Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / Олена Слюсарено // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 101-108 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Університети--вікові характеристики--порівняльний аналіз
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- університети -- міжнародні рейтинги -- топ-університети -- вікові характеристики -- віковий розподіл -- конкуренція -- досвідчені університети -- молоді університети -- профілізація -- порівняльний аналіз -- "Шанхайський" рейтинг -- "Таймс" рейтинг -- міжнародні рейтинги
Анотація: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 93


    Курбатов, Сергій.
    Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 103-110 : табл. - Бібліогр.: 25 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст.
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
модель університету -- міжнародні рейтинги -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- оцінка університетської діяльності -- університетська освіта
Анотація: У статті розглядаються можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Загірняк, Михайло.
    Концептуальні засади створення національного рейтингу закладів вищої освіти України [Текст] / М. Загірняк, С. Сергієнко, О. Троцко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 9. - С. 7-22. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- рейтинги закладів вищої освіти -- міжнародні рейтинги -- національний рейтинг закладів вищої освіти


Дод.точки доступу:
Сергієнко, Сергій; Троцко, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)