якості у школі / В. Панасюк. - С.25-46
Цокур, О. Методичне забезпечення педагогів щодо гендерного виховання / О. Цокур, І. Іванова. - С.51-54
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Панасюк, В.
    Алгоритм упровадження системи якості у школі [Текст] / В. Панасюк // Підручник для директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N11. - С. 25-46
Рубрики: управління освітою


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2008/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 2
Зміст:
Чикало, О. Організація методичного кабінету в дошкільному закладі / О. Чикало. - С.4-10
Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради / Н. Савінова. - С.28-30
Рунова, М. Яким має бути інструктор з фізичної культури / М. Рунова. - С.35-37
Галяпа, М. Безпека дошкільників - турбота дорослих / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.38-42
Гавриш, Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками / Н. Гавриш, Г. Лопатіна. - С.46-52
Пасічник, А. Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти / А. Пасічник. - С.53-58
Горбатих, В. Конструювання як технологія розвитку активного мовлення / В. Горбатих. - С.72-74
Бобровська, О. Ми - пожежники : Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.75-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савінова, Н.
    Алгоритм підготовки до педагогічної ради [Текст] / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2008. - N2. - С. 28-30
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна рада


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


601
А 58


    Альтшуллер, Г. С.
    Алгоритм изобретения [Текст] / Г. С. Альтшуллер. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : Московский рабочий, 1973. - 296 с. - Б. ц.
РУБ 601


Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)

Шифр: ГЕШ-1/2010/2
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2010р. N 2
Зміст:
Покась, Л. Методика проведення дискусії на уроці географії у 8 класі / Л. Покась. - С.5-7
Свинцицька, Т. Методика узагальнення знань про океани, 7 клас / Т. Свинцицька. - С.8-12
Локтіонов, В. Урок на тему " Ціноутворення на продукцію фірми. Алгоритм маркетингового розрахунку цін" у 11 класі / В. Локтіонов. - С.13-17
Дмитренко, Л. Вивчення теми " Грунти і земельні ресурси України", 8 клас / Л. Дмитренко. - С.18-21
Григоришина, В. Урок-гра на тему "Багатства Світового океану. Океан і людина" (6 клас) / В. Григоришина. - С.22-23
Клименко, С. Урок-гра на тему " Населення Південної Америки", 7 клас / С. Клименко. - С.24-25
Кривульська, Л. Урок на тему : " Країни Європи. Великобританія", 10 клас / Л. Кривульська. - С.26-28
Костриця, М. Місто жита і миру : До 1125-річчя з часу заснування Житомира / М. Костриця. - С.33-38
Новицька, Л. Хмільник - курортна перлина України / Л. Новицька. - С.39
Гетьман, В. Духовна сила народу у збереженні природи / В. Гетьман. - С.40-43
Шевченко, В. Гідробіолог та полярний дослідник Петро Ширшов / В. Шевченко. - С.44-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8
Л 73


    Локтіонов, В.
    Урок на тему " Ціноутворення на продукцію фірми. Алгоритм маркетингового розрахунку цін" у 11 класі [Текст] / В. Локтіонов // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 13-17
ББК 26.8
Рубрики: уроки економіки
   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)