Л 15 Ладыженская, Н. В. Изменение содержания предметов гуманитарного цикла в контексте общения в Интернете [Текст] / Н. В. Ладыженская> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 6. - С. 40-45 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: спілкування в комп’ютерній мережі Гуманітарна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): дистанционное обучение -- информационно-коммуникационніе технологии Анотація: В статье освещаются вопросы использования ИКТ и Интернета школьниками и студентами в современных условиях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грищенко, А. И. Форма дистанционного обучения в школьном курсе русского языка [Текст] / А. И. Грищенко> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2011. - N 4. - С. 32-35. . - ISSN 0131-6141 Рубрики: викладання російської мови Кафедра російської мови і перекладу Кл.слова (ненормовані): дистанционное обучение -- телеконференция -- видеоконференция -- программа Skype -- iChat -- OpenMeetings -- дистанционный урок Анотація: В статье рассматриваются формы дистанционного обучения, демонстрируются его возможности в порведении урока с использованием программы Skype. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 48 Мельник, Юрій Степанович. Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі [Текст] : навч.-метод. посібник / Ю. С. Мельник ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 117, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 111-117. - ISBN 978-966-644-340-6 : 55.00 грн. РУБ 53(070.2) Рубрики: Викладання фізики в школі--збірники задач для ЗНЗ Кафедра фізики Кл.слова (ненормовані): задачі з фізики -- прикладні задачі з фізики -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- дидактичні вимоги -- дидактические требования -- експериментальні прикладні задачі -- экспериментальные прикладные задачи -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- творчі задачі -- творческие задачи Анотація: Обгрунтовано дидактичні вимоги до змісту фізичних задач прикладного характеру, охарактеризовано загальні й часткові способи їх розв'язування. Використання посібника забезпечуватиме оволодіння учнями системою фізичних знань, практичних умінь і навичок. Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |