Г 93 Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 62-71. Рубрики: Психологія навчання--учні--творче мислення Психологія навчання--творче навчання--методики Кафедра фізики Уроки фізики--задачі Кл.слова (ненормовані): творче мислення учнів -- психологія навчання учнів -- задачі на розвиток творчого мислення -- гештальтпсихологія -- творче навчання -- вдосконалення творчого навчання -- задачі творчого типу -- творчі задачі з фізики -- уроки фізики Анотація: Цель статьи - проанализировать проблему совершенствования приемов и методов творческого обучения. В статье приводятся разработки и задачи репродуктивного типа по темам "Основы аэродинамики", "Паровые двигатели и тепловые установки", написанные в нестандартном ключе, отличающемся от типичных параграфов в школьных учебниках. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |