Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив Молодь--негативний вплив ЗМІ Медіаосвіта--навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): медіаінформація -- Концепція впровадження медіаосвіти -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- засоби масової інформації -- Інтернет -- соціальні мережі -- відеопродукція Анотація: У статті розглянуто деякі факти, причини та наслідки негативного впливу медіаінформації на свідомість української молоді та запропоновано впровадження медіаосвіти у навчальний процес усіх освітніх закладів як один із основних шляхів розв'язання проблеми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 22 Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання Кл.слова (ненормовані): технічні спеціальності -- нафтогазова справа -- інтегрований спецкурс -- гуманітарне спрямування -- медіакомпетентність -- медіаосвітні технології -- пропедевтичний семінар Анотація: У статті розглянуто основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей, визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Семеног, Олена Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів Кафедра української мови США--вища освіта--підготовка вчителів Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів Польща--вища освіта--підготовка вчителів Франція--вища освіта--підготовка вчителів Росія--вища освіта--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ф 33 Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Медіаосвіта--теологічний підхід Освіта--медіаосвіта Виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- теологія -- медіатекст -- фільм -- медіакомпетентність -- розвиток духовності особистості -- морально-релігійне виховання Анотація: У статті подано аналіз процесів медіаосвіти в Росії, пов'язаних з теологією, православною церквою. Простежуються характерні тенденції, пов'язані з використанням педагогами теологічної орієнтації так званої захисної теорії медіаосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Горун, Юлія. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 103-108. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Медіаосвіта--міжнародна співпраця Студенти--медіакомпетентність Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіа-інформаційна грамотність -- інтеркультурний діалог -- суспільство знань -- засоби масової комунікації -- міжнародна співпраця -- університетська мережа Анотація: У статті зосереджено увагу на глобальному значенні медіа- та інформаційної грамотності в умовах розвитку інформаційних і комунікаційних технологій і формування суспільства знань. Висвітлено особливості міжнародної співпраці у розвитку медіа- та інформаційної грамотності та інтеркультурного діалогу. Проаналізовано досягнення різних країн у впровадженні в навчальні плани університетів проектів з формування медіа- та інформаційної грамотності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗЛвш/2017/3/4 Журнал 2017р. N 3/4 Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини. - С.2-5. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: зарубіжна література в школі, медіакомпетентність, медіаосвіта Коновалова, М. В. Підручник для нової школи : [зарубіжна література: 9 кл.] / М. В. Коновалова. - С.6-7 Кл.слова: зарубіжна література в школі (9 клас), підручник із зарубіжної літератури (9 клас), 9 клас (зарубіжна література) Кипушева, Т. В. Підручник для нової школи : [російська мова: 9 кл.] / Т. В. Кипушева. - С.8-9 Кл.слова: російська мова в школі (9 клас), підручник із російської мови (9 клас), 9 клас (російська мова) Олійник, Н. В. Про структуру - план сучасного уроку / Н. В. Олійник. - С.11-13 Кл.слова: зарубіжна література в школі (урок), урок зарубіжної літератури (структура-план), сучасний урок (зарубіжна література) Ландар, І. М. Вивчення творчості Волта Вітмена (з використанням інтерактивних технологій) : 10-й клас / І. М. Ландар. - С.14-16 Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), 10 клас (зарубіжна література), американська література Лавренюк, Ю. С. Творчий діалог Миколи Хвильового та Федора Достоєвського / Ю. С. Лавренюк. - С.17-20. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: зарубіжна література в школі, українська література в школі, компаративістика (українська та російська література) Шипович, Ю. Ю. Образ "доброго короля" у середньовічних легендах та переказах. Король Артур та король Матяш : 8-й клас / Ю. Ю. Шипович. - С.21-23 Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), 10 клас (зарубіжна література), середньовічні легенди та перекази (зарубіжна література) Пархомчук, Л. Г. Виховання творчої особистості за допомогою віршування на уроках зарубіжної літератури : 5-9-ті класи / Л. Г. Пархомчук. - С.24-28 Кл.слова: зарубіжна література в школі (5-9 кл.), виховання творчої особистості (зарубіжна література), віршування на уроках (зарубіжна література) Старченко, С. І. Урок позакласного читання за казкою Е. Т. А. Гофмана "Лускунчик та Мишачий король" : 5-й клас / С. І. Старченко. - С.29-32. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: зарубіжна література в школі (5 клас), німецька література, 5 клас (німецька література) Пилипенко, В. Ф. Система уроків із зарубіжної літератури за романом Дж. Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера..." : 7-й клас / В. Ф. Пилипенко. - С.33-70. - Бібліогр.: 25 назв. Кл.слова: зарубіжна література в школі (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), англійська література Романюта, Л. М. Е. - Е. Шмітт "Концерт "Пам’яті янгола" : 10-й клас / Л. М. Романюта. - С.71-74. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), французька література, 10 клас (зарубіжна література) Пилипенко, В. Ф. Творчість А. Конана Дойла : 7-й клас / В. Ф. Пилипенко. - С.75-79 Кл.слова: зарубіжна література в школі (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), англійська література Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 42 Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст]> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 3/4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти--медіакомпетентність особистості Кл.слова (ненормовані): медіакомпетентність особистості -- медіаосвіта -- медіаграмотність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 34 Сидоренко, Лариса. "Медіаграмотна громада: місія здійсненна!" [Текст] / Л. Сидоренко, О. Фікс> // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2019. - N 3. - С. 10-11.
Кл.слова (ненормовані): медіакомпетентність українців -- тренінги для бібліотекарів -- тренінги для освітян -- міжрегіональна вебконференція Дод.точки доступу: Фікс, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |