74.03(2Рос)
Б 74


    Богуславская, Т. Н.
    Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 31-38. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос) + 74.13(2Рос)
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія
   Росія--дошкільна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- дошкільна освіта -- історія дошкільної освіти -- концепція дошкільної освіти -- зміст дошкільної освіти
Анотація: У статті охарактеризовано основні теорії та концепції змісту дошкільної освіти розроблені в російській педагогіці та психології другої половини ХХ ст.
В статье охарактеризованы основные теории и концепции содержания дошкольного образования разработанные в российской педагогике и психологии второй половины ХХ в.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
К 11


    Кіндрат, Інна.
    Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 4-9 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
зміст дошкільної освіти -- інтеграційний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- інноваційність освітнього процесу -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто проблему забезпечення інтегрованого підходу до побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні відмінності в організації освітнього процесу за традиційною моделлю та на інтеграційних засадах. Висвітлено інноваційність освітньої діяльності дошкільного закладу, побудованій на інтеграційних засадах.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)