Шифр: ОД1/2003/6
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2003р. N 6
Зміст:
Моляко, В. О. Технічна творчість і її структура / В.О. Моляко. - С.2-4.
Кл.слова: творча діяльність , обдарованість
Губенко, А. В. Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве / А.В. Губенко. - С.31-37.
Кл.слова: творча діяльність
Тест на практический интеллект. - С.38-45.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, А. В.
    Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве [Текст] / А.В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2003. - N6. - С. 31-37.
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: мислення
   Творчість

   психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ОД1/2004/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 5
Зміст:
Принципы, по которым можно создать программу для развития одаренности. - С.7-10
Греник, Ж. А. Програма "Розвиток інтелекту та логічного мислення дітей 5-6 років" / Ж. А. Греник ; А.В. Губенко; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.11-19
Губенко, А. В. Тренинг способности к усвоению учебной информации / А. В. Губенко ; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - 20-31 ( прод.след.)
Тесты Вильямса. - 32-35 (прод.след.)
Субтест "Умозаключение" интеллектуального теста Фланагана. - С.36-39
Венгер, Л. А. Предложите эти задачи вашему ребенку / Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.40-50
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, А. В.
    Тренинг способности к усвоению учебной информации [Текст] / А.В. Губенко; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N5. - 20-31 ( прод.след.)
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   практична психологія

   тренінг



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ОД1/2004/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 9
Зміст:
Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12.
Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження"
БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15.
Кл.слова: психогігієнічне прогнозування
Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20.
Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості
Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31.
Кл.слова: развитие пространственного мышления
Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32-
Кл.слова: інформаційні технології
Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63.
Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, А. В.
    Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач [Текст] / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N9. - С. 21-31.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: тренінг
   творча діяльність

   психологія навчання

   мислення

Кл.слова (ненормовані):
развитие пространственного мышления


Дод.точки доступу:
Третяк, Т. Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2005/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 2
Зміст:
Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5
Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12
Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21
Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след.
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1.
Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р.
Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53
Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г.
Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60
Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р.
Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71
Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75
Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, А. В.
    Технологии политической провокации [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 59-60
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Провокація
   політична психологія

Кл.слова (ненормовані):
політична провокація


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2009/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 12
Зміст:
Каленская, В. П. Влияние технологии обучения на эмоциональное здоровье учителя / В. П. Каленская. - С.17-22.
Мирошниченко, О. В. Кейс-метод как основа обучения и обновления образования / О. В. Мирошниченко. - С.22-29.
Мар’яненко, Л. В. Особливості впливу саморегулювання пізнавальної активності на розвиток розумових здібностей школярів-підлітків / Л. В. Мар’яненко. - С.38-47.
Трухан, О. Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків / О. Трухан. - С.52-58.
Молодіжна субкультура: вплив на формування особистості. - С.58-66.
Олійник, Л. М. До проблеми родинного та суспільного статевого виховання дітей / Л. М. Олійник. - С.66-71.
Корнилова, В. В. Особое состояние развития - детство / В. В. Корнилова. - 71-73 (прод. след.)
Губенко, А. в. Распредмечивание, интеллектуальная ригидность и творчество / А. в. Губенко. - С.74-78.
Здіорук, С. І. Духовно-гуманітарні засади використання ЗМІ з метою пропганди здорового способу життя серед молоді / С. І. Здіорук. - С.78-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2010/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 2
Зміст:
Семенов, Н. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности / Н. Н. Семенов. - С.1-8.
Чернобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чернобровкіна. - С.8-19.
Бедлінський, О. І. Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манируляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43.
Галкович, О. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1- класів) / О. В. Галкович ; О. В. Голкович ; О. В. Голкович. - С.43-47.
Єсип, М. З. Апробація методики "Людина - бог: тиологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63.
Дроздов, О. Ю. Суїцидна поведінка як вид аутоагресії / О. Ю. Дроздов. - С.63-66.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88.8
Г 93


    Губенко, А. В.
    Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 38-43.
ББК 88.8
Рубрики: Творча діяльність учнів
   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2010/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 3
Зміст:
Семенов, І. М. Формування інтелектуально-рефлекторної конкуретної здібності обдарованих учнів як складової частини їх людського капіталу / І. М. Семенов. - С.1-5
Мешко, Г. М. Професійне здоров’я очима учителів сучасної школи / Г. М. Мешко. - С.6-11
Крикливенко, О. І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / О. І. Крикливенко. - С.32-40
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67
Пєтухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. / І. О. Пєтухова. - С.67- 75
Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Г 93


    Губенко, А. В.
    Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 53-67
ББК 88
Рубрики: Творча діяльність учнів
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная ригидность -- метод процессуализации мышления


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Г 93


    Губенко, А. в.
    Распредмечивание, интеллектуальная ригидность и творчество [Текст] / А. в. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 74-78.
ББК 88
Рубрики: Інтелект--психологія
Кл.слова (ненормовані):
класифікація Хорна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2010/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 10
Зміст:
Губенко, А. В. Основні прояви інтелектуальної обдарованості / А. В. Губенко. - С.2-8
Качур, О. Робота практичного психолога школи з батьками обдарованих дітей / О. Качур. - С.50-57
Лицик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Лицик. - С.57-60
Кузьменко, Л. А. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Л. А. Кузьменко. - С.60-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Г 93


    Губенко, А. В.
    Основні прояви інтелектуальної обдарованості [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 10. - С. 2-8
ББК 74.2
Рубрики: обдаровані діти--ІНТЕЛЕКТ
   діти обдаровані

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2011/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 2
Зміст:
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24.
Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций (для детей от 11 лет) / А. В. Губенко. - С.25-29.
Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33.
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42 (далі буде).
Кузьменко, В. Діагностика виналідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу : до ваивчення і розвитку творчого потенціалу в наукових працяхз К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова й К. К Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7.
Мар’яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.8-12.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.25-43.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объ как важная составляющая творческого проесса : к проблеме совершенствования методов развития творческого мышленияектов / А. В. Губенко. - С.43-55.
Туник, Е. Психологические защиты (тестовая методика) / Е. Туник. - С.55-62.
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71.
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшоласників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78
Заика, Е. В. Харьковскому факультету психологии 10 лет / Е. В. Заика, А. И. Зимовин. - С.79.
Пам’яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2011/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 3
Зміст:
Губенко, А. В. Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого / А. В. Губенко. - С.2-7.
Галушко, О. М. Развитие творческих способностей детей на уроках литературы / О. М. Галушко. - С.27-30.
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової освіти у школі / Е. В. Ситник. - С.31-36.
Данильєва, Т. Ю. Програма "Країнознавство. Філософська думка англомовних країн" / Т. Ю. Данильєва, О. В. Воскресенська, А. Б. Скоморохова. - С.37-43.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
Г 93


    Губенко, А. В.
    Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций (для детей от 11 лет) [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 2. - С. 25-29.
ББК 88.8
Рубрики: Творче мислення
   творчий розвиток підлітка

Кл.слова (ненормовані):
розумова обдарованість -- метод бісоціацій


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)