Семеног, Олена Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів Кафедра української мови США--вища освіта--підготовка вчителів Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів Польща--вища освіта--підготовка вчителів Франція--вища освіта--підготовка вчителів Росія--вища освіта--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
К 90 Куліненко, Лілія Борисівна. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій [Текст] / Л. Б. Куліненко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 45-49. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчителі інформатики--підготовка майбутнього вчителя Кл.слова (ненормовані): педагогіна модель знань -- компетентнісний підхід -- майбутній учитель -- навчання інформатики -- планування навчання інформатики -- вчитель технологій Анотація: У статті розглянуто проблему формування змісту навчання інформатики з урахуванням потреб суспільства, забезпечення неперервності навчання суб’єкта, якого навчають, і якості підготовки суб’єкта, який навчає. Обгрунтовується необхідність застосування системного підходу до планування змісту навчання інформатики на рівнях ЗНЗ і ВНЗ, який готує учителів. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |