О-57 Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови [Текст] / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 7-10. Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): дослідницький метод навчання -- дослідницька діяльність -- навчальне дослідження -- логічні розумові операції Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
О-57 Омельчук, Сергій. Тезаурус основних видів дослідницьких завдань з української мови [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 4. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): дослідницьке завдання -- навчальне дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 61 Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Наукові дослідження--студенти Наукова робота--учні Кл.слова (ненормовані): метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |