74.102
Л 38


    Левченко, Наталя.
    Казка взимку оживає : інтегроване заняття для молодших дошкільнят / Н. Левченко, О. Ребрик // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 27-29 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сезонні явища -- інтегровані заняття -- метод моделювання -- інтонаційна виразність -- засоби інтонаційної виразності -- народні казки -- робота над казкою -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність -- дидактичні ігри -- ляльковий театр -- пальчикові вправи -- молодші дошкільники
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших школярів, що має на меті закріплювати знання дітей про сезонні зимові явища; учити відтворювати послідовність подій у казці за допомогою методу моделювання; вправляти у використанні засобів інтонаційної виразності під час роботи з казкою; розвивати уяву, пам'ять, логічне мислення, творчість та емоційну чутливість.


Дод.точки доступу:
Ребрик, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102.13
Ц 34


    Целіщева, Ірина.
    Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.


Дод.точки доступу:
Рум’янцева, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Олійник, Алла.
    Як дослідити те, що важко зрозуміти? Модель найкраще нам створити! [Текст] : моделювання як засіб формування природничої компетентності / А. Олійник, Н. Коваль // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 9-11.
Рубрики: Початкова школа--уроки правознавства--моделювання
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- методи навчання -- метод моделювання -- природнича компетнтність -- уроки природознавства


Дод.точки доступу:
Коваль, Наталя

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ковальова, Олена.
    Дивосвіт природи розкриває гра [Текст] : дидактичні ігри з використанням методу моделювання для дітей старшої групи / О. Ковальова, І. Левчук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 6. - С. 20-24. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
   Дошкільна освіта--заняття з мови--рідна мова

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри з використанням методу моделювання для дітей -- метод моделювання -- дитина в природному довкіллі -- розвиток мовлення


Дод.точки доступу:
Левчук, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Упровадження елементів stem-steam-stream освіти у процесі навчання природничих предметів [Текст] // Біологія і хімія в рідній школі. - 2022. - N 3/4. - С. 2-16.
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   викладання природничих дисциплін у школі

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- змішане навчання -- проблемне навчання -- метод дебатів -- метод моделювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)