Л 11 Ліскін, Вячеслав. Множина та її елементи : урок математики фр. мовою в 5 кл. / В. Ліскін> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 58-59. Рубрики: Викладання математики в школі--уроки іноземної мовою Французька мова--методика викладання--уроки Білінгвальне навчання--уроки математики--французька мова Кл.слова (ненормовані): білінгвальне навчання -- уроки математики -- французька мова -- множина -- елементи множини -- підмножини -- числові множини Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Д 75 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій. Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |