Шифр: С830276/2007/3
   Журнал

Світ виховання [Текст] : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"/ Часопис для вчителів, батьків, дітей. - К. : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
2007р. N 3
Зміст:
Бех, І. Метод педагогічного умовляння у вихованні особистості / І. Бех. - С.6-11
Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження учня- актуальна проблема сучасного виховання / О. Безкоровайна. - 12-17 ( Продовж. у наступн. №)
Савінова, Н. Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання / Н. Савінова. - С.18-20
Мельник, С. Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського у вихованні старшокласників / С. Мельник, В. Ободовська. - С.29-32
Стефанюк, С. Уроки етики ( 5-6 класи) / С. Стефанюк. - С.39-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савінова, Н.
    Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання [Текст] / Н. Савінова // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N3. - С. 18-20
Рубрики: виховання особистісно-орієнтоване


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2008/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 2
Зміст:
Чикало, О. Організація методичного кабінету в дошкільному закладі / О. Чикало. - С.4-10
Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради / Н. Савінова. - С.28-30
Рунова, М. Яким має бути інструктор з фізичної культури / М. Рунова. - С.35-37
Галяпа, М. Безпека дошкільників - турбота дорослих / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.38-42
Гавриш, Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками / Н. Гавриш, Г. Лопатіна. - С.46-52
Пасічник, А. Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти / А. Пасічник. - С.53-58
Горбатих, В. Конструювання як технологія розвитку активного мовлення / В. Горбатих. - С.72-74
Бобровська, О. Ми - пожежники : Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.75-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савінова, Н.
    Алгоритм підготовки до педагогічної ради [Текст] / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2008. - N2. - С. 28-30
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна рада


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.104
С 12


    Савінова, Н.
    Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 15–19.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічні ради
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічні ради -- моделі планування -- фахова майстерність -- циклічність -- тематика -- засідання
Анотація: Поради щодо проведення педагогічних рад в дошкільних навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Галяпа, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2017/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 12
Зміст:
Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8.
Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15.
Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21.
Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26.
Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28.
Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34.
Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38.
Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40].
Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46.
Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50.
Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52].
Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55.
Масниця. - С.56–57.
Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2(05)(477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення
Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя".


Дод.точки доступу:
Кіндрат, І.; Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.09(477)
П 52


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія
Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:316.47](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 12–15. - Зміст: Порада 1. Пам’ятайте, що очі – дзеркало душі ; Порада 2. Стежте за інтонацією ; Порада 3. Контролюйте позу ; Порада 4. Керуйте жестами ; Порада 5. Шліфуйте майстерність мовлення ; Порада 6. Усміхайтеся співрозмовнику ; Порада 7. Перетворіть ввічливість і такт на свою візитку ; Додаток : Створюємо комфортну психологічну атмосферу : порадник для вихователя-методиста.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- педагоги -- вихователі -- спілкування -- поради


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.016:91](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 47–51. - Зміст: Що портібно для гри "Пощук скарбу" ; Як поетапно організувати гру ; Які лайфхаки допоможуть оптимізувати ігровий простір.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- дидактичні ігри -- геокешинг -- організація -- Пошуки скарбу, гра -- масштаб -- план
Анотація: У статті йдеться про організації геокешингу в закладі дошкільної освіти, зокрема про підготовку гри "Пошук скарбів".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.(05)(477)
Л 63


    Лисенко, Н.
    Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 4–5.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- періодичні видання -- фахові видання -- Вихователь-методист дошкільної освіти, журнал
Анотація: Стаття присвячена здобуткам журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" з нагоди його 10-річного ювілею.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8.
Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16.
Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19].
Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25.
Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30.
Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31].
10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33].
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36.
Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44.
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55.
Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63.
Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65.
Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.011.3-052](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Зміст: Що таке портфоліо дошкільника ; Як використовувати портфоліо для розвитку базових рис особистості ; Чому важливо навчатися самореалізації ; Як формувати портфоліо майбутнього першокласника.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--портфоліо дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- дошкільники -- вихованці ДНЗ -- портфоліо дошкільника -- базові риси особистості
Анотація: У статті йдеться про портфоліо, як форму освітньої діяльності, спрямовану на формування низки базових компетенцій дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11.
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12].
12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13].
Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25.
Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30.
Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38.
Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43.
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50.
Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53.
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57.
Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59.
Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12.014.621](477)
П 52


    Половіна, О.
    Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність
Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9.
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14.
Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22.
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34.
Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36.
Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41.
Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42].
Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47.
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48].
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50].
Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54.
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56].
Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61.
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63.
Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67.
Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.07(477)
С 12


    Савінова, Н.
    Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 51–54. - Зміст: 1. Сортуй ; 2. Створюй ; 3. Стеж за порядком ; 4 Стандартизуй ; 5. Самовдосконалюйся та дотримуй досягнутого.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--управління
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- управління дошкільним закладом -- робоче місце -- організаційні проблеми
Анотація: У статті описано систему "5S", спрямовану на допомогу вихователю-методисту закладу дошкільної освіти у підтримці порядку в кабінеті та поліпшенні методичної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)