74.1
П 90


    Путіліна, Альона.
    Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 33-38 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Корекційна робота--методи--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
сенсорна кімната -- модулі сенсорної кімнати -- здоров’язбережувальне середовище -- корекційний вплив -- ігри з піском -- казкотерапія -- кінезорефлексотерапія
Анотація: У статті розглянуто методи розвивально-корекційної роботи з дітьми, що проводять фахівці дошкільного закладу в сенсорній кімнаті. Зокрема, висвітлено функціональну спрямованість сенсорної кімнати, структуру освітнього процесу. Подано тематичний план проведення ігор з піском та вправи для арт-терапії з використанням нетрадиційних технік малювання.


Дод.точки доступу:
Постнікова, Світлана

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Карпенко, Наталія.
    Корекція та профілактика негативних почуттів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. Карпенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 1-5. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Молодші школярі--емоційні стани
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани -- негативні почуття -- профілактика страху -- переживання страху -- корекційний вплив -- ігрокорекція -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про те, що дослідження особливостей впливу негативних почуттів, зокрема почуття пережитого страху, на розвиток особистості молодшого школяра є актуальним у розробці питань формування моральної свідомості дитини. Наведено засоби психокорекційного та психопрофілактичного впливу, які можна використовувати у роботі з групою дітей у школі. Звернено увагу до можливостей використання релаксаційних ігор з елементами медитативних вправ для психопрофілактики дитячих страхів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)