Семеног, Олена
    Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.58.2 + 81.411.1-91
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта
   Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів

   Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів

   Кафедра української мови

   США--вища освіта--підготовка вчителів
    Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів

    Польща--вища освіта--підготовка вчителів

    Франція--вища освіта--підготовка вчителів

    Росія--вища освіта--підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова
Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.58(4Укр)
К 90


    Куліненко, Лілія Борисівна.
    Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій [Текст] / Л. Б. Куліненко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 45-49. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вчителі інформатики--підготовка майбутнього вчителя
Кл.слова (ненормовані):
педагогіна модель знань -- компетентнісний підхід -- майбутній учитель -- навчання інформатики -- планування навчання інформатики -- вчитель технологій
Анотація: У статті розглянуто проблему формування змісту навчання інформатики з урахуванням потреб суспільства, забезпечення неперервності навчання суб’єкта, якого навчають, і якості підготовки суб’єкта, який навчає. Обгрунтовується необхідність застосування системного підходу до планування змісту навчання інформатики на рівнях ЗНЗ і ВНЗ, який готує учителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)