81.43.21-90
Б 87


    Брикова, О. О.
    Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання [Текст] / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 28. - С. 2-17. - Бібліогр.: с. 5.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси
   Англійська мова--методика викладання--допрофільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
факультативні курси -- допрофільне навчання -- писемне навчання -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- тематичне планування -- спілкування -- лінгвістичні компетенції -- авторські програми
Анотація: Програма факультативу призначена для роботи з учнями 8-9 класів із поглибленим вивченням англійської мови. Навчальна програма факультативного курсу базується на принципі комунікативної спрямованості навчання під час допрофільної підготовки. Метою факультативного курсу є: ознайомити учнів із видами та жанрами писемного мовлення, опанувати алгоритм виконання письмових завдань, створити умови для самостійного утворення письмового висловлювання.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
С 44


    Скорик, Л. А.
    A Literary Party "Books are Our Best Friends" (a sitting of the English Club) [Текст] / Л. А. Скорик, Л. І. Нещадова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 29. - С. 38-39.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--літературна вечірка
Кл.слова (ненормовані):
літературна вечірка -- мовленнєві компетенції -- аудіювання -- позакласні заходи -- сценарії
Анотація: Подано сценарій літературної вечірки із англійської мови на тему: "Книги - наші найкращі друзі". Цілі: вдосконалювати мовленнєві компетенції учнів та навички аудіювання.


Дод.точки доступу:
Нещадова, Л. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.202.245
Е 65


    Епік, Н. М.
    Інтерактивні форми навчання як засіб оптимізації мовленнєвих компетенцій [Текст] / Н. М. Епік // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.202.245 + 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі--інтерактивні методи
   Навчання--інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні форми навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні технології -- мовленнєві компетенції -- інтерактивні уроки -- інтерактивні вправи -- творчий підхід
Анотація: У статті розповідається про використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови. Розкривається сутність, методи та прийоми інтерактивного навчання. Подано приклади інтерактивних вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
Є99


    Єлісєєва, І. О.
    Розвиток мовних та мовленнєвих компетенцій учнів у контексті формування полікультурної компетентної особистості / І. О. Єлісєєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 24. - С. 6-13.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
проектні технології -- проекти -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- полікультурна компетентність -- керівництво
Анотація: Подано розробку проекту з англійської мови на тему:"Керівництво".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


81.43.21-90
П 80


    Прокопчук, Марія.
    Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу : англійська мова після німецької / М. Прокопчук // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови--формування мовної компетенції
Кл.слова (ненормовані):
мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- мовні навички -- мовні явища -- іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- зіставні вправи -- контрастивні вправи -- правила-інструкції -- правила-попередження -- індуктивний підхід -- дедуктивний підхід -- умовно-комунікативні вправи
Анотація: Розглянуто проблему формування мовних компетенцій в учнів молодшого підліткового віку, які вивчають англійську мову після німецької. Розкрито особливості формування зазначеної компетенції на різних етапах: орієнтовно-підготовчому, стереотипно-ситуативному та варіативно-ситуативному.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)