Олійник, Л. Комбіновані заняття-оптимальна форма навчання малят [Текст] / Л. Олійник, І. Романюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N8. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): комбіновані заняття -- форми навчання Дод.точки доступу: Романюк, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дмитрюк, Вікторія Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |