> Шифр: ДзОП-1/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Холодій, О. М. Особливості формування мовленнєвої компетенції дитини. Теорія та практика / О. М. Холодій. - С.2–7 : табл. Кл.слова: затримка мовного розвитку, ігрова діяльність, розвиток мовлення Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.8–13 : фот. Кл.слова: імаготерапія, казкотерапія, кольоротерапія Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору / Г. І. Троцюк. - С.14–20. - Бібліогр.: 6 назв. : фот., мал. Кл.слова: профілактика зорових порушень, розвиток мовлення, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.21–23 : фот., мал Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, мотивація навчальної діяльності Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова. - С.24–26 : фот., мал. Кл.слова: патріотичне виховання, виховні заходи, порушення опорно-рухового апарату Славінська, О. М. Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.27–29 : фот. Кл.слова: виховання толерантності, люди з особливими потребами, тренінги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! [Текст] : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 24–26 : фот., мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату Кл.слова (ненормовані): патріотичне виховання -- виховні заходи -- порушення опорно-рухового апарату Дод.точки доступу: Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила змін! : [про Міжнар. інтернет-марафон "Світові освітні практики. Досвід Канади" та Всеукр. інтернет-марафон "Навчання в сучасній українській школі", що відбулися з 26 по 29 березня 2018 р.] . - С.2–3 : фот. Кл.слова: освіта Канади, початкова школа, вебінари Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.4–12 : фот. Кл.слова: кріотерапія, літотерапія, лялькотерапія Мерінгер, Л. В. Чи можуть руки бути золотими? : відкритий урок з укр. мови (розвитку мовлення) у 1-му кл. / Л. В. Мерінгер. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. : фот. Кл.слова: уроки української мови, розвиток мовлення, українська народна творчість Акіншина, В. В. Подорож у минуле Харкова. Видатні харків’яни : виховна година для учнів 4-го класу з порушенням опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.18–21 : фот. Кл.слова: патріотичне виховання, видатні українці Гайтина, Л. Г. Родственные слова : урок рус. яз. в 6 кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–23 : фот. Кл.слова: уроки російської мови, спільнокореневі слова, склад слова Славінська, О. М. Розвиток толерантності у батьків, учителів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.24–26 : мал. Кл.слова: толерантність, люди з особливими потребами, інтеграція Караванова, Н. С. На доброму серці тримається світ : захід, приурочений до Дня інваліда / Н. С. Караванова. - С.27–30 : мал. Кл.слова: День людей з особливими потребами, моральне виховання, толерантність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. Подорож у минуле Харкова. Видатні харків’яни [Текст] : виховна година для учнів 4-го класу з порушенням опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 18–21 : фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату Кл.слова (ненормовані): патріотичне виховання -- видатні українці -- діти з порушенням опорно-рухового апарату Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання / Л. Г. Гайтина. - С.2–8. - Бібліогр.: 2 назв. : табл. Кл.слова: розумово відсталі діти, індивідуальна форма навчання, організація уроків Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.9–14 : рис. Кл.слова: особлива дитина, інноваційні терапевтичні технології, акватерапія Акіншина, В. В. Ці прекрасні тварини : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.15–18 : рис. Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату, план-конспект уроку, особлива дитина Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова. - С.19–24 : рис., табл. Кл.слова: інтелектуальні порушення, інтегрований урок, практична робота Мягка, О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою / О. Г. Мягка. - С.25–30 : рис. Кл.слова: аутизм, затримка мовленнєвого розвитку, урок математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. Ці прекрасні тварини [Текст] : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 15–18 : рис. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату Кл.слова (ненормовані): порушення опорно-рухомого апарату -- план-конспект уроку -- особлива дитина -- інклюзивне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/11 Журнал 2020р. N 11 Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом : методичні рекомендації для педагогів та батьків: [зарахування, організація та навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти та закладу освіти з інклюзивним навчанням] / Т. В. Пацай. - С.5–7. Кл.слова: інклюзивна освіта, навчання дітей з особливими освітніми потребами, організація навчання Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка занять] / Т. М. Моісєєва. - С.8–10. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, літературне читання Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–13. Кл.слова: логопедичне заняття, сценарій гри, початкова школа Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку-казки] / Н. І. Кормілець. - С.14–17. Кл.слова: математика, урок-казка, діти із затриманням психічного розвитку Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.18–23. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку Вітченко, М. Оскар Пісторіус – приклад сили волі та мужності в спорті й житті! : [розповідь про Оскара Пісторіуса – відомого південноафриканський спринтера із порушенням опорно-рухового апарату] / М. Вітченко. - С.24. Кл.слова: південноафриканський спринтер, Оскар Пісторіус, спортсмен Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП : [дидактичні ігри / І. Є. Кацика. - С.25–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, дидактичні ігри, які можна використовувати у корекційній роботі з дітьми з ООП для формування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 11–13. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання Кл.слова (ненормовані): логопедичне заняття -- сценарій гри -- діти з порушенням мовлення -- початкова школа -- квест-гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/12 Журнал 2020р. N 12 (72) Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай. - С.2–7. Кл.слова: організація інклюзивного навчання, корекційно-розвивальна робота, заклади загальної середньої освіти Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт. - С.8–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, асистент вчителя, індивідуальні програми Акіншина, В. В. Ялинка : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–15. Кл.слова: інтегровані уроки, діти з ДЦП, порушення мовлення Дериведмідь, В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь. - С.16–18. Кл.слова: уроки, українська жестова мова, початкова школа Кормілець, Н. І. Син Божий народився : родинне свято для учнів 1-го класу з ДЦП та їхніх батьків: [сценарій проведення свята] / Н. І. Кормілець. - С.19–23. Кл.слова: діти з ДЦП, родинне свято, сценарії Вітченко, М. Маресьєв Олексій Петрович : [про Маресьєва Олексія Петровича –льотчика-аса, учасника Другої світової війни у складі радянській армії, Героя Радянського Союзу, якому після важкого поранення було ампутовано обидві ноги] / М. Вітченко. - С.26. Кл.слова: льотчик, інвалідність, мужність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. Ялинка [Текст] : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 11–15. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- діти з ДЦП -- порушення мовлення -- діти з особливими освітніми потребами -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |