Вартанова, И. И.
    Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника
   Вікова психологія--старшокласники

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників
Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)