> Шифр: РШ/2017/9/10 Журнал 2017р. N 9/10 Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4–9. - Бібліогр.: 7 назв. Андрющенко, Віктор. Феноменологія освіти : (духовна сутність освіти) / В. Андрющенко. - С.10–16. - Бібліогр.: 17 назв. Огнев’юк, Віктор. "Аватари" поступу / В. Огнев’юк. - С.17–24. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25–29. - Бібліогр.: 9 назв. Ніколаєнко, Станіслав. Виховання студеньської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв. Курило, Віталій. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Коцур, Віктор. Шевченкові уроки патріотизму й людяності : (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847–1857) / В. Коцур. - С.40–43. Савченко, Олександра. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. Ничкало, Нелля. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49–55. - Бібліогр.: 12 назв. Дем’янко, Наталія. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні : (ХІХ–початок ХХІ ст.) / Н. Дем’янко. - С.56–62. - Бібліогр.: 17 назв. Пугач, Анжеліна. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв’язків українських педагогів : (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63–67. - Бібліогр.: 12 назв. Биковська, Олена. Освіта як система. Тріада "Людина–Освіта–Держава" / О. Биковська. - С.68–74. - Бібліогр.: 24 назви. Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek. - С.75–78. - Bibliogr.: 9 title. Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79–84. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85–89. - Бібліогр.: 5 назв. Патрикеєва, Олена. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [и др.]. - С.90–95. Інші автори: Василашко І., Лозова О., Горбенко Світлана Бережна, Таміла. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко. - С.96–99. - Бібліогр.: 11 назв. Мельник, Світлана. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100–104. - Бібліогр.: 9 назв. Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105–108. - Бібліогр.: 3 назви. Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі : Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського – 105!. - С.109–110. Пугач, Анжеліна. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач, О. Пугач. - С.111–112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
J23 Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title. . - ISSN 0131-6788
Польща--освіта--неперервне навчання Кл.слова (ненормовані): неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах Анотація: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2020/2/4 Журнал 2020р. N 2/4 Кремень, Василь. Сучасна освіта: і слово, і візіо : інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем / В. Кремень. - С.3-5. Колебошин, Сергій. Огляд національних систем вимірювання результатів навчання у професійній освіті 14 держав (фокус: ECVET) / С. Колебошин, Р. Герасимов. - С.6-13. Janicka-Panek, Teresa. The importance of technical education in child and young student development / T. Janicka-Panek. - С.14-18. Szempruch, Jolanta. Educational changes vs school functioning / J. Szempruch. - С.19-22. Саух, Петро. Освіта перед викликами бездуховності: проблеми та шляхи подолання / П. Саух. - С.23-28. Радул, Валерій. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах / В. Радул. - С.29-35. Громко, Григорій. Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти : в аспекти поваги прав людини в онлайновому просторі / Г. Громко [и др.]. - С.36-41. Інші автори: Мельник О., Сокол І., Черних, Олена Онищенко, Наталія. Навчальна програма курсу "Корпоративний імідж закладу вищої освіти” / Н. Онищенко. - С.42-53. Носаченко, Тетяна. Пленерна практика як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя-художника / Т. Носаченко, О. Шпитальова. - С.54-58. Калюжка, Наталія. Формування мовної особистості сучасного учня: пошук підходів / Н. Калюжка. - С.59-64. Фізеші, Октавія. Діяльність учительських семінарій Закарпаття (перша половина ХХ століття) / О. Фізеші. - С.65-69. Левченко, Максим. STEM як стратегія освіти ХХІ століття / М. Левченко. - С.74-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Janicka-Panek, Teresa. The importance of technical education in child and young student development [Текст] / Teresa Janicka-Panek, T.> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 14-18. Рубрики: Дошкільна освіта--технічна освіта Початкова школа--технічна освіта Кл.слова (ненормовані): технічна освіта -- промислове мистецтво -- результати навчання -- учні початкової школи -- маргіналізація Анотація: У статті йдеться про технічну освіту в дитячому садку та початковій школі. Зазначено, що технічна освіта має бути присутнью в житті дитини з раннього віку. Вказано, що у зв’язку із запровадженням інтегрованої освіти (без поділу на предмети) технічна освіта маргіналізується на користь вивчення мови та математики. Дод.точки доступу: T. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |