Б 74 Богуславская, Т. Н. Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 31-38. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія Росія--дошкільна освіта--історія Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- дошкільна освіта -- історія дошкільної освіти -- концепція дошкільної освіти -- зміст дошкільної освіти Анотація: У статті охарактеризовано основні теорії та концепції змісту дошкільної освіти розроблені в російській педагогіці та психології другої половини ХХ ст. В статье охарактеризованы основные теории и концепции содержания дошкольного образования разработанные в российской педагогике и психологии второй половины ХХ в. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіндрат, Інна. Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 4-9 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): зміст дошкільної освіти -- інтеграційний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- інноваційність освітнього процесу -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему забезпечення інтегрованого підходу до побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні відмінності в організації освітнього процесу за традиційною моделлю та на інтеграційних засадах. Висвітлено інноваційність освітньої діяльності дошкільного закладу, побудованій на інтеграційних засадах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |