> Шифр: С830276/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Бех, І. Метод педагогічного умовляння у вихованні особистості / І. Бех. - С.6-11 Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження учня- актуальна проблема сучасного виховання / О. Безкоровайна. - 12-17 ( Продовж. у наступн. №) Савінова, Н. Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання / Н. Савінова. - С.18-20 Мельник, С. Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського у вихованні старшокласників / С. Мельник, В. Ободовська. - С.29-32 Стефанюк, С. Уроки етики ( 5-6 класи) / С. Стефанюк. - С.39-43 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Н. Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання [Текст] / Н. Савінова> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N3. - С. 18-20 Рубрики: виховання особистісно-орієнтоване Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2008/2 Журнал 2009р. N 2 Чикало, О. Організація методичного кабінету в дошкільному закладі / О. Чикало. - С.4-10 Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради / Н. Савінова. - С.28-30 Рунова, М. Яким має бути інструктор з фізичної культури / М. Рунова. - С.35-37 Галяпа, М. Безпека дошкільників - турбота дорослих / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.38-42 Гавриш, Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками / Н. Гавриш, Г. Лопатіна. - С.46-52 Пасічник, А. Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти / А. Пасічник. - С.53-58 Горбатих, В. Конструювання як технологія розвитку активного мовлення / В. Горбатих. - С.72-74 Бобровська, О. Ми - пожежники : Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2008. - N2. - С. 28-30 Рубрики: Заклади дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічна рада Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Н. Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 15–19. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічні ради Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічні ради -- моделі планування -- фахова майстерність -- циклічність -- тематика -- засідання Анотація: Поради щодо проведення педагогічних рад в дошкільних навчальних закладах. Дод.точки доступу: Галяпа, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/12 Журнал 2017р. N 12 Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8. Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15. Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21. Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26. Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28. Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34. Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38. Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40]. Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46. Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50. Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52]. Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55. Масниця. - С.56–57. Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя". Дод.точки доступу: Кіндрат, І.; Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11. Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15. Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви. Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33. Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41. Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46. Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51. Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58. Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60. Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61. Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63] Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65. Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 12–15. - Зміст: Порада 1. Пам’ятайте, що очі – дзеркало душі ; Порада 2. Стежте за інтонацією ; Порада 3. Контролюйте позу ; Порада 4. Керуйте жестами ; Порада 5. Шліфуйте майстерність мовлення ; Порада 6. Усміхайтеся співрозмовнику ; Порада 7. Перетворіть ввічливість і такт на свою візитку ; Додаток : Створюємо комфортну психологічну атмосферу : порадник для вихователя-методиста.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- педагоги -- вихователі -- спілкування -- поради Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 47–51. - Зміст: Що портібно для гри "Пощук скарбу" ; Як поетапно організувати гру ; Які лайфхаки допоможуть оптимізувати ігровий простір.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- дидактичні ігри -- геокешинг -- організація -- Пошуки скарбу, гра -- масштаб -- план Анотація: У статті йдеться про організації геокешингу в закладі дошкільної освіти, зокрема про підготовку гри "Пошук скарбів". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10. Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17. Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19]. Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25. Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31. Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37. Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33]. Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41. Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви. Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53. Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60. Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 4–5.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- періодичні видання -- фахові видання -- Вихователь-методист дошкільної освіти, журнал Анотація: Стаття присвячена здобуткам журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" з нагоди його 10-річного ювілею. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8. Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16. Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19]. Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25. Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30. Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31]. 10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33]. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36. Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55. Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63. Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65. Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Зміст: Що таке портфоліо дошкільника ; Як використовувати портфоліо для розвитку базових рис особистості ; Чому важливо навчатися самореалізації ; Як формувати портфоліо майбутнього першокласника.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- дошкільники -- вихованці ДНЗ -- портфоліо дошкільника -- базові риси особистості Анотація: У статті йдеться про портфоліо, як форму освітньої діяльності, спрямовану на формування низки базових компетенцій дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11. Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12]. 12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13]. Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25. Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30. Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38. Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43. Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50. Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53. Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57. Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59. Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9. Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14. Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22. Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34. Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36. Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41. Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42]. Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47. 6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48]. Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50]. Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54. Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56]. Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61. Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63. Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67. Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 51–54. - Зміст: 1. Сортуй ; 2. Створюй ; 3. Стеж за порядком ; 4 Стандартизуй ; 5. Самовдосконалюйся та дотримуй досягнутого.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- управління дошкільним закладом -- робоче місце -- організаційні проблеми Анотація: У статті описано систему "5S", спрямовану на допомогу вихователю-методисту закладу дошкільної освіти у підтримці порядку в кабінеті та поліпшенні методичної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12. Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20. Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29. Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31. Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33]. Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34]. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37. Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40. Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45. Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47]. Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51. Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57. Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63. Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66. Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71]. "Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |