Олійник, Л.
    Комбіновані заняття-оптимальна форма навчання малят [Текст] / Л. Олійник, І. Романюк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N8. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані заняття -- форми навчання


Дод.точки доступу:
Романюк, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)