С 50 Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29 Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія Педагогіка--методологія Школи альтернативні Кл.слова (ненормовані): альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |