> Шифр: ДзОП-1/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2. Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал. Кл.слова: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал. Кл.слова: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот. Кл.слова: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот. Кл.слова: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал. Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності 11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот. Кл.слова: Нова українська школа, проектні роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція [Текст] : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 13–17 : фот., мал. Кл.слова (ненормовані): уроки всесвітньої історії -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 13-15. Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів -- практико-орієнтовані вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 16-20. Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/9 Журнал 2020р. N 9 (69) Косаренко, О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, рекомендації батькам, рекомендації педагогічним працівникам Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко. - С.4–7. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, орієнтовний план роботи, індивідуальне заняття Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка. - С.8. Кл.слова: діти із порушенням зору, виховне заняття, комунікативна взаємодія Жданова, О. Попередження булінгу : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко. - С.9–10. Кл.слова: діти з порушенням слуху, сценарій заходу, профілактика конфліктів Лянченко, Н. Л. Весна стукає у віконце : план-конспект заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем, для вихованців паліативного відділення / Н. Л. Лянченко. - С.11–13. Кл.слова: паліативна допомога, сценарій заняття, навколишнє середовище Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.14–19. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Стіві Вандер : [розповідь про сліпого американського музиканта / В. М. Мазур. - С.20. Кл.слова: американський музикант, Світі Вандер, співака і автора пісень Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба. - С.21. Кл.слова: американська акторка, Марлі Матлін, акторка Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.22–31. Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жданова, О. Попередження булінгу [Текст] : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 9–10. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- сценарій заходу -- профілактика конфліктів Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/10 Журнал 2020р. N 10 Щодо організації навчання осіб з особлиими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році : дод. до листа МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495. - С.2–15. Кл.слова: правові документи, інструктивно-методичні рекомендації, організація навчання Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.16–22. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда : виховне заняття для учнів 5–6-х класів з порушенням слуху: [розробка заняття] / І. С. Репка. - С.25. Кл.слова: діти з порушенням слуху, виховне заняття, середня школа Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором: [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.26–31. Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5–6-х класів з порушенням слуху: [розробка заняття] / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 10. - С. 25. Рубрики: Діти з особливими потребами--середня школа--виховня заняття Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- виховне заняття -- середня школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху [Текст] / А. Матківська> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 56-57. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток дітей -- дрібна моторика -- діти з порушенням слуху -- діти з ООП Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами [Текст] / В. Жук> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 15-27. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): слухо-мовленнєвий розвиток -- кохлеарна імплантація -- діти з порушенням слуху -- корекційно-розвивальний вплив -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 73-81. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- спеціальна школа -- Нова українська школа -- практико-орієнтоване навчання -- білінгвальний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |