Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--дидактика--медіадидактика Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- вектори розвитку медіаосвіти -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- вища школа -- вища освіта Анотація: Актуальність упровадження медіаосвіти у систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців обумовлена тим, що у навчальному процесі виникає принципово нова концепція професійної підготовки, яка вміщує медіаосвітні стратегії з метою <формування медіаосвітньої культури> як необхідного складника професійної культури майбутнього фахівця. У статті йдеться про медіадидактику вищої школи та про професійно-орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Морозов, Володимир. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--інформатизація освіти нові педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): педагогічний дискурс -- інформаційні технології -- комп’ютерна техніка -- інтерактивні технології -- мультимедійні технології -- інформаційна грамотність -- інформаційна культура Анотація: Нові інформаційні технології на базі технічних пристроїв і програмного забезпечення важливі для освіти розширенням доступу до інформації та економією часу і матеріалів. Педагогічний дискурс вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж (Інтернету) з інтерактивними та мультимедійними технологіями. Відтак, необхідне підвищення інформаційної грамотності і культури дискурсантів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--тенденції виховання--молодь Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- інформаційна грамотність -- критичне мислення -- виховання молоді -- культура особистості Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдання, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні. Дод.точки доступу: Іванов, В. Ф. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- медіадидактика вищої школи Анотація: У статті йдеться мова про медіадидактику вищої школи й професійно орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-58 Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах США--вища освіта Кл.слова (ненормовані): мультимодальна грамотність -- візуальна грамотність -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- культурна грамотність -- культурний інтелект -- теорія -- зарубіжний досвід -- вища освіта -- педагогічна наука Анотація: У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки. Розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. Висвітлено, що сформована мультимодальна грамотність сприяє успішній життєдіяльності особистості в сучасних умовах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12. Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність Освіта--неперервна освіта--придбання знань Кл.слова (ненормовані): придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність Анотація: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Коропатник, Михайло Михайлович. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства [Текст] / М. М. Коропатник> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 99-106 РУБ 15 Рубрики: Інформаційне суспільство--освіта інформаційна компетентність Інформаційна війна Кл.слова (ненормовані): інформаційна грамотність Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Г 36 Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- STEM-технологія -- інноваційне мислення -- професійний розвиток -- інформаційна грамотність -- конкурентоспроможність Анотація: Висвітлено особливості упровадження елементів STEM-освіти в Новій українській школі задля ранньої професійної орієнтації учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 98 Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 57–59. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- інформаційна грамотність Анотація: Розкрито науково-теоретичні засади формування інформаційної культури педагогів, її зміст і головні компоненти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушерець, Василь. Товариство "Знання" України в боротьбі за нашу незалежність,державність і соборність [Текст] / В. Кушерець> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2022. - N 5/6. - С. 76-102. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Товариство “Знання” України організації в Україні Кл.слова (ненормовані): наукове просвітництво -- українознавство -- національна ідея -- інформаційна війна -- інформаційна грамотність -- фейки -- “меми” -- “постправда” -- видавництво "Знання України" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |