Федяєва, В. Роль сім’ї у вихованні мовної особистості [Текст] / В. Федяєва> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N1. - С. 3-8 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): МОВНА ОСОБИСТІСТЬ -- мовленнєве спілкування -- МОВЛЕННЯ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Тіщенко, О. В. Рольова гра як засіб стимуляції та оптимізації уроку [Текст] / О. В. Тіщенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-15. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри Уроки англійської мови--рольові ігри Кл.слова (ненормовані): рольові ігри -- варіативно-ситуативна мовленнєва вправа -- мовленнєве спілкування -- ігрові дискусії -- форми рольової гри Анотація: У статті розповідається про використання рольових ігор на уроках англійської мови. Подано приклади ігор. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Ж 59 Жеребцова, Надія. Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: методи інтерактивної взаємодії / Н. Жеребцова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовленнєва компетенція -- комунікативна компетенція -- методи інтерактивної взаємодії -- мовленнєве спілкування -- методи мовленнєвого спілкування -- комунікативно-мовленнєві здібності -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання -- дошкільники Анотація: У статті розповідається про формування комунікативної компетенції у дітей дошкільного віку. Висвітлено завдання та показники комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей, охарактеризовано методи інтерактивного навчання дошкільників. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/5 Журнал 2020р. N 5 (65) Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18. Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20. Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24. Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25. Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 18. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з вадами слуху -- мовленнєве спілкування -- індивідуальний підхід Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |