Ф 33 Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах США--вища освіта Кл.слова (ненормовані): мультимодальна грамотність -- візуальна грамотність -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- культурна грамотність -- культурний інтелект -- теорія -- зарубіжний досвід -- вища освіта -- педагогічна наука Анотація: У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки. Розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. Висвітлено, що сформована мультимодальна грамотність сприяє успішній життєдіяльності особистості в сучасних умовах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |