81.43.21-90
Б 87


    Брикова, О. О.
    Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання [Текст] / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 28. - С. 2-17. - Бібліогр.: с. 5.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси
   Англійська мова--методика викладання--допрофільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
факультативні курси -- допрофільне навчання -- писемне навчання -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- тематичне планування -- спілкування -- лінгвістичні компетенції -- авторські програми
Анотація: Програма факультативу призначена для роботи з учнями 8-9 класів із поглибленим вивченням англійської мови. Навчальна програма факультативного курсу базується на принципі комунікативної спрямованості навчання під час допрофільної підготовки. Метою факультативного курсу є: ознайомити учнів із видами та жанрами писемного мовлення, опанувати алгоритм виконання письмових завдань, створити умови для самостійного утворення письмового висловлювання.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


Шифр: ВШ-3/2013/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: форум гірників, міграційні процеси, Малкович І.
Табачник, Д. Одиниця інформаційного потоку / Д. Табачник. - С.7-8
Кл.слова: інформаційні технології, спілкування, книги
Лєсна, Н. Харківський національний університет радіоелектроніки: працюємо для майбутнього / Н. Лєсна, З. Дудар, І. Ревенчук. - С.9-19
Кл.слова: інноваційна діяльність, дистанційне навчання, рейтингове оцінювання
Суханцева, В. ІТ: від технології до онтології / В. Суханцева, О. Яценко. - С.20-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: віртуальне, віртуальна реальність, дійсність
Погорілий, С. Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти / С. Погорілий, С. Теленик. - С.28-33
Кл.слова: ліцензування, акредитація, експертиза
Морозова, Т. Стандарти ІТ-професій як засіб інформаційного обміну між індустрією та освітою / Т. Морозова, І. Мендзебровський. - С.34-41. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Кл.слова: професійні стандарти, стандарти ІТ-професій, освітні стандарти
Омельчук, Л. До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики / Л. Омельчук. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Кл.слова: інформатика, освітній стандарт, кваліфікаційні характеристики ІТ-професій
Сейдаметова, З. Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко. - С.50-59. - Бібліогр.: 30 назв. : табл.
Кл.слова: CS-освіта, Computer Science Computing Curricula 2013, мови програмування
Пероганич, Ю. Вікіпедія і її використання у навчальному процесі / Ю. Пероганич. - С.60-65
Кл.слова: Вікіпедія, вільні знання, веб 2.0
Осташко, Н. Підвищення рівня викладання ділової англійської мови у міжнародних ІТ-компаніях в Україні: практичні рекомендації / Н. Осташко. - С.66-70. - Бібліогр.: 4 назв.
Кл.слова: ділова англійська мова, лінгвістичні компетенції, комунікаційні компетенції
Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська. - С.71-79. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: знання, інформаційно-комунікаційні технології, інформація
Свіжевська, С. Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації / С. Свіжевська. - С.80-88. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Кл.слова: місія університету, гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування"
Сирота, О. Пропозиції з удосконалення змісту вищої ІТ-освіти (з досвіду ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ") / О. Сирота, М. Почебут. - С.89-99. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Кл.слова: ІТ-освіта, професійна підготовка, практична підготовка
Арзубов, М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти / М. Арзубов. - С.100-104. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: Державний стандарт базової і повної середньої освіти, профільне навчання, ІКТ-компетенція
Гула, Р. Дослідження історії нагородної системи України / Р. Гула. - С.105-108
Кл.слова: рецензії, історія, нагородна система України
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.109-121
Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у жовтні 2013 року / О. А. Удод. - С.122-123
Кл.слова: книги, гриф МОН України, перелік
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-91
О-76


    Осташко, Н.
    Підвищення рівня викладання ділової англійської мови у міжнародних ІТ-компаніях в Україні: практичні рекомендації [Текст] / Н. Осташко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 66-70. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 81.43.21-91
Рубрики: Викладання англійської мови--ділова англійська--підготовка ІТ-фахівців
   Викладання англійської мови--викладачі--підвищення кваліфікації

   Викладання англійської мови--підвищення рівня викладання англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
ділова англійська мова -- лінгвістичні компетенції -- комунікаційні компетенції -- тренінги з ділової комунікації -- навички англійської мови у програмістів -- прагматичні аспекти викладання
Анотація: Розкриваються наявні проблеми у викладанні ділової англійської мови у сфері ІТ в Україні. Надаються практичні рекомендації щодо підвищення рівня тренінгів, результатом яких мають стати навички ефективної комунікації та природна міжнародна англійська мова у програмістів нашої країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)