Гупан, Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Нестор Гупан> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 53-57. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручникотворення--історія Історія України--Українська революція, 1917-1921 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- Українська революція 1917-1921 рр. -- диференціація -- зміст навчальних книг -- українознавчий аспект -- шкільні підручники Анотація: У статті висвітлено основні питання диференціації навчання засобами шкільних підручників у період 1917 - 1920-х років. Відображено тенденції розвитку українського підручникотворення, що були пов'язані зі змінами в освіті в умовах національної революції. Досліджено особливості та напрями диференціації, зокрема за мовними та соціальними ознаками. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |