З-41 Зборовська, Ніла Вікторівна. Код української літератури: Проект психоісторії новітньої української літератури [Текст] : монографія / Н. В. Зборовська. - К. : Академвидав, 2006. - 504 с. - (Монограф). - ISBN 966-8226-36-4 : 4.50 грн., 4.50 грн., 36.00 грн., 25.00 грн. Зміст: ПСИХОІСТОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА: ОНТОГЕНЕЗ І ФІЛОГЕНЕЗ Материнський код у теорії М. Кляйн . - С .14-22 Кл.слова: параноїдно-шизоїдна стадія, депресивна стадія Батьківський код у теорії онтогенезу З. Фройда . - С .23-29 Кл.слова: я-ідеал Проблематика моделювання психоісторії літератури . - С .30-57 КЛАСИЧНИЙ ЦИКЛ У ПСИХОІСТОРІЇ НОВІТНЬОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ "Енеїда" І. Котляревського як параноїдно-шизоїдна позиція материнського коду . - С .59-76 Поезія Т. Шевченка: депресивно-репараційна позиція материнського коду і пошуки Великого Слова . - С .77-97 Мазохістські й садистські інтенції в синівському національному характері . - С .79-85 Марко Вовчок як імітація творчості в українській психоісторії . - С .98-115 Приватна історія: батьківський комплекс . - С .100-105 Літературна позиція: імітація і садомазохістські сюжети . - С .106-115 Пошуки втраченого коду мужності в українській класиці . - С .116-151 Аристократичний код мужності і маргіналізація України в "Чорній раді" П. Куліша . - С .121-130 Пропаща народна мужність у романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" . - С .131-141 Монотеїстичний заповіт у поемі "Мойсей" І. Франка . - С .142-151 Батьковбивство в коді російської імперської літератури: деконструкція національного монотеїзму . - С .152-177 ПСИХОІСТОРІЯ МОДЕРНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Модерне європейське порубіжжя: психосемантика кризової мужності і кризової жіночості . - С .178-198 Символічне вбивство Бога-отця як імперський дискурс . - С .183-191 Історія як реакція на боговбивство . - С .192-198 Українське порубіжжя як психоісторична проблема . - С .199-215 Модерністська психосемантика еросу в українській літературі . - С .216-278 Фатальна Жінка в імперському на національному дискурсах європейського порубіжжя . - С .221-224 Материнський фатальний код в істеричному дискурсі переслідування Лесі Українки . - С .225-230 Патріотичний пророчий епос Лесі Українки . - С .231-233 Проблематика батьківського еросу у пророчій драмі Лесі Українки між Дон Жуаном і Месією . - С .234-240 Десублімація еросу в "Лісовій пісні" Лесі Українки . - С .241-242 Меланхолійна прелюдія до "поважної" творчості О. Кобилянської . - С .243-258 Батьківсько-синівський ерос і проблема свідомої матері у порубіжній творчості В. Винниченка . - С .259-278 Психотична (постмодерністська) позиція в історії української літератури (20-ті роки ХХ ст.) . - С .279-349 Матеревбивство як синівське порушення батьківського коду мужності . - С .282-296 Психотичне блазнювання як інфантилізація національного характеру . - С .297-307 Імперське розщеплення еросу і розпад національного світу . - С .308-320 Епоха українського соцреалізму як маргінальна імітація батьківського коду мужності (30-50-ті роки ХХ ст.) . - С .321-349 Поетичний український соцреалізм . - С .328-332 Прозовий український соцреалізм . - С .333-349 ПОСТМОДЕРНИЙ ЦИКЛ У ПСИХОІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .350-468 Шістдесятництво як наївний дискурс батьківства . - С .350-365 Наївні пошуки батьківського коду мужності у прозі Г. Тютюнника . - С .354-360 Шістдесятницький дискурс несвідомої любові . - С .361-365 Химерне блазнювання як регресія до материнського коду . - С .366-379 Реалістична і романтична моделі постмодерного синтезу батьківсько-материнського коду . - С .380-394 Вісімдесятництво як колоніальна симптоматика . - С .395-468 Театралізація як колоніальний невротизм . - С .397-402 Чоловічий внутрішній театр особистості . - С .403-426 Жіночий внутрішній театр особистості . - С .427-456 Фемінізм як сестровбивство . - С .457-468 КОД УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК КОД УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ . - С .469-498
РУБ 8У Рубрики: література і психологія Українська література--літературні течії Українська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): материнський код -- модерна українська література -- батьківський код Дод.точки доступу: Кляйн, Мелани \о ней\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Котляревський, Іван Петрович \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Мирний, Панас (укр. письменник ; 1849-1920) \о нем\; Куліш, М. Г. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Кобилянська, Ольга Юліанівна \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Тютюнник, Григорій \о нем\ Примірників всього: 16 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6), аб (8) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6), аб (8) |
М 29 Марцинковская, Т. Д. Язык как основание социокультурной идентичности / Т. Д. Марцинковская> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 158-170. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Соціальна психологія--ідентичність Кл.слова (ненормовані): соціокультурна ідентичність -- особистісна ідентичність -- лінгвістична ідентичність -- баланс ідентичностей -- маргіналізація -- вкоріненість Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--профілізація освіти Кл.слова (ненормовані): державна профорієнтація -- маргіналізація -- соціалізація -- самореалізація -- соціальна політика -- виховання -- профорієнтована освіта -- розвиток Анотація: Висвітлено особливості дефініції "профорієнтована освіта", що слугує параметром теоретичного аналізу його використання в дослідженні явища маргінальності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Janicka-Panek, Teresa. The importance of technical education in child and young student development [Текст] / Teresa Janicka-Panek, T.> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 14-18. Рубрики: Дошкільна освіта--технічна освіта Початкова школа--технічна освіта Кл.слова (ненормовані): технічна освіта -- промислове мистецтво -- результати навчання -- учні початкової школи -- маргіналізація Анотація: У статті йдеться про технічну освіту в дитячому садку та початковій школі. Зазначено, що технічна освіта має бути присутнью в житті дитини з раннього віку. Вказано, що у зв’язку із запровадженням інтегрованої освіти (без поділу на предмети) технічна освіта маргіналізується на користь вивчення мови та математики. Дод.точки доступу: T. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |