74.2
К 67


    Корніцова, С. В.
    Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде)
ББК 74.2
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--навчання

   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
С 88


    Ступка, Л. М.
    Грамотійчики [Текст] : використання ігрових моментів при індивідуальній роботі з дітьми, які мають порушення фонематичного слуху / Л. М. Ступка // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 25-42.
ББК 74.202.242
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами слуху
Кл.слова (ненормовані):
порушення фонематичного слуху -- фонематичне сприйняття -- діти з порушеннями слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   376(075.8)
   О-72


   
    Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології [Текст] : навчально-методичний посібник / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко, О. Ф. Федоренко [та ін.] ; відпов. за вип. О. І. Симоненко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 220 с. : іл. - ISBN 978-966-97877-1-2 : 120.00 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади слуху

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху


Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана Миколаївна; Литовченко, Світлана Віталіївна; Федоренко, Оксана Филимонівна; Жук, Валентина Володимирівна; Литвинова, Віра Володимирівна; Шевченко, Володимир Миколайович; Симоненко, О. І. \відпов. за вип.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)



    Кравченко, О. М.
    Овочі [Текст] : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 21–24. : мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--заняття з малювання
Кл.слова (ненормовані):
малювання -- фонетична ритміка -- артикуляційна робота -- діти з порушеннями слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото.
Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл.
Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку
Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Р 60


    Родименко, І.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями [Текст] / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 7–22 : фото. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--індивідуальний підхід
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- корекційна робота -- діти з порушеннями слуху -- комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- порушення слуху -- корекційне навчання -- методи комунікації -- альтернативні методи -- спеціальне навчання
Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннями в умовах спеціального навчання.


Дод.точки доступу:
Михайленко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2020/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 7 (67)
Зміст:
Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4.
Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання
Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7.
Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16.
Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа
Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18.
Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Перфільєва, Т. О.
    Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 2–4.
Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями мовлення -- діти з порушеннями слуху -- мовленнєве дихання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376(091)(477)"19/..."
Ш 37


    Шевченко, С.
    Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) [Текст] / Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 1 половина

Кл.слова (ненормовані):
Київська школа для глухонімих (1900-1902) -- сурдопедагог -- діти з порушеннями слуху -- слухове сприймання -- розвиток усного мовлення
Анотація: Проаналізовано організацію та навчання дітей із порушеннями слуху у спеціальній школі в Києві, показано організацію навчання із дітьми з порушеннями слуху Ніни Костянтинівни Патканової-Кранковської, розглянуто внесок її як сурдопедагога у функціонуванні та розвитку "Київської школи-притулку для глухонімих дітей"; охарактеризовано і виокремлено її спеціальну, методичну і навчально-виховну роботу з дітьми, які мали порушення слуху.


Дод.точки доступу:
Патканова-Кранковська, Ніна Костянтинівна (сурдопедагог) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Афанасьєв, Сергій.
    Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 39-49. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху -- адаптивне фізичне виховання -- школа-інтернат -- інноваційні технології


Дод.точки доступу:
Родименко, Ірина; Будаєв, Кирило

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 8-19. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху -- спеціальний заклад освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху


Дод.точки доступу:
Литовченко, Віталій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)