22.3
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Обобщение теоретических знаний в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 50-58. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.3 + 74.262.23
Рубрики: світогляд науковий --учні
   Навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчальне пізнання -- наукове пізнання -- теоретичні знання у навчанні -- наукові знання -- наукова картина світу -- узагальнення наукових знань
Анотація: Стаття присвячена узагальненню знань у процесі навчання фізики
Статья посвящена обобщению знаний в процессе обучения физике


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.43
Ч-49


    Чернецька, Тетяна.
    Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Т. Чернецька // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 28-33 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.43
Рубрики: Процес навчання--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчально-дослідницька діяльність -- таблиці-матриці -- пізнавальні завдання -- навчальне пізнання
Анотація: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, твблиці-матриці реалізації частково-пошуковгого методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)