Л 38 Левченко, Наталя. Казка взимку оживає : інтегроване заняття для молодших дошкільнят / Н. Левченко, О. Ребрик> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 27-29 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): сезонні явища -- інтегровані заняття -- метод моделювання -- інтонаційна виразність -- засоби інтонаційної виразності -- народні казки -- робота над казкою -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність -- дидактичні ігри -- ляльковий театр -- пальчикові вправи -- молодші дошкільники Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших школярів, що має на меті закріплювати знання дітей про сезонні зимові явища; учити відтворювати послідовність подій у казці за допомогою методу моделювання; вправляти у використанні засобів інтонаційної виразності під час роботи з казкою; розвивати уяву, пам'ять, логічне мислення, творчість та емоційну чутливість. Дод.точки доступу: Ребрик, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 34 Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання. Дод.точки доступу: Рум’янцева, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Олійник, Алла. Як дослідити те, що важко зрозуміти? Модель найкраще нам створити! [Текст] : моделювання як засіб формування природничої компетентності / А. Олійник, Н. Коваль> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 9-11. Рубрики: Початкова школа--уроки правознавства--моделювання Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- методи навчання -- метод моделювання -- природнича компетнтність -- уроки природознавства Дод.точки доступу: Коваль, Наталя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ковальова, Олена. Дивосвіт природи розкриває гра [Текст] : дидактичні ігри з використанням методу моделювання для дітей старшої групи / О. Ковальова, І. Левчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 6. - С. 20-24. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Дошкільна освіта--заняття з мови--рідна мова Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри з використанням методу моделювання для дітей -- метод моделювання -- дитина в природному довкіллі -- розвиток мовлення Дод.точки доступу: Левчук, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Упровадження елементів stem-steam-stream освіти у процесі навчання природничих предметів [Текст]> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2022. - N 3/4. - С. 2-16. Рубрики: Інноваційні технології навчання викладання природничих дисциплін у школі Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- змішане навчання -- проблемне навчання -- метод дебатів -- метод моделювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |