Наумчик, П. Використання теоретичних дослідницьких завдань на уроках фізики [Текст] / П. Наумчик> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 16-19 Рубрики: уроки фізики Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-57 Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник") [Текст] / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 2-6 Рубрики: викладання української мови в школі--морфологія Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- логічні операції -- розумові операції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-57 Омельчук, Сергій. Дієслова у формулюваннях умови дослідницьких завдань з морфології української мови / С. Омельчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--дієслово Кл.слова (ненормовані): дієслова мислення -- когнітивна сфера -- рівні когнітивної сфери -- пізнавальна сфера -- рівні пізнавальної сфери -- когнітивні домени -- умови дослідницьких завдань -- морфологія української мови -- дослідницькі завдання Анотація: Статтю присвячено вивченню сутнісних характеристик дієслів у структурі формулювань умови дослідницьких завдань з морфології української мови з урахуванням рівня когнітивної (пізнавальної) сфери. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Борисенко, Валентина. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: викладання української мови--профільне навчання Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження Анотація: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Х 21 Харківська, Н. І. 5 клас : вчитимуться діти, й учителі [Текст] / Н. І. Харківська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 22/23. - С. 2-5. Рубрики: Викладання історії України в школі Навчання--методи--форми--засоби Уроки історії України в 5 кл. Кл.слова (ненормовані): практичне заняття -- пізнавальні завдання -- дослідницькі завдання Анотація: Стаття містить виступ члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки лабораторією суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України О. І. Пометун щодо нової форми організації навчання історії - практичних робіт. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-57 Омельчук, Сергій. Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь : на матеріалі вивчення прикметника / С. Омельчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 10. - С. 7-11. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--прикметники Кл.слова (ненормовані): прикметники -- загальнопізнавальні вміння -- дослідницький підхід -- дослідницькі завдання -- морфологія Анотація: Запропоновано зразки дослідницьких завдань з морфології за провідним логічним прийомом, спрямованих на формування в учнів основних загальнопізнавальних умінь, зокрема інформаційних, інтелектуальних, дослідницьких. Розроблені автором завдання, дидактичним наповненням яких є поетичні твори Ліни Костенко, можна використовувати на аспектних уроках української мови в основній і старшій школі в процесі вивчення прикметника, його лексичних особливостей, граматичних ознак, стилістичних функцій у мовленні. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
О-60 Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-відновлення> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 1. - С. 33-35. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--фразеологія Кл.слова (ненормовані): дослідження-відновлення -- дослідницькі завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-класифікація / Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 27-29. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- критерії розрізнення -- видові поняття -- родові поняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Г 62 Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Н. Голуб> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 24-28. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія Кл.слова (ненормовані): українська орфографія -- дослідницькі завдання -- орфограми буквені і небуквені -- бесіда -- тестові завдання -- уроки української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |