376-056.313:376.016:821.161.2](477)
К 78


    Кравець, Н.
    Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Ніна Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 25–35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними порушеннями -- читацька діяльність -- інноваційні технології -- підлітки -- уроки літератури -- корекційний процес -- читацький інтерес -- робота з твором
Анотація: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)