П12 Павлова, Ірина Григорівна. Слово як семантико-функціональна одиниця в структурі української проповіді [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.01 - українська мова / І. Г. Павлова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: Українська мова--лексика автореферати дисертацій--українська мова Кл.слова (ненормовані): лексико-семантичний варіант -- лексична сполучуваність -- символ -- фонова інформація -- вертикальний контекст -- сема, семема, семантема Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 19 Васейко, Юлія. Структурно-функціональні параметри вертикального контексту художнього твору [Текст] / Ю. Васейко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 10. - С. 47-52. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: мова художніх творів Кл.слова (ненормовані): вертикальний контекст -- горизонтальний контекст -- імпліцитний зміст -- алюзія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Должикова, Тетяна. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти [Текст] / Т. Должикова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 14-16. Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгвістичний аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): лінгвістичний аналіз тексту -- художній текст -- антропоцентризм -- мовна особистість -- підтекст -- прирощення смислу -- вертикальний контекст Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Должикова, Тетяна. Текст як універсальний інструмент організації освітнього процесу [Текст] / Т. Должикова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 15-16. Рубрики: Викладання української мови в школі--використання тексту Кл.слова (ненормовані): текстоцентризм -- вправи на текстовій основі -- текст як засіб навчання -- вертикальний контекст -- фонові знання -- креолізований (полікодовий) текст -- формати текстів Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на засадах текстоцентричного підходу, за якого текст стає основою всього освітнього процесу: як засіб навчання, розвитку й виховання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |