81.43.21-90
Л 11


    Ліскін, Вячеслав.
    Множина та її елементи : урок математики фр. мовою в 5 кл. / В. Ліскін // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 58-59.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання математики в школі--уроки іноземної мовою
   Французька мова--методика викладання--уроки

   Білінгвальне навчання--уроки математики--французька мова

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальне навчання -- уроки математики -- французька мова -- множина -- елементи множини -- підмножини -- числові множини


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)