С 13 Савченко, Олександра Яківна. Дидактика початкової школи [Текст] : підручник для студ. пед. фак-тів: Рек. М-вом освіти і науки України / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 2002. - 368 с. : іл., схеми. - Короткий термінологічний словник: с.347-365. - ISBN 966-504-295-5 (в пер.) : 21.79 грн. Зміст: Орієнтовний перелік тем для дипломних і дослідницьких робіт з дидактики початкового навчання . - С .339-341 Ви починаєте вчителювати . - С .342-346
РУБ 371(075.3) Рубрики: Учні--методи навчання--малокомплектна--уроки Вчитель--майстерність--адаптація Примірників всього: 7 Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) |
П 77 Прищепа, Катерина Степанівна. Навчання грамоти (методичний посібник до Букваря авторів К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко ) [Текст] : рекомендовано Мин.образования / К. С. Прищепа. - К. : Форум, 2002. - 143 с. - ISBN 966-7786-37-4 : 3.70 грн., 4.00 грн.
РУБ 4У (070.1) Рубрики: Буквар Примірників всього: 183 Ч.З.№3 (25), фб (1), ав (1), аб (156) Свободны: Ч.З.№3 (25), фб (1), ав (1), аб (156) |
Maugham, Somerset W.. Up at the Villa [Text] : Посібник для навчання читання англ. мовою / S. W. Maugham; Укл. С. В. Гапонова. - К. : Знання, 1994. - 80 p. - Vocabulary: с.63-76. - Для слухачів курсів іноземних мов та широкого кола осіб, що самостійно вивчають англійську мову. - Пер. вид. : На віллі / С. Моем. - 3.20 грн.
РУБ 4И(Англ(075.34) Дод.точки доступу: Гапонова, С. В. \укл.\; Моем, С. Примірників всього: 8 аб (5), фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: аб (5), фб (1), Ч.З.№2 (2) |
П 31 Печенюк , Майя Антонівна. Дзвінкі голоси : Музична хрестоматія. Пісенний матеріал. 8-й клас. Для шкіл різного типу навчання [Текст] : навчально-методичний посібник / М. А. Печенюк ; Міністерство освіти і науки України. - Тернопіль : СМП "АСТОН", 2002. - 164 с. - ISBN 966-7692-00-0 : 6.50 грн.
РУБ 78(075.2) Примірників всього: 39 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), муз. (34) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), муз. (34) |
П 31 Печенюк, Майя Антонівна. Дзвінкі голоси : Музична хрестоматія. Пісенний матеріал. 7-й клас. Для шкіл різного типу навчання [Текст] : Навчально-методичний посібник / Печенюк М. А. ; Міністерство освіти і науки України. - Тернопіль : СМП "АСТОН", 2001. - 106 с. - ISBN 966-7692-00-0 : 5.00 грн.
РУБ 78(075.2) Примірників всього: 40 Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1), муз. (35) Свободны: Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1), муз. (35) |
Н 70 Нічик, Валерія Михайлівна (роф.). Києво-Могилянська академія і німецька культура [Текст] : научно-популярная литература / В. М. Нічик. - к. : Український Центр духовної культури, 2001. - 204 с. : ил, портр. - О. Кузьміна. - Алф. покаж. імен.: с. 194-203. - ISBN 966-7276-99-6 (в пер.) : 8.40 грн., 3.10 грн. Коротка біогр. довідка про автора Зміст: Роль Києво-Могилянської академії в духовному житті України . - С .5-28 Від ренесансної Італії до реформаційної Німеччини . - С .28-50 Німецькі протестанти й православні українці. Лінії взаємного інтересу і культурної співпраці . - С .51-93 Вивчення німецької мови та творів німецьких авторів. Переклади. Видання в Німеччині праць києво-могилянців . - С .94-133 Навчання в німецьких університетах . - С .134-182
РУБ 37(4Укр)(09) Рубрики: Українсько-німецькі культурні зв’язки 17-18 ст. Дод.точки доступу: Прокопович, Теофан \о нем\; Безбородько О., портрет (князь) Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти ; Ред. кол.: Б. І Холод (голов. ред.), О. Я Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 1.10 грн. Зміст: Сердюк, О. П. Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки / О. П. Сердюк. - С .3-8 Алексейчук, І. С. Про технологію створення систем тестування / І. С. Алексейчук. - С .9-13 Зіневич, С. П. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин / С. П. Зіневич. - С .19-31 Барські, Т. Дидактичні умови моделювання процесу навчання / Т. Барські. - С .56-60 Взюмська, Г. В. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі / Г. В. Взюмська : 83-87 Спіцин, Є. С. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів / Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. - С .88--102 Бронська, А. А. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних / А. А. Бронська. - С .102-111 Яресьько, К. В. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя / К. В. Яресьько. - С .114-118 Якименко, С. і. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання / С. і. Якименко. - С .119-129 Кобильченко, В. В. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка / В. В. Кобильченко. - С .130-141 Супрун, М. О. Олігофренопедагогіка та педологія / М. О. Супрун. - С .142-145 Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю) / В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. - С .152-158 Циганок, С. Д. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини / С. Д. Циганок. - С .159-162 Маковецька, Н. В. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку / Н. В. Маковецька. - С .163-166 Кондратюк, С. М. Виховання у молодших школярів здорового способу життя / С. М. Кондратюк. - С .178-182 Ганопольський, О. Р. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні / О. Р. Ганопольський. - С .183-198 Мандрик, Я. І. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації / Я. І. Мандрик. - С .200-205 Горащук, В. П. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра / В. П. Горащук. - С .206-213
РУБ 378(4Укр) Дод.точки доступу: Холод, Б. І. \ред. кол.\; Савченко, О. Я. \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Федяєва, А. М. \ред. кол.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 48 Слепкань, З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі [Текст] / З. І. Слепкань ; Міністерство освіти та науки України. Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2000. - 210 с. - ISBN 966-7584-95-Х : 5.70 грн. Зміст: Програма курсу "Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі" (для майбутніх магістрів) . - С .7 Основні принципи розвитку вищої освіти . - С .20 Структура вищої освіти. Види вищих закладів освіти. . - С .28 Сутність ступеневої освіти в Україні . - С .48 Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів. Формування творчої особистості. . - С .63. Системний, комплексний та діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу у вищій школі . - С .77 Принципи дидактики вищої школи . - С .85 Наукова організація і планування навчального процесу у вищій школі . - С .110 Система стандартів вищої освіти. Нормативні документи. . - С .115 Ділова навчальна гра . - С .129 Дистанційна освіта як нова освітня психологія в системі вищої освіти. . - С .145 Методи навчання у вищій школі . - С .151 Засоби навчання. Місце і роль нових інформаційних технологій навчання (НІТН) . - С .157 Функції, форми і види педагогічного контролю у вищих закладах освіти . - С .164 Вузівська наука нині . - С .181 Виховна робота у вищій школі . - С .186 Система післядипломної освіти. . - С .196
РУБ 378.1 Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 43 Вікова та педагогічна психологія [Текст] : навч. посібник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Просвіта, 2001. - 416 с. - ISBN 966-7115-43-7 (в пер.) : 17.00 грн. Зміст: Поняття про учіння, учбова діяльність учнів як одна з форм учіння . - С .281-317 Вміння самостійно вчитися . - С .310-311 Неуспішність, її причини та запобігання . - С .312-317 Психологія навчання . - С .318-346 Класифікація навчання . - С .337-339 Моделі навчання . - С .340-341 Психологія виховання . - С .347-396 Поняття про моральність . - С .368-378 Психологія вчителя . - С .396-413 Стилі педагогічної діяльності . - С .408-413
РУБ 158.9 Дод.точки доступу: Скрипченко, О. В.; Долинська, Л. В.; Огороднійчук, З. В.; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 326 фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30) Свободны: фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30) |
З-41 Збірник нормативних документів з питань організації заочного навчання у вищих навчальних закладах України [Текст] / за ред. М. Ф. Дмитриченко. - К. : Український Центр духовної культури, 2002. - 244 с. - ISBN 966-628-042-6 : 7.48 грн. Зміст: Управління заочним навчанням у вищих навчальних закладах України . - С .7 Організація навчального процесу . - С .88 Пільги для студентів, які навчаються без відриву від виробництва . - С .151 Організація випуску фахівців . - С .158 Зразки форм документації з заочного навчання . - С .213
РУБ 378(4УКР) Кл.слова (ненормовані): пільги для заочників Дод.точки доступу: Дмитриченко, М. Ф. \ред.\ Примірників всього: 2 ІБв (1), аб (1) Свободны: ІБв (1), аб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн. Зміст: Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3 Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23 Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27 Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38 Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49 Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58 Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64 Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71 Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76 Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86 Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96 Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100 Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111 Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123 Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136 Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146 Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154 Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160 Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168 Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175 Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187 Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194 Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202 Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн. Зміст: Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3 Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9 Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15 Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34 Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42 Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54 Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66 Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77 Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84 Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88 Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95 Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105 Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110 Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114 Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118 Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127 Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133 Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148 Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153 Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160 Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170 Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177 Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182 Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188 Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192 Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199 Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203 Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210 Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214 Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220 Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223 Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229 Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239 Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250 Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257 Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268 Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275 Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281 Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287 Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292 Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта: Технікуми. Коледжі [Текст] : Навчально-методичний журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 68 с. : іл. - 12.98 грн. Зміст: Іщенко, О. Передумови і проблеми застосування нових інформаційних технологій під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін / О. Іщенко. - С .10-12 Левківський, К. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні / К. Левківський. - С .1-2 Ковтун, В. Знання іноземної мови - одна з умов гармонійного розвитку особистості / В. Ковтун. - С .13-14 Бойко, М. Ступенева аграрна освіта від робітника до магістра / М. Бойко. - С .15-16 Піпенко, В. Дієвиорган громадського самоврядування на Полтавщині / В. Піпенко. - С .17-18 Кл.слова: Рада директорів Швидкий, О. Тестовий контроль у навчальному процесі / О. Швидкий. - С .19-21 Василенко, В. Спільна робота математиків у рамках навчального комплексу "технікум - університет" / В. Василенко, Т. Жеребілова, Л. Привалова. - С .22-23 Коновалов, О. На шляху до освітніх інформаційних технологій / О. Коновалов. - С .26-27 Неволіна, О. Зміст та методичні аспекти курсу "Ділова українська мова" / О. Неволіна. - С .28-29 Подбєльцева, Є. Програмне та методичне забезпечення курсу "Основи екології" / Є. Подбєльцева. - С .30-33 Корж, І. Виховуємо природолюбів / І. Корж. - С .34-37 Вербицький, В. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький. - С .38-39 Самарай, Л. Вища школа в селі Довгому / Л. Самарай. - С .40 Акулініна, О. Інтегроване заняття - одна з форм нових інформаційних технологій / О. Акулініна. - С .41 Якубова, В. Комунікативний підхід до викладання іноземних мов / В. Якубова, О. Плоскун, М. Боднар. - С .43 Акімова, Л. Нові підходи до організації навчального процесу / Л. Акімова. - С .45 Друзюк, О. Гра-дискусія як активний метод навчання / О. Друзюк. - С .46-48 Ковінько, Л. турботи та радощі куратора групи / Л. Ковінько. - С .53-54 Шевчук, Н. Становлення людини і громадянина / Н. Шевчук. - С .55-57 Закалюк, Г. Пошукова робота стадентів - невичерпне джерело формування особистості / Г. Закалюк; 58-60 Міхєєва, Т. Видатний математик Остроградський Михайло Васильович / Т. Міхєєва. - С .62-63 Чайка, С. Криза нашої совісті / С. Чайка. - С .64-68
РУБ 371 Рубрики: освіта в Україні Інноваційні технології навчання Освіта в Україні--модернізація освіти Навчання--навчальний процес--організація Дистанційне навчання Інформаційні технології Екологічна освіта--Україна Іноземні мови--методика викладання Виховання студентів--виховання особистості Музейна справа в Україні Навчання--методи--форми--засоби Куратор Культура поведінки Людина--совість--мораль Кл.слова (ненормовані): ступенева освіта -- рада директорів -- методи навчання -- модернізація освіти -- навчальний процес Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ю 16 Юдкін-Ріпун, Ігор Миколайович. Культурологія Просвітництва [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навчальних мистецьких закладів за спец. "Культурологія" / І. М. Юдкін-Ріпун ; Національна Академія Наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міністерство освіти України, Інститут змісту та методів навчання. - К. : [б. в.], 1999. - 200 с. - Бібліогр.: с. 166-186. - ISBN 966-02-1234-8 : 4.40 грн.
РУБ 37 Рубрики: Культурологія--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Секуляризація культури -- філантропізм -- індустріалізм -- урбанізація -- інституціоналізація -- театралізація -- деінтеграція культури -- модернізація -- народництво -- фольклористика -- Просвітництво 17 ст. -- рабовласництво Дод.точки доступу: Національна Академія Наук України; Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського; Міністерство освіти України; Інститут змісту та методів навчання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 302 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Барбіна, Є. С. Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .24-28 Шевченко, А. І. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти / А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. - С .45-55 Сологуб, А. І. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти / А. І. Сологуб. - С .55-60 Дарманський, М. М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти / М. М. Дарманський. - С .60-66 Катанова, Н. В. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю / Н. В. Катанова. - С .102-105 Пащенко, М. І. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя / М. І. Пащенко. - С .105-110 Зданевич, Л. В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л. В. Зданевич. - С .120-127 Донцов, А. В. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти / А. В. Донцов. - С .145-149 Сидорчук, Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності / Н. Г. Сидорчук. - С .149-152 Ковальчук, В. А. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів / В. А. Ковальчук. - С .152-156 Андріянко, Ю. В. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти / Ю. В. Андріянко. - С .156-161 Веретенко, Т. Г. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога / Т. Г. Веретенко. - С .164-168 Дарманська, І. М. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект / І. М. Дарманська. - С .204-207 Казакова, Н. В. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога / Н. В. Казакова. - С .207-212 Авксентьева, О. І. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов / О. І. Авксентьева. - С .220-223 Березов, В. М. Новтні технології контролю якості підготовки студентів / В. М. Березов. - С .230-234 Гапон, Н. П. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога / Н. П. Гапон. - С .234-239 Сігаєва, Л. Є. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти / Л. Є. Сігаєва. - С .246--250
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Професійна освіта в зарубіжних країнах Педагогічна освіта в зарубіжних країнах Адаптація студентів до ВНЗ Польща--підготовка вчителів Німеччина--освіта--професійна освіта Великобританія--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): студенти педагогічних коледжів Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (Док. філос. н., проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текст] : науково-практичний журнал. № 6. - К. : КНТЕУ, 2001. - 120 с. Зміст: Внутрішній ринок України: Стан та перспективи розвитку (огляд матеріалів засідання Круглого столу, що відбувся 25 вересня 2001 року в КНТЕУ) . - С .3-10 Пятницький, В. Теоретичні підходи до моделювння наслідків лібералізації торгової політики / В. Попов, О. Прутська; Л. Пономаренко, В. Плескач; Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. - С .11-18 Попов, В. "Рентоорієнтована поведінка": Сутність, причини існування, вплив на трансформаційні процеси в економіці / Л. Пономаренко, В. Плескач; Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. - С .19-26 Пономаренко, Л. Сучасні інформаційні технології в електронній комерції / Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. - С .35-41 Ткаченко, Н. Економічна безпека в ІНТЕРНЕТ / К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. - С .42-47 Глушко, К. Застосування технології баз даних пари автоматизації підготовки виробництва кулінарної продукції / С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. - С .48-54 Огнивенко, С. Дослідження попиту на післядипломну освіту методами статистичних випробувань / В. Ільїн; В. Косаріна. - С .55-58 Облік та аудит . - С .59-93 Кл.слова: грошові кошти, споживачі Ільїн, В. Проблема сенсу людського життя в плюралізмі філософських ідей ренесанского гуманізму / В. Косаріна Машталер, А. Ментальні архетипи формування суспільної свідомості в процесі самоіндентифікації особистості / А. Машталер. - С .103-110 Косаріна, В. Впровадження віртуально-тренінгових технологій самостійної роботи студентів / В. Косаріна. - С .11-115
РУБ 33(05) Рубрики: Економіка України--державна Інформаційні технології Інтернет Освіта--післядипломна Філософія Навчання студентів--самостійна робота Технологія--навчальна Кл.слова (ненормовані): облік та аудит -- економічна рента Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 31 Ягупов, Василь Васильович. Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. спец. вузів / В. В. Ягупов. - К. : Либідь, 2002. - 560 с. - Рек. літ.: с. 549-552. - ISBN 966-06-0251-0 (в пер.) : 13.85 грн., 27.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники Виховання--методи--закони--принципи Дидактика Навчальний процес--вища школа Методи навчання Примірників всього: 186 ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) Свободны: ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) |
Є 27 Євтух, Микола Борисович. Соціальна педагогіка [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закладів / М. Б. Євтух, О. П. Сердюк ; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - 2-е вид., стереотип. - К. : МАУП, 2003. - 232 с. - Бібліогр.: с. 221-226. - ISBN 966-608-307-8 (в пер.) : 42.20 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Персонал--навчання Управлінські рішення Естетичне виховання Соціальні працівники--професійна підготовка Управлінські рішення Педагогічна думка Особистість Народна педагогіка Трудові ресурси--саморозвиток Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): молодіжні об’єднання -- дитячі об’єднання Дод.точки доступу: Сердюк, Олександр Петрович; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 216 ав (4), фб (1), аб (186), Ч.З.№2 (25) Свободны: ав (4), фб (1), аб (186), Ч.З.№2 (25) |