К 78 Красильникова, Т. Н. Сюжетно-ролевая игра как средство развития связной речи в коррекционной работе с детьми с ОНР [Текст] / Т. Н. Красильникова, О. А. Батуева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 40-46. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--ігри Корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток дошкільнят -- зв’язне мовлення -- логопедична допомога -- логічне мислення -- план роботи в старшій групі Анотація: Автор статті розповідає про мовний розвиток дошкільнят та про причини його зниження. Дод.точки доступу: Батуева, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
И 98 Ищенко, Ольга Юрьевна. Специфика логопедической работы с детьми в социальном приюте [Текст] / О. Ю. Ищенко> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 3. - С. 44-47. Рубрики: Логопедія--діти--соціальний притулок Діти--мовленнєві порушення--логопедична допомога Кл.слова (ненормовані): мовленнєві порушення у дітей -- соціальний притулок -- діагностико-корекційні технології -- логопедична допомога Анотація: В статті висвітлюються основні напрямки роботи логопеда в соціальному притулку для дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 88 Ступикова, Л. Г. Интеллектуально-познавательный досуг "Что? Где? Когда" : Интегрированное занятие с детьми подготовительной к школе группы компенсирующей напрвленности [Текст] / Л. Г. Ступикова, Т. В. Мазненкова, Ю. В. Толкачева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 51-54. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття Мовлення--дошкільний вік--розвиток Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): ігри -- логопедична допомога -- діти з вадами мовлення Анотація: До вашої уваги сценарій інтегрованої спільної діяльності з батьками та дітьми підготовчої групи, що мають тяжкі порушення мовлення. Дод.точки доступу: Мазненкова, Т. В.; Толкачева, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото. Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14. Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл. Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти [Текст] : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 7–9 : фото. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота Кл.слова (ненормовані): логопедична допомога -- мовленнєві порушення -- логопедична робота Дод.точки доступу: Зганяйко, С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією [Текст] / Л. Трохименко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 58-68. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): освітні туднощі -- порушення мовлення -- учні початкових класів -- логопедична допомога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |