338
Ц 14


    Цайнінгер, Карл Х..
    Оптимізація бізнес-процесу для глобальної конкурентоспроможності [Текст] : інавгурац. лекція почесного професора НаУКМА, 1 вересня 2003 р. / К. Х. Цайнінгер. - К. : КМ Академія, 2003. - 40 с. : іл. - ISBN 966-518-240-4 : 2.97 грн., 1.10 грн.
ДРНТІ
ББК 65.29
РУБ 338


Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (2)

158.9
С69


   
    Вища освіта України: Методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації [Текст] : монографії / В. П. Андрущенко, В. П. Бех, М. П. Лукашевич та ін. ; Інститут вищої освіти АПН України, Запорізький державний університет, Державний центр соціальних служб для молоді. - К. : ДЦССМ ; Запоріжжя : ЗДУ, 2002. - 440 с. - (Соціальна робота ; кн. 6). - ISBN 966-7815-21-8 : 21.40 грн.
    Зміст:
Соціально-філософські проблеми вищої школи . - С .5
Теоретико-методологічні проблеми вищої школи . - С .109
Оптимізація вищої освіти в Україні . - С .184
Соціальна робота у вищій школі . - С .261
Виховна робота у вищій школі . - С .330
ДРНТІ
ББК 88.5р30-211 + 65.9(4Укр)272
РУБ 158.9
Рубрики: Студенти--адаптація до навчання
   Викладачі вищих навчальних закладів

   Естетичне виховання



Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Астахова, В. І.; Бех, В. П. (д-р психол. наук, проф.); Лукашевич, М. П. (д-р філософ. наук, проф.); Мигович, І. І. (д-р філософ. наук, проф.); Михальченко, Микола; Пінчук, І. М.; Романенкова, Л. О.; Толстоухова, С. В.; Інститут вищої освіти АПН України; Запорізький державний університет; Державний центр соціальних служб для молоді
Примірників всього: 104
ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89)
Свободны: ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89)

33(075.3)
С 62


    Сонько, Сергій Петрович.
    Ринок і регіоналістика [Текст] : навч. посібник / С. П. Сонько, В. В. Кулішов, В. І. Мустафін. - К. : Ніка-Центр, Ельга, 2002. - 380 с. : іл. - Літ.: с. 371-377. - ISBN 966-521-178-1 : 16.50 грн.
    Зміст:
РИНКОВІ ВІДНОСИНИ І ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ В РЕГІОНАЛІСТИЦІ . - С .6-218
Загальні уявлення про розміщення продуктивних сил та регіональну економіку . - С .6-25
Історія розвитку та класичні концепції теорії розміщення . - С .26-53
Вихідні теоретичні положення розвитку господарських та соціальних процесів у географічному просторі . - С .54-90
Сучасні уявлення про енерговиробничі цикли . - С .117-139
Оптимізація адміністративно-територіального поділу . - С .140-174
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ . - С .219-308
Основи теорії економіки регіонів . - С .219-238
Теоретичні основи регіональної економічної політики . - С .239-261
Проблемні питання регіональної економічної політики . - С .262-278
Теоретичні основи управління регіональним розвитком . - С .279-293
Особливості формування інвестиційного клімату в регіонах України . - С .294-308
ДОСВІД ВІРШОВАНОЇ ГЕОГРАФІЇ . - С .309-370
Екологічні проблеми сучасної цивілізації . - С .309-336
Природні умови і ресурси України . - С .337-352
Головні задачі вивчення економіко-географічного положення України . - С .353-370
ДРНТІ
ББК 65.04я73
РУБ 33(075.3)


Дод.точки доступу:
Кулішов, Володимир Васильович; Мустафін, В'ячеслав Ільсурович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11
Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16
Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19
Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23
Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26
Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34
Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37
Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40
Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44
Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47
Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50
Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56
Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59
Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62
Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64
Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67
Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69
Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73
Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76
Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79
Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82
Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89
Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92
Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95
Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99
Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103
Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107
Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114
Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119
Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123
Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127
Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131
Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136
Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель музики--підготовка
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Музичне мистецтво

   Фортепіано--навчання гри

   Диригент хору

   Вчитель хореографії

   Управління школою--кадри

   Репертуар хору

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне сприймання--підлітки

   Здоровий спосіб життя--формування



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)

53
Ф 50


   
    Фізико-математичний збірник [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 146 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.70 грн.
    Зміст:
Аніщенко, В. О. Минуле і сьогодення фізико-математичного факультету / В. О. Аніщенко. - С .3-14
Кладинога, В. С. Кафедра прикладної математики та інформатики: п’ять років поступу / В. С. Кладинога. - С .14-23
Мельничук, О. В. Кафедра фізики на початку XXI століття / О. В. Мельничук. - С .23-27
Кладинога, В. С. Участь Ніжинського педуніверситету в міжнародному проекті ТЕМPUS-TACIS NP 22012-2001 "Поліпшення освіти із застосувань статистики в економіці" / В. С. Кладинога, Ю. О. Ковальчук. - С .27-32
Аніщенко, В. О. Викладачі та чиновники фізико-математичного ліцею князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, І. В. Супруненко. - С .32-47
Аніщенко, В. О. Микола Ілліч Миклуха / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко. - С .47-50
Старун, І. І. Розщеплення сингулярно збурених лінійних систем / І. І. Старун. - С .50-56
Малюгіна, К. І. Побудова асимптоматичних розв’язків рівняння четвертого порядку самоспряженого виду / К. І. Малюгіна, І. І. Старун. - С .57-60
Мельник, В. Л. Гранна струтура множин / В. Л. Мельник. - С .61-65
Іванов, В. В. Швидка оптимізація систем великих вимірностей / В. В. Іванов. - С .66-70
Шепель, О. А. Асимптоматичні властивості формальних розв’язків вироджених лінійних систем диференціальних рівнянь з іррегулярною особливою точкою / О. А. Шепель. - С .71-80
Венгер, Є. Ф. Дисперсія та коефіцієнти затухання поверхневих фонових поляритонів у структурах ZnO/6H-SiC / Є. Ф. Венгер, Ю. П. Гололобов, Л. Ю. Мельничук. - С .81-87
Мельничук, О. В. Дисперсія та коефіцієнти затухання поверхневих фонових поляритонів у структурах ZnO/6H-SiC / О. В. Мельничук, Л. В. Стрельнікова. - С .81-87
Венгер, Є. Ф. Дослідження оптичних властивостей монокристалів ZnO в області максимуму залишкових променів / Є. Ф. Венгер, В. Д. Данчук, Л. Ю. Мельничук. - С .88-95
Мельничук, О. В. Дослідження оптичних властивостей монокристалів ZnO в області максимуму залишкових променів / О. В. Мельничук, Л. В. Стрельнікова. - С .88-95
Аніщенко, В. О. Використання ресурсів інтернету для вивчення активності Сонця / В. О. Аніщенко, Г. П. Грищенко, П. А. Коваленко. - С .96-106
Барило, Н. А. Використання властивостей функцій при розв’язанні тригонометричних рівнянь / Н. А. Барило, О. О. Шилова. - С .107-112
Руденко, М. П. Експериментальне визначення коефіцієнта тертя ковзання в шкільному курсі фізики / М. П. Руденко. - С .113-115
Городецька, М. О. Особливості математичної формалізації економічних процесів / М. О. Городецька, І. М. Чмихун. - С .116-119
Мельничук, Л. Ю. Амедео Авогадо і його стала / Л. Ю. Мельничук, О. М. Полонський. - С .120-124
Харченко, В. М. Використання інформаційних технологій при особистісно зорієнтованому підході до вивчення математики / В. М. Харченко, Л. В Ваврикович. - С .125-129
Харченко, В. М. Використання засобів підготовки та проведення презентацій при вивченні геометрії / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .129-133
Ковальчук, Ю. О. Інформаційний менеджмент ВНЗ на базі інтернет-технологій / Ю. О. Ковальчук. - С .133-138
Аніщенко, О. В. Інтенсифікація та оптимізація навчального процесу в школі у контексті наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .139-142
Яковець, Н. І. Вивчення природничо-математичних дисциплін у вальдорфських школах / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко. - С .142-145
ДРНТІ
ББК 22.3 + 22.1
РУБ 53


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378
Н 34


   
    Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник наукових статей. Вип. XLII / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 228 с. - 3.00 грн.
Матеріали подані мовою оригіналу (укр., рос., англ.)
    Зміст:
Пов’якель, Н. І. Психологічні засади генезу саморегуляції професійного мислення майбутнього практичного психолога / Н. І. Пов’якель. - С .5-7
Погребенник, В. Патріотичні обертони образу України в поезії Якова Щоголева / В. Погребенник. - С .8-10
Приходько, Ю. О. Ціннісні орієнтації особистості як наукова проблема / Ю. О. Приходько, А. А. Павлюченко. - С .21-23
Пундик, Л. Є. Основи соціально-виховної роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі / Л. Є. Пундик. - С .30-33
Реєнт, О. П. Суспільні науки у розвитку української держави на сучасному етапі / О. П. Реєнт. - С .37-40
Ремезюк, І. І. Оптимізація та інтенсифікація навчального процесу засобами праці / І. І. Ремезюк. - С .42-43
Рященко, Д. С. Іван Стешенко - міністр освіти уряду УНР (28 червня 1917 р. - 17 січня 1918 р.) / Д. С. Рященко. - С .57-60
Савоста, А. В. Проблема професійно-особистісної стійкості майбутніх учителів / А. В. Савоста. - С .60-61
Савченко, К. Психологічні та соціальні чинники навчальної неуспішності молодших школярів / К. Савченко. - С .64-66
Семеренко, Г. В. Зменшено-пестлива лексика як джерело збагачення мовної і засіб виховання емоційної культури / Г. В. Семеренко. - С .81-83
Сидоренко, В. Х. Проблеми формування культури професійного спілкування майбутнього вчителя / В. Х. Сидоренко. - С .84-85
Студінський, В. А. Тіньова економіка України: постановка питання / В. А. Студінський. - С .104-105
Сухорукова, Г. В. Завдання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю в умовах ступеневої освіти / Г. В. Сухорукова. - С .106-108
Тітова, Т. І. Оцінка знань та вмінь учнів в системі розвиваючого навчання / Т. І. Тітова. - С .117-118
Ткачук, Г. О. Експресивна лексика - засіб увиразнення мовлення майбутніх учителів / Г. О. Ткачук. - С .118-121
Тхоржевський, Д. О. Уніфікація як підгрунтя стандартизації вищої школи / Д. О. Тхоржевський. - С .124-125
Улькіна, Т. В. До проблеми пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку / Т. В. Улькіна. - С .128-130
Усачова, Л. В. Дослідження особистісного (соціального) компоненту психологічної готовності до шкільного навчання / Л. В. Усачова. - С .130-132
Федоренко, А. Ф. До проблеми психологічного дослідження агресивності - як виду деформованого психологічного захисту / А. Ф. Федоренко. - С .132-134
Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188
Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188
Яременко, О. О. Экологический аспект волонтерского движения за рубежом / О. О. Яременко. - С .201-203
Яшанов, С. М. Комп’ютерне навчання, як продукт логічного розвитку інноваційних процесів в освіті / С. М. Яшанов. - С .206-209
ДРНТІ
ББК 74.58я5
РУБ 378


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

57.026
Е 45


    Екосередовище і сучасність [Текст] / С. І. Дорогунцов, М. А. Хвесик, Л. М. Горбач, П. П. Пастушенко. - К. : Кондор, 2006 - .
   Т. II : Регіональні процеси, прогнозування й оптимізація екосередовищ. - 470 с. - ISBN 966-351-087-0 : 55.00 грн.
ДРНТІ
ББК 20.1
РУБ 57.026
Рубрики: Природні ресурси--прогнозування стану
   Прогнозування--використання й охорона--водні ресурси

   Оптимізація природних екосередовищ

   водні екосистеми--використання--охорона

Кл.слова (ненормовані):
процеси масопереносу -- процеси масообміну -- гідрохімічний баланс -- повітряне середовище -- водне середовище


Дод.точки доступу:
Дорогунцов, Сергій Іванович; Хвесик, Михайло Артемович; Горбач, Людмила Миколаївна; Пастушенко, Павло Петрович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

372(070.3)
А67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Оптимізація мовленнєвого самовираження старших дошкільників [Текст] : Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 63 с. - 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 29
фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)

158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)

32
А72


    Антипенко, Володимир Федорович.
    Оптимізація антитерористичної системи держави в умовах міжнародної і регіональної інтеграції [Текст] : Монографія / В. Ф. Антипенко ; Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин. - К. : [б. в.], 2008. - 406 с. - ISBN 966-7605-01-9 : 20.00 грн., 20.00 грн.
ББК 66.042 + 66.4(0)304
РУБ 32
Рубрики: Тероризм--боротьба з ним
   Кафедра історії України та політології



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет; Інститут міжнародних відносин
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

Шифр: П2/2003/39 (жовтень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 39 (жовтень)
Зміст:
Полякова, Г. Шляхи в творчість / Г. Полякова. - С.1-4
Кл.слова: псевдогеній
Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.5-8
Шитова, І. Розвиток позитивної "Я-концепції" учнів / І. Шитова. - С.9-11
Гороховська, Н. Статеве виховання молодших школярів / Н. Гороховська. - С.12-13
Дружиніна, І. Основи психології (для учнів 9-11 класів) / І. Дружиніна. - С.13-17
Овчаренко, В. "Як наше слово відгукнеться": Слово лікаря, педагога як фактор психологічної корекції особистості дитини / В. Овчаренко. - С.18-21
Кучмагра, С. Ціннісні орієнтації та пріоритети старшокласників / С. Кучмагра, М. Варбан. - С.22-24
Волошенко, О. Ліворука дитина: яка вона?: Сучасні погляди на проблему ліворукості / О. Волошенко, Л. Семиліт. - С.25-32
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сироватко, О.
    Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога [Текст] / О. Сироватко // Психолог. - 2003. - N39 (жовтень). - С. 5-8
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Шкільний психолог
Анотація: Положення про Центри практичної психології і соціальної роботи; Орієнтовне Положення про методичне об"єднання практичних психологів. Продовження. Початок в числі 10 за 2002 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2003/41 (листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 41 (листопад)
Зміст:
Полякова, Г. Діагностика поетичної обдарованості / Г. Полякова. - С.1-3
Кл.слова: інтерв’ю
Нємєц, Г. Емоційний стан першокласників, його роль у навчально-виховному процесі та становленні особистості / Г. Нємєц. - С.3-4.
Кл.слова: емоції
Козирєва, О. Програма психологічного супроводу школярів, їхніх учителів і батьків (1-11 кл.) : Робота шкільного психолога / О. Козирєва. - С.5-15.
Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.16-19.
Фріаф, В. Зміна поведінки через зміну переконань / В. Фріаф. - С.20-22.
Кучеровський, О. Люди з особливими потребами в контексті концепції К.Роджерса / О. Кучеровський. - С.23-24
Кл.слова: інваліди, самоактуалізація
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сироватко, О.
    Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога [Текст] / О. Сироватко // Психолог. - 2003. - N41 (листопад). - С. 16-19.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Шкільний психолог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: БШС1/2003/7
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 7
Зміст:
Нормативна база. - С.5-21
Кл.слова: Положення про психологічну службу
Рєпнова, Т. Планування роботи практичного психолога / Т. Рєпнова. - С.22-79
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька. - С.108-118
Сироватко, О. Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації / О. Сироватко. - С.80-107
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сироватко, О.
    Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації [Текст] / О. Сироватко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N7. - С. 80-107
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психолог освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П697217/2004/3
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3 (Сучасні шкільні технології)
Зміст:
Психологія особистісно орієнтованого навчання / С. Подмазін. - С.50-64.
Кл.слова: психологічна саморегуляція вчителя, взаємодія вчителя та учнів, оптимізація пам’яті
Зінченко, В. Розум і мислення в контексті розвивального навчання / В. Зінченко. - С.95-103.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Подмазін, С.
    Психологія особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Подмазін // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N3(Сучасні шкільні технології). - С. 50-64.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   саморегуляція

   Спілкування вчителя і учня

   пам’ять

   мислення

   Увага

Кл.слова (ненормовані):
психологічна саморегуляція вчителя -- взаємодія вчителя та учнів -- оптимізація пам’яті, мислення, уваги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2007/1
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Локтіонов, В. Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі) / В. Локтіонов. - С.17-26
Топузов, О. Метод проектів у системі проблемного навчання з геогафії / О. Топузов. - С.38-42
Кудирко, В. Методика вивчення географічної карти в шкільних географічних курсах / В. Кудирко. - С.42-44
Габчак, Н. Австрія туристична / Н. Габчак. - С.46-48
Гайворонська, Н. "Тільки вперед, тільки до полюса!" (До 130-річчя з дня народження Георгія Сєдова) / Н. Гайворонська. - С.49-51
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Локтіонов, В.
    Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі) [Текст] / В. Локтіонов // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 17-26
Рубрики: виховання екологічне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)