Е 91 Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 29–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з порушенням опорно-рухового апарату Діти з особливими потребами--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): руховий розвиток -- порушення опорно-рухового апарату -- діти дошкільного віку -- онтогенез дитини -- корекційна робота -- корекційна рухова-ігрова діяльність Дод.точки доступу: Мога, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Холодій, О. М. Особливості формування мовленнєвої компетенції дитини. Теорія та практика / О. М. Холодій. - С.2–7 : табл. Кл.слова: затримка мовного розвитку, ігрова діяльність, розвиток мовлення Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.8–13 : фот. Кл.слова: імаготерапія, казкотерапія, кольоротерапія Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору / Г. І. Троцюк. - С.14–20. - Бібліогр.: 6 назв. : фот., мал. Кл.слова: профілактика зорових порушень, розвиток мовлення, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.21–23 : фот., мал Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, мотивація навчальної діяльності Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова. - С.24–26 : фот., мал. Кл.слова: патріотичне виховання, виховні заходи, порушення опорно-рухового апарату Славінська, О. М. Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.27–29 : фот. Кл.слова: виховання толерантності, люди з особливими потребами, тренінги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! [Текст] : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 24–26 : фот., мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату Кл.слова (ненормовані): патріотичне виховання -- виховні заходи -- порушення опорно-рухового апарату Дод.точки доступу: Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОп-1/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал. Кл.слова: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот. Кл.слова: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот. Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот. Кл.слова: толерантність, етика спілкування Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21. Кл.слова: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету [Текст] : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 12–14 : фот. Кл.слова (ненормовані): діти старшого дошкільного віку -- фізичне виховання -- порушення опорно-рухового апарату Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3. Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото. Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл. Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото. Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл. Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл. Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл. Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл. Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці [Текст] : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна> // . - С. 12–13 : фото. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--порушення опорно-рухового апарату Кл.слова (ненормовані): рухові компетентності -- порушення опорно-рухового апарату -- рухові розлади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |