15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11
Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16
Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19
Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23
Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26
Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34
Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37
Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40
Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44
Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47
Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50
Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56
Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59
Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62
Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64
Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67
Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69
Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73
Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76
Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79
Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82
Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89
Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92
Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95
Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99
Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103
Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107
Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114
Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119
Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123
Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127
Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131
Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136
Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель музики--підготовка
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Музичне мистецтво

   Фортепіано--навчання гри

   Диригент хору

   Вчитель хореографії

   Управління школою--кадри

   Репертуар хору

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне сприймання--підлітки

   Здоровий спосіб життя--формування



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)

74
П 49


    Поліщук, Людмила Петрівна.
    Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції [Текст] : автореферат дисертації на здобутя наук. ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. П. Поліщук ; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Підготовка вчителів
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка

   Великобританія--освіта


Дод.точки доступу:
Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Т 66


    Третяк, Оксана Миколаївна.
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи вищого навчального закладу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. М. Третяк ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: компетентність вчителя
   Кредитно-модульне навчання--вища школа

   Вчитель початкової школи--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
компетентність вчителя -- майбутній вчитель початкових класів -- кредитно-модульна система навчання


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.204.2
С 79


    Степанюк, Катерина.
    Модель формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи в процесі проектної діяльності [Текст] / К. Степанюк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 42-45. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель початкової школи--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ш 61


    Шиман, Олександра.
    Організація триетапної інформатичної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Текст] / О. Шиман // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 60-62. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: Вчитель початкової школи--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя початкової школи -- початкова школа -- навчально-виховний процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.001(075.3)
Л 70


    Лодатко, Євген Олександрович.
    Вчитель початкової школи у соціокультурному вимірі суспільства [Текст] : навчальний посібник / Є. О. Лодатко, Л. В. Кондрашова. - К. : СЛОВО, 2015. - 232 с. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-966-194-231-7 : 87.00 грн.
ББК 74.204.2я73
РУБ 373.001(075.3)
Рубрики: Вчитель початкової школи
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Вчитель початкової школи--професійне становлення--тестування

   Початкова школа--організація

   Початкова школа

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Кондрашова, Лідія Валентинівна
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

378(4Укр)
Х 43


    Хижна, Оксана Петрівна.
    Художньо-педагогічна підготовка вчителя початкової школи: теорія і практика [Текст] : монографія / О. П. Хижна ; М-во освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : КНТ, 2015. - 398 с. - ISBN 978-966-373-757-7 : 70.00 грн., 50.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)6 + 74.204.2
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів початкових класів
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

   373.3.091.12
   Б 42


    Бекірова, Аділє Рустемівна.
    Методологія, теорія та методика формування професійної суб'єктності майбутніх учителів початкових класів [Текст] : монографія / Аділє Бекірова ; [наук. ред. В. В. Ягупов]. - Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2019. - 412 с. : рис. - Бібліогр.: с. 364-406. - ISBN 978-966-995-047-5 : 80.00 грн.
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--освітній процес
   Підготовка майбутніх вчителів--початкова школа

   Вчитель початкової школи--підготовка



Дод.точки доступу:
Ягупов, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)