Н 34 Мицик, Ганна Михайлівна. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти [Текст] / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 46-53
Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальна допомога -- діти з порушенням мовлення -- вчитель-логопед Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2. Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал. Кл.слова: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал. Кл.слова: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот. Кл.слова: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот. Кл.слова: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал. Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності 11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот. Кл.слова: Нова українська школа, проектні роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція [Текст] : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 13–17 : фот., мал. Кл.слова (ненормовані): уроки всесвітньої історії -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 13-15. Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів -- практико-орієнтовані вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 16-20. Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Якимчук, Ганна. Логопед онлайн [Текст] : організація дистанційної роботи з дітьми із порушеннями мовлення / Г. Якимчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 8. - С. 13-16. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): дистанційна робота з дітьми із порушеннями мовлення -- діти з порушенням мовлення -- логопедичні навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 11–13. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання Кл.слова (ненормовані): логопедичне заняття -- сценарій гри -- діти з порушенням мовлення -- початкова школа -- квест-гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |