> Шифр: Зав-1/2005/22(серпень) Газета 2005р. N 22(серпень) Механізми інтелектуального розвитку : Спецвипуск. - С.2-47. Кл.слова: інтелект, вербальна інформація, сприймання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Механізми інтелектуального розвитку : Спецвипуск [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2005. - N22(серпень). - С. 2-47. - Зміст: Розділ 1. Інтелект як психічна реальність ; Розділ 2. Розвиток інтелекту (дошкільний вік, молодший шкільний вік, підлітковий вік, юнацький вік) ; Розділ 3. Обробка вербальної інформації ; Розділ 4. Особливості сприймання учнями навчальної інформації (Різноманітність процесу сприймання, процес навчання читання) ; Розділ 5. Розвиток пам’яті ( дослідження розвитку пам’яті, види і процеси пам’яті, способи організації інформації в пам’яті, особливості та умови розвитку пам’яті, розвиток пам’яті в різні вікові періоди) ; Розділ 6. Мислення : типи, види, методи діагностики і розвитку ; Розділ 7. Інтелект та почуття ; Розділ 8. Приховані сили інтелекту
Рубрики: інтелект пам’ять мислення Сприймання Інтелектуальний розвиток Кл.слова (ненормовані): інтелект -- вербальна інформація -- сприймання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Кочерга, Олександр. Навчання дитини в контексті психофізіологічної діяльності мозку / О. Кочерга> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 10-13. Рубрики: Вікова психологія--молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): робота мозку -- учні початкової школи -- мислення -- ліва півкуля мозку -- права півкуля мозку -- логічне мислення -- інтуїція -- вербальна інформація -- невербальна інформація -- аналітичне мислення -- буквальне розуміння слів -- послідовне мислення -- математичні здібності -- просторова орієнтація -- музикальність -- уява -- художні здібності -- почуття -- емоції Анотація: У статті наведено особливості роботи мозку учнів початкових класів, що допоможе педагогам краще усвідомити природу кожного учня та урізноманітити їх діяльність на уроці. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |