> Шифр: ОД1/2003/6 Журнал 2003р. N 6 Моляко, В. О. Технічна творчість і її структура / В.О. Моляко. - С.2-4. Кл.слова: творча діяльність , обдарованість Губенко, А. В. Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве / А.В. Губенко. - С.31-37. Кл.слова: творча діяльність Тест на практический интеллект. - С.38-45. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, А. В. Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве [Текст] / А.В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2003. - N6. - С. 31-37.
Рубрики: мислення Творчість психодіагностика Кл.слова (ненормовані): творча діяльність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2004/5 Журнал 2004р. N 5 Принципы, по которым можно создать программу для развития одаренности. - С.7-10 Греник, Ж. А. Програма "Розвиток інтелекту та логічного мислення дітей 5-6 років" / Ж. А. Греник ; А.В. Губенко; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.11-19 Губенко, А. В. Тренинг способности к усвоению учебной информации / А. В. Губенко ; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - 20-31 ( прод.след.) Тесты Вильямса. - 32-35 (прод.след.) Субтест "Умозаключение" интеллектуального теста Фланагана. - С.36-39 Венгер, Л. А. Предложите эти задачи вашему ребенку / Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.40-50 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, А. В. Тренинг способности к усвоению учебной информации [Текст] / А.В. Губенко; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N5. - 20-31 ( прод.след.)
Рубрики: психологія навчання практична психологія тренінг Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2004/9 Журнал 2004р. N 9 Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12. Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження" БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15. Кл.слова: психогігієнічне прогнозування Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20. Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31. Кл.слова: развитие пространственного мышления Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32- Кл.слова: інформаційні технології Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63. Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач [Текст] / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N9. - С. 21-31.
Рубрики: тренінг творча діяльність психологія навчання мислення Кл.слова (ненормовані): развитие пространственного мышления Дод.точки доступу: Третяк, Т. Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5 Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12 Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21 Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след. Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1. Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53 Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г. Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60 Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р. Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71 Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75 Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, А. В. Технологии политической провокации [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 59-60
Рубрики: Провокація політична психологія Кл.слова (ненормовані): політична провокація Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/12 Журнал 2009р. N 12 Каленская, В. П. Влияние технологии обучения на эмоциональное здоровье учителя / В. П. Каленская. - С.17-22. Мирошниченко, О. В. Кейс-метод как основа обучения и обновления образования / О. В. Мирошниченко. - С.22-29. Мар’яненко, Л. В. Особливості впливу саморегулювання пізнавальної активності на розвиток розумових здібностей школярів-підлітків / Л. В. Мар’яненко. - С.38-47. Трухан, О. Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків / О. Трухан. - С.52-58. Молодіжна субкультура: вплив на формування особистості. - С.58-66. Олійник, Л. М. До проблеми родинного та суспільного статевого виховання дітей / Л. М. Олійник. - С.66-71. Корнилова, В. В. Особое состояние развития - детство / В. В. Корнилова. - 71-73 (прод. след.) Губенко, А. в. Распредмечивание, интеллектуальная ригидность и творчество / А. в. Губенко. - С.74-78. Здіорук, С. І. Духовно-гуманітарні засади використання ЗМІ з метою пропганди здорового способу життя серед молоді / С. І. Здіорук. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Семенов, Н. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности / Н. Н. Семенов. - С.1-8. Чернобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чернобровкіна. - С.8-19. Бедлінський, О. І. Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манируляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43. Галкович, О. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1- класів) / О. В. Галкович ; О. В. Голкович ; О. В. Голкович. - С.43-47. Єсип, М. З. Апробація методики "Людина - бог: тиологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63. Дроздов, О. Ю. Суїцидна поведінка як вид аутоагресії / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 93 Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 38-43. Рубрики: Творча діяльність учнів Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Семенов, І. М. Формування інтелектуально-рефлекторної конкуретної здібності обдарованих учнів як складової частини їх людського капіталу / І. М. Семенов. - С.1-5 Мешко, Г. М. Професійне здоров’я очима учителів сучасної школи / Г. М. Мешко. - С.6-11 Крикливенко, О. І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / О. І. Крикливенко. - С.32-40 Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 Пєтухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. / І. О. Пєтухова. - С.67- 75 Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 53-67 Рубрики: Творча діяльність учнів Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): интеллектуальная ригидность -- метод процессуализации мышления Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губенко, А. в. Распредмечивание, интеллектуальная ригидность и творчество [Текст] / А. в. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 74-78. Рубрики: Інтелект--психологія Кл.слова (ненормовані): класифікація Хорна Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Губенко, А. В. Основні прояви інтелектуальної обдарованості / А. В. Губенко. - С.2-8 Качур, О. Робота практичного психолога школи з батьками обдарованих дітей / О. Качур. - С.50-57 Лицик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Лицик. - С.57-60 Кузьменко, Л. А. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Л. А. Кузьменко. - С.60-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губенко, А. В. Основні прояви інтелектуальної обдарованості [Текст] / А. В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 10. - С. 2-8 Рубрики: обдаровані діти--ІНТЕЛЕКТ діти обдаровані Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24. Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций (для детей от 11 лет) / А. В. Губенко. - С.25-29. Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33. Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42 (далі буде). Кузьменко, В. Діагностика виналідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу : до ваивчення і розвитку творчого потенціалу в наукових працяхз К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова й К. К Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. Мар’яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.8-12. Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.25-43. Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объ как важная составляющая творческого проесса : к проблеме совершенствования методов развития творческого мышленияектов / А. В. Губенко. - С.43-55. Туник, Е. Психологические защиты (тестовая методика) / Е. Туник. - С.55-62. Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшоласників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 Заика, Е. В. Харьковскому факультету психологии 10 лет / Е. В. Заика, А. И. Зимовин. - С.79. Пам’яті Володимира Куєвди. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Губенко, А. В. Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого / А. В. Губенко. - С.2-7. Галушко, О. М. Развитие творческих способностей детей на уроках литературы / О. М. Галушко. - С.27-30. Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової освіти у школі / Е. В. Ситник. - С.31-36. Данильєва, Т. Ю. Програма "Країнознавство. Філософська думка англомовних країн" / Т. Ю. Данильєва, О. В. Воскресенська, А. Б. Скоморохова. - С.37-43. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций (для детей от 11 лет) [Текст] / А. В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 2. - С. 25-29. Рубрики: Творче мислення творчий розвиток підлітка Кл.слова (ненормовані): розумова обдарованість -- метод бісоціацій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |